Originally posted by MasterTuning
View Post
Altijd Leuk
Collapse
X
-
Het is niet grappig om....
Een huilende neger een snicker te noemen.
Een terrorist op een typecursus met 200 aanslagen per minuut!
Een abortuskliniek met een wachttijd van 9 maanden!
Een foto rolletje naar een ontwikkelingsland sturen!
Een scherpschutter die tegen zijn vrouw zegt: Ik heb je gemist!
Een kind uit Tsjernobyl met een stralende glimlach!
Een impotente man met een slaapzak!
Albert Heijn-medewerkers die buiten met je afrekenen!
De redacteur van Story vragen wat hij tijdens het Weekend in zijn Privé leven doet!
Uitvallers van de vierdaagse een lopend buffet aan bieden!
Een Antrax-brief dicht likken!
Een snelle internet verbinding ADHDSL noemen!
Een leeg restaurant gast-vrij noemen!
Je dochter, die op 1 april geboren is, joke noemen!
Een begrafenisondernemer die het stervens druk heeft!
Een brandweerman die in 2008 recht heeft op een rook vrije werkplek!
Iemand die voor de trein wil springen op het goede spoor helpen!
Een bank die geen rekening met je houdt!
Zeggen dat Mabel mee de grafkelder in mocht omdat ze de weg kent in de onderwereld!
Een Pool vragen of ie uit Noord of uit Zuid komt!
Een taxichauffeur een afzetter noemen!
Niet wakker liggen van het feit dat je slecht slaapt!
Een citroendealer afpersen!
Met alle geweld een vredesmissie op willen starten!
Een spook dat geestig probeert te zijn!
Dood neervallen bij een belastingaanslag!
Je schouders ophalen bij de gevonden voorwerpen!
Een DJ die doordraait bij een psychiatrische inrichting!
Je neus ophalen bij een plastisch chirurg!
Aan een slotenmaker vragen of hij ook vijvers maakt!
Een chirurg die aan zijn patient gehecht is!
Tegen een hartpatient roepen dat er iets niet klopt!
Tegen je kerstkonijn zeggen dat hij het haasje is!
Een bekeerde kanibaal die alleen nog maar vruchtvlees eet!
Genaaid worden door de overheid terwijl de pil uit het ziekenfonds wordt gehaald!
Een vuurwerk slachtoffer die zijn ongelukken niet meer op 1 hand kan tellen!
In de dierenwinkel vragen of ze ook vreemde vogels verkopen!
Een violist die met de eer gaat strijken!
Last hebben van schaamluis terwijl je allergisch bent voor huisdieren!
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Comment
-
Tinkie winkie
Jantje vraagt aan zijn juf, mag ik bij u slapen?
Natuurlijk mag dat Jantje.
's Avonds gaan ze in bad, en de juf zegt niet onderwater kijken.
En Jantje kijkt onderwater en vraagt: he juf: wat is die spleet onder water????
Dat is mijn oerwoud (vagina) Jantje.
En snel daarna kijkt de juf onderwater, wat is dat Jantje: die slurf????
Dat is mijn tinkie winky.(piemel)
En jantje doet nog een poging om onder water te kijken maar de juf houdt Jantje tegen.
En hij vroeg: juf wat zijn die groote bobbels (tieten) op je lijf??
Dat zijn mijn kop lampen.
En een uur later gaan ze naar bed.
Midden in de nacht roept Jantje in een keer heel hard,: juf juf zet je koplampen aan me tinkie winky is verdwaald in het oerwoud!!!!!!!!!
Comment
-
Altijd Leuk
Een man staat bij de receptie van een hotel. Hij wil juist een vraag stellen, als hij per ongeluk tegen een vrouw naast hem stoot, met zijn elleboog tussen haar borsten. De man draait zich om en zegt: "Mevrouw als uw hart net zo zacht is als uw borsten, dan kunt u me dit vast wel vergeven." Zegt de vrouw: "Als uw penis net zo hard is als uw elleboog, dan is mijn kamernummer 824."
Comment
-
lol atta @ divorce letter hahaha
YouTube - Dude Transports 20 bricks on his head
YouTube - Go Shorty
Comment
-
whaha mooie filmpjes
1ste heeft geen kruiwagen nodig
2de heeft te veel wietplantjes gegeten
Er was eens een poep wedstrijd tussen een Nederlander, een Belg en een Duitser.
De Belg mocht als eerst poepen, hij ging allemaal patat en frikandellen eten.
Na een harde scheet poept hij 2 meter ver.
De Duitser eet allemaal braadworst en zuurkool en hij poept wel 9 meter ver.
Als laatste mag de Nederlander, hij eet lekker veel spruiten en erwten.
Maar hij laat maar een paar scheetjes.
Staat er volgende dag in de krant: 'het regent erwten en spruiten in Japan'Calisthenics / Street workout
Comment
-
Fred en Mary zijn net getrouwd, maar kunnen geen huwelijksreis veroorloven, dus gaan ze na de trouwerij naar het huis van Fred's moeder en vader voor hun eerste nacht samen.
De volgende ochtend, staat Johnny, Fred's kleine broertje, op en eet zijn ontbijt.
Als hij naar school gaat vraagt hij zijn moeder of Fred en Mary al op zijn gestaan.
Ze antwoord: 'Nee'.
Johnny vraagt: 'Wil je weten wat ik denk?'
Zijn moeder antwoordt: 'Ik wil niet horen wat jij denkt! Ga maar gewoon naar school.'
Als Johnny thuis komt tussen de middag vraagt hij aan moeder: 'Zijn Fred en Mary al op?'
Ze antwoordt: 'Nee.'
Johnny zegt: 'Weet je wat ik denk?'
En zijn moeder zegt: 'Het maakt niet uit wat jij denkt! Eet je boterham en ga weer naar school'
Na school komt Johnny thuis en vraagt weer: 'Zijn Fred en Mary al op?'
Ze antwoordt 'Nee.'
Hij vraagt: 'Weet je wat ik denk?'
En zijn moeder zegt: 'Ok, vertel me dan maar wat jij denkt'
Hij zegt: 'Vannacht kwam Fred in mijn kamer de vaseline halen en ik denk dat ik hem mijn secondenlijm heb gegeven'Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
haha seconde lijm
De nieuwe stewardess is een dom blondje. Aangekomen in New York leidt de gezagvoerder haar rond. Uiteindelijk laat hij haar het hotel zien en zegt dat ze de volgende dag om negen uur op het vliegveld moet zijn, omdat ze dan weer terugvliegen. Maar de volgende dag is ze er niet. De gezagvoerder gaat naar haar hotelkamer en daar vindt hij haar, huilend. "Waarom huil je?" vraagt hij. "Ik kan mijn kamer niet uit." antwoordt ze. "Hoezo niet?" "Nou," zegt ze, "Er zijn drie deuren: eentje gaat naar de wc, eentje naar de badkamer, en op de derde hangt een bordje 'Niet storen!'.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Test van de intelligente rechter voet.
Deze test is interessant om te doen. En heel maf ook..
Ik weet zeker dat je het keer op keer weer gaat proberen maar je kunt het niet tegengaan, probeer maar...
1.- ga op een stoel zitten, hou je rechtervoet boven de vloer en draai met je voet cirkeltjes in de richting van de wijzers van de klok.
2.- Terwijl je dit doet en blijft doen, teken je met je rechterhand het cijfer 6 in de lucht?
en haha je voet verandert van richting :0)
3.- Zie je? je kunt er niets aan doen !
Vergeet niet dat de voet moet draaien in de richting van de wijzers van de klok !een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostTest van de intelligente rechter voet.
Deze test is interessant om te doen. En heel maf ook..
Ik weet zeker dat je het keer op keer weer gaat proberen maar je kunt het niet tegengaan, probeer maar...
1.- ga op een stoel zitten, hou je rechtervoet boven de vloer en draai met je voet cirkeltjes in de richting van de wijzers van de klok.
2.- Terwijl je dit doet en blijft doen, teken je met je rechterhand het cijfer 6 in de lucht?
en haha je voet verandert van richting :0)
3.- Zie je? je kunt er niets aan doen !
Vergeet niet dat de voet moet draaien in de richting van de wijzers van de klok !
Gruwelijk.Ikheb me echt net in mijn uppie dood gelachen.Het lukt gewoon niet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
53 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment