Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    Test van de intelligente rechter voet.

Deze test is interessant om te doen. En heel maf ook..

Ik weet zeker dat je het keer op keer weer gaat proberen maar je kunt het niet tegengaan, probeer maar...

1.- ga op een stoel zitten, hou je rechtervoet boven de vloer en draai met je voet cirkeltjes in de richting van de wijzers van de klok.

2.- Terwijl je dit doet en blijft doen, teken je met je rechterhand het cijfer 6 in de lucht?
    en haha je voet verandert van richting :0)

3.- Zie je? je kunt er niets aan doen !

Vergeet niet dat de voet moet draaien in de richting van de wijzers van de klok !
    Gewoon blijven oefenen bruce. Eens lukt het je wel
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Test van de intelligente rechter voet.

Deze test is interessant om te doen. En heel maf ook..

Ik weet zeker dat je het keer op keer weer gaat proberen maar je kunt het niet tegengaan, probeer maar...

1.- ga op een stoel zitten, hou je rechtervoet boven de vloer en draai met je voet cirkeltjes in de richting van de wijzers van de klok.

2.- Terwijl je dit doet en blijft doen, teken je met je rechterhand het cijfer 6 in de lucht?
      en haha je voet verandert van richting :0)

3.- Zie je? je kunt er niets aan doen !

Vergeet niet dat de voet moet draaien in de richting van de wijzers van de klok !
      dat is niet waar..het lukt mij wel..

een hint
      denk aan apple..think different!!!

Comment

• gemaakt voor dit forum:

Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.
        Begint de man te huilen... Zegt die brede gast kom op, tis maar n pilsje...
        Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg... Ik naar de bank, al mn geld weg...
        Ik dacht, ik pleeg zelfmoord...
        Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw...
        Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!
        stats: 90 kg, 183 cm, 17%

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
          Gruwelijk.Ikheb me echt net in mijn uppie dood gelachen.Het lukt gewoon niet.
          gelukkig zijn er toch nog eerlijke mensen opt forum
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• zelfde eigenlijk als met je rechtervoet en rechterhand in tegengestelde richting draaien. dat lukt wel met 1 linker deel en 1 rechter maar met 2 gelijke kanten niet wel komisch

Comment

gelukkig zijn er toch nog eerlijke mensen opt forum
                whut whut whut whut wil je zeggen dat ik lieg he he he he!!!

Comment

• Een vrouw loopt de Mercedes-showroom binnen.
                  Ze kijkt rond tot ze de perfecte auto ziet.

Ze gaat dichtbij kijken, maar als ze bukt om de leren bekleding te voelen,
                  laat ze per ongeluk een scheet.

Ze schaamt zich enorm, kijkt nerveus om zich heen of iemand het gehoord heeft. Ze hoopt dat er nu geen verkoper naar haar komt.

Als ze zich omdraait staat er toch een verkoper die haar vraagt:
                  Dag mevrouw, kan ik u van dienst zijn?

Nog behoorlijk zenuwachtig informeert de vrouw naar de prijs van de auto.

De verkoper antwoordt:
                  Mevrouw, als u al een scheet laat bij het aanraken van de bekleding,
                  denk ik dat u uw broek zal vol schijten als ik de prijs noem...

Comment

• Comment

• Het autokerkhof is om de hoek, het is eerder een lelijke bak dan een goeie.

Comment

• moet wel goed kijken voordat je de deuk ziet

Comment

haha m'n been gaat ook een 6 tekenen

Comment

• waarom die fotos van die auto? is dat altijd leuk? of ontbreekt er tekst?
                            of gaat het erom dat je een deuk niet ziet bij dat model?

Comment

waarom die fotos van die auto? is dat altijd leuk? of ontbreekt er tekst?
                              of gaat het erom dat je een deuk niet ziet bij dat model?
                              ohh bruceje..je moet je lol brillen ook aandoen!! kijk goed goed naar de auto kijk goed en zeg me wat je opvalt

Comment

• ah... dat gezicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X