Originally posted by Wasofski
View Post
Altijd Leuk
Collapse
X
-
Gister stond de politie voor de deur en zegt: Wij zijn in deze buurt op zoek naar een verkrachter...
Ik zeg is goed ik doe het!
Dus ik moest mee!!... Ik zeg: wacht ff, dan doe ik eerst me kelder op slot.
Deze staat ook voor een deel in me handtekening :P.
---------------------
Ik pis tegen een boom... komt er politie en zegt
wat zijn we aan het doen?
dus ik pis verder
weer: wat zijn we aan het doen?
Ik: ik sta te pissen en jij staat te zeiken.
Comment
-
Een man komt een kroeg binnen en loopt naar de bar.
''Één pilsje graag..'' mompelt hij. De barman zet een groot glas bier op de bartafel.
''Wel snel door drinken, hoor!'' roept hij beangstigend. De man kijkt verbaasd naar de barman.
''Hoezo dat dan?'' vraagt hij. ''De Zwarte Ridder komt er zo aan!'' roept de barman.
De man gaat zitten bij een tafeltje en alle mensen staan op.
''Waarom staan jullie allen op?'' vraagt de verbaasde man.
Alle mensen rennen in het rond en springen door de ruiten naar buiten.
''De Zwarte Ridder komt eraan!'' roepen ze. De man wordt er gek van iedere keer dat gezeur over die De Zwarte Ridder te horen.
''Jaja..'' mompelt hij. Plots waaien de kroegdeuren open en een wind komt tevoorschijn. De cape van een zwarte man in mooie pikzwarte kleding,
waait naar binnen.
''Pijp me!'' roept de neger naar de man. De man pijpt zijn lul.
''Sneller...'' mompelt de neger. De man gaat sneller.
''Sneller.'' mompelt de neger weer. Dus de man gaat weer sneller.
''Sneller! Sneller, opschieten een beetje! Sneller!'' roept de neger kwaad.
De man gaat op zijn snelst en stopt dan even.
''Waarom moet het zo snel?'' vraagt de man verbaasd.
Dan antwoord de zwart geklede neger :''De Zwarte Ridder komt eraan!''The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--
Comment
-
Originally posted by NickT View PostEen man komt een kroeg binnen en loopt naar de bar.
''Één pilsje graag..'' mompelt hij. De barman zet een groot glas bier op de bartafel.
''Wel snel door drinken, hoor!'' roept hij beangstigend. De man kijkt verbaasd naar de barman.
''Hoezo dat dan?'' vraagt hij. ''De Zwarte Ridder komt er zo aan!'' roept de barman.
De man gaat zitten bij een tafeltje en alle mensen staan op.
''Waarom staan jullie allen op?'' vraagt de verbaasde man.
Alle mensen rennen in het rond en springen door de ruiten naar buiten.
''De Zwarte Ridder komt eraan!'' roepen ze. De man wordt er gek van iedere keer dat gezeur over die De Zwarte Ridder te horen.
''Jaja..'' mompelt hij. Plots waaien de kroegdeuren open en een wind komt tevoorschijn. De cape van een zwarte man in mooie pikzwarte kleding,
waait naar binnen.
''Pijp me!'' roept de neger naar de man. De man pijpt zijn lul.
''Sneller...'' mompelt de neger. De man gaat sneller.
''Sneller.'' mompelt de neger weer. Dus de man gaat weer sneller.
''Sneller! Sneller, opschieten een beetje! Sneller!'' roept de neger kwaad.
De man gaat op zijn snelst en stopt dan even.
''Waarom moet het zo snel?'' vraagt de man verbaasd.
Dan antwoord de zwart geklede neger :''De Zwarte Ridder komt eraan!''
Comment
-
moet je horen wat me zaterdag is overkomen.
sta ik bij de kassa in de gamma, gaan alle sirenes af.
u bent de 500.000ste klant in onze winkel.
u krijgt een cheque van 1000,- en het mooie is, u hoeft hem niet hier te besteden.
relax, dus ik ga meteen naar de hoeren. kom ik aan bij een hoerenkeet, ben ik de 10.000ste klant sinds de opening.
u mag gratis neuken en kiezen welkehoer u wilt.
normaal neem ik alleen de goedkope, dus nu had ik wel zin in een dure, zon vrouw uit india met zon stip op de kop
dus ik lekker van bil met 'r. na een tijdje lig ik boven en al wippend, kijk ik steeds naar die irritante stip op d'r kop.
dus ik begin de stip eraf te krassen en wat denk je? heb ik nog een koelkast gewonnen ook160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Komt een kerel bij de hoeren en zwaait met een briefje van 20 euro en schreeuwt:"Ik wil neuken, ik wil neuken!"
De madam van het bordeel komt aangesnelt en vertelt hem dat neuken voor 20 euro heel erg moeilijk wordt maar omdat de klant koning is bied zij hem een kamer aan voor 20 euro. Afijn, de kerel betaalt en de madam wijst hem de weg, einde hal tweede deur rechts.
Opgewonden loopt de man de hal uit en opent de tweede deur rechts.
Eenmaal binnen weet hij niet wat hij ziet. In het midden van de kamer ligt een enorm groot varken op een bed.
Maar omdat de kerel zo opgewonden is denkt hij:"Ik wil toch neuken, nou ja dan dat varken maar." Zo gezegd zo gedaan, de kerel trekt z'n broek uit en geeft dat varken een enorme veeg.
Een aantal weken later stapt dezelfde kerel het bordeel binnen en zwaait met een briefje van 10. Ik wil neuken, ik wil neuken, schreeuwt hij. Weer spreekt de madam hem toe en vertelt dat het absoluut uitgesloten is om met 10 euro te kunnen neuken.
Maar je kunt wel toekijken zegt ze tegen de man.
Vooruit dan maar denkt de man en betaalt haar de 10 euro. Ze wijst hem de weg weer, einde hal, trap op, tweede deur rechts.
Eenmaal daar aangekomen opent hij de deur en ziet een grote menigte in het midden van de kamer allen naar beneden kijken. Hij wurmt zich tussen de mensen en hangt aan een reling naar beneden te loeren wat er gaande is.
Daar ziet hij 2 kerels die het met elkaar doen.
Hij lacht en zegt tegen iemand die naast hem staat: "Hey joh, moet je dat zien, 2 homo's die het met elkaar doen".
"Nou, zegt die kerel die naast hem staat, had je 2 weken geleden moeten zien, was er eentje met een varken bezig".
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostKomt een kerel bij de hoeren en zwaait met een briefje van 20 euro en schreeuwt:"Ik wil neuken, ik wil neuken!"
De madam van het bordeel komt aangesnelt en vertelt hem dat neuken voor 20 euro heel erg moeilijk wordt maar omdat de klant koning is bied zij hem een kamer aan voor 20 euro. Afijn, de kerel betaalt en de madam wijst hem de weg, einde hal tweede deur rechts.
Opgewonden loopt de man de hal uit en opent de tweede deur rechts.
Eenmaal binnen weet hij niet wat hij ziet. In het midden van de kamer ligt een enorm groot varken op een bed.
Maar omdat de kerel zo opgewonden is denkt hij:"Ik wil toch neuken, nou ja dan dat varken maar." Zo gezegd zo gedaan, de kerel trekt z'n broek uit en geeft dat varken een enorme veeg.
Een aantal weken later stapt dezelfde kerel het bordeel binnen en zwaait met een briefje van 10. Ik wil neuken, ik wil neuken, schreeuwt hij. Weer spreekt de madam hem toe en vertelt dat het absoluut uitgesloten is om met 10 euro te kunnen neuken.
Maar je kunt wel toekijken zegt ze tegen de man.
Vooruit dan maar denkt de man en betaalt haar de 10 euro. Ze wijst hem de weg weer, einde hal, trap op, tweede deur rechts.
Eenmaal daar aangekomen opent hij de deur en ziet een grote menigte in het midden van de kamer allen naar beneden kijken. Hij wurmt zich tussen de mensen en hangt aan een reling naar beneden te loeren wat er gaande is.
Daar ziet hij 2 kerels die het met elkaar doen.
Hij lacht en zegt tegen iemand die naast hem staat: "Hey joh, moet je dat zien, 2 homo's die het met elkaar doen".
"Nou, zegt die kerel die naast hem staat, had je 2 weken geleden moeten zien, was er eentje met een varken bezig".Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
2 mannen zijn aan het wandelen langs een meer, zegt eentje: zullen we met mijn roeibootje gaan varen? de andere zegt ja is goed.
ze zijn samen aan het roeien en zien ondertussen een speedboot met een waterskieër erachter, ze roeien rustig door en zien opeens de skieër onderwater verdwijnen, ze wachten een tijdje maar de skiër kwam niet boven water.
ene zegt: ik ga even duiken om te kijken of ik kan helpen, dus hij duikt het water in en komt ff later boven met een man, legt hem in de roeiboot en begint mond op mond te geven, zegt hij even later: bah wat stinkt hij uit z'n mond, zegt de andere: ja vind je het gek, deze heeft schaatsen aan.
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmoet je horen wat me zaterdag is overkomen.
u krijgt een cheque van 1000,- en het mooie is, u hoeft hem niet hier te besteden.
relax, dus ik ga meteen naar de hoeren. kom ik aan bij een hoerenkeet, ben ik de 10.000ste klant sinds de opening.
normaal neem ik alleen de goedkope, dus nu had ik wel zin in een dure, zon vrouw uit india met zon stip op de kop
dus ik lekker van bil met 'r. na een tijdje lig ik boven en al wippend, kijk ik steeds naar die irritante stip op d'r kop.
dus ik begin de stip eraf te krassen en wat denk je? heb ik nog een koelkast gewonnen ook
Comment
-
Lopen een muis en een olifant over straat.
Op een gegeven moment begint die muis te lachen.
Waarom lach je, vraagt de olifant.
Oh, niks zegt de muis en ze lopen verder.
Wat later begint de muis weer te schateren.
De olifant raakt geirriteerd en vraagt wat er loos is.
Helemaal niets zegt de muis en ze wandelen verder.
5 minuten later kan de muis weer z'n lach niet ophouden.
Dan wordt de olifant kwaad en zegt GVD nu ga je me vertellen waarom je iedere keer lacht!
Oke zegt de muis, ik heb je nu al 3x geneukt en je hebt helemaal niets gemerkt.
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postmoet je horen wat me zaterdag is overkomen.
dus ik begin de stip eraf te krassen en wat denk je? heb ik nog een koelkast gewonnen ook"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Superman vliegt over de stad en ziet Wonderwoman boven op het empire state building liggen zonnen. Ze slaapt. Superman is erg geil op Wonderwoman en bedenkt zich geen 2 x en vliegt naar beneden.
Binnen een paar microseconden is het al gebeurd en is hij al weer ver uit de buurt.
Wonderwoman schrikt wakker: "Wat was dat ineens?!"
"Geen idee, maar mijn kont doet wel enorm zeer!" zei de onzichtbare man die naast haar lag te zonnen.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
49 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
56 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment