Originally posted by Mohr
View Post
kickboksen?
Collapse
X
-
Je kan prima gaan kickboksen hoor. Zelf ook een tijdje gedaan en zoals hier al vaker is gemeld, als je bij recreanten gaat trainen en niet kei hard voor wedstrijden gaat trainen dan valt het reuze mee. Gewoon lekker mee trainen joh, kan makkelijk!!
Comment
-
Originally posted by bruce View Postnooit blessures gehad dan pijnlijke scheen. wel full contact maar beetje normaal. Bij rake klap gelijk ff kijken of het erg is. zeker niet erop uit om de andere ko te slaan. 1x wel gedaan, maar die wilde zelf. heb zelf ook 2x harde stomp gehad, 1x trap zonderbit, dus stukje tand eraf. de dag erna nog weer eraan geplakt.
tis echt geen blessures en ziekenhuizen, jakethepussy!!!
laatste post deed je terwijl ik typte.... met zo'n boodschap is kickboxen geen optie nee. maar wat dan wel? zelfs aikido of judo kom je wel es met je neus ergens tegenaan. ga maar fietsen dan
Ik ben overigens niet bang voor klappen ofzo, alleen voor klappen op mijn neus. Als ik dit niet met mijn neus had gehad, was ik meteen op kickboksen gegaan, pur sang om mijn gegeven redenen.
Je moet neem ik aan wel kunnen begrijpen dat ik hier voorzichtig mee ben. Ik vind de sport gewoon erg interessant en zou graag me erin verdiepen. Ik ga maar eens een sportschool bezoeken en idd misschien niet sparren dan.
Andere reden is dat ik een host ben tijdens conferenties en dus er niet gehavend uit MAG zien, anders kan ik niet werken. Maar dit even terzijde.
Bedankt voor de verdere reacties mannen, ga even langs ergens binnenkort!Last edited by jake22; 30-12-2008, 21:07.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostLange tijd ITF taekwondo gedaan, komt wel redelijk overeen met kickboksen en ik kan je wel vertellen dat ik altijd met blessures liep
Altijd blauw op onderarmen van roundhouse
Been verrot van lowkicks
Enkel tegen elleboog, jezus was dat toch kut, zelfde verhaal met bal van je voet soms 3 dagen geen schoenen aan kunnen doen
Dingen verrekken, polsen verkeerde kant op alles wel gehad maar nooit neus gebroken ofzo
En nou viel bij ons nog wel mee de intensiteit vond ik maja, ben nu gekapt en sindsdien 1x blessure gehad omdat ik van me fiets aftiefde toen ze een nieuw hekkie geplaatst hadden die ik niet gezien had in donker
Dus als je geen risico wil lopen raad ik het je flink af, ik liep in iedergeval altijd mank na de training
Toch 9 jaar gedaan en vond altijd vet om te doen,maar als je ook nog ecto bent wordt echt lastig om daar ook nog tegen aan te eten vind ikStats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostLange tijd ITF taekwondo gedaan, komt wel redelijk overeen met kickboksen en ik kan je wel vertellen dat ik altijd met blessures liep
Altijd blauw op onderarmen van roundhouse
Been verrot van lowkicks
Enkel tegen elleboog, jezus was dat toch kut, zelfde verhaal met bal van je voet soms 3 dagen geen schoenen aan kunnen doen
Dingen verrekken, polsen verkeerde kant op alles wel gehad maar nooit neus gebroken ofzo
En nou viel bij ons nog wel mee de intensiteit vond ik maja, ben nu gekapt en sindsdien 1x blessure gehad omdat ik van me fiets aftiefde toen ze een nieuw hekkie geplaatst hadden die ik niet gezien had in donker
Dus als je geen risico wil lopen raad ik het je flink af, ik liep in iedergeval altijd mank na de training
Toch 9 jaar gedaan en vond altijd vet om te doen,maar als je ook nog ecto bent wordt echt lastig om daar ook nog tegen aan te eten vind ik
Ben het wel oneens om gelijk te zeggen van ok kickboxen is niks voor mij. Iedereen kan er in principe aan mee doen, want zoals in elke sport heb je verschillende niveaus, je hoeft niet gelijk onervaren aan wedstrijden mee te doen en afgerost worden. Je kan gewoon laag beginnen met een goeie trainer/coach en licht sparren. Je zou ook een trainingsmaatje kunnen nemen bijv. een goede vriend van je die je vertrouwt waarmee je kan sparren en waarvan je ook zeker weet dat hij rustig aan doet. En als dat dan goed gaat kan je altijd nog zien of je beter wilt worden en serieuzer om verder te komen.
Succes!Owner of the Iron Playground.
Comment
-
ik bedoel niet letterlijk pussy hoor. dat noemde ik omdat je het woord zelf gebruikte. en ik begrijp je 'neus' probleem wel. maar zoals ik al zei:dan zit er gewoon geen een vechtsport in. overal krijg je wel es een veeg of draai of stomp op je neus.
bij kickboxen heb je ook nog es dikke handschoenen en dat schenen verhaal.... och.. gewoon sparren met goeie beschermers.
affijn... mijn advies: met zo'n doktersadvies om je neus: niet doen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postik bedoel niet letterlijk pussy hoor. dat noemde ik omdat je het woord zelf gebruikte. en ik begrijp je 'neus' probleem wel. maar zoals ik al zei:dan zit er gewoon geen een vechtsport in. overal krijg je wel es een veeg of draai of stomp op je neus.
bij kickboxen heb je ook nog es dikke handschoenen en dat schenen verhaal.... och.. gewoon sparren met goeie beschermers.
affijn... mijn advies: met zo'n doktersadvies om je neus: niet doen.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
kickboksen
ik denk dat als je wil kickboksen voor je conditie en tegelijkertijd je spieren goed wil definieren er geen betere conditiesport bestaat. Je bent niet verplicht te sparren maar kan ook sparren zonder dat er naar je hoofd wordt geslagen. neem van mij aan dat je met kickboksen en haltertraining een superlijf kan creeren. Wie geeft er les bij jou op de universiteit, want in amsterdam zijn er veel topscholen!
Comment
-
het is niet als je op kickboksen gaat
dat je gelijk inelkaar gekickt wordt
je bouwt het langzaam op,
mijn ervaring trouwens ging kickboksen
niet samen met bodybuild
ik viel te veel af terwijl ik wou aankomen
dus heb ik gekozen voor bodybuild.Chaka Chaka Boy
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment