rijexamen van bb1990

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en weer gezakt
    heb nu wel de 45min volgemaakt, maar het was blijkbaar niet top hoe ik reed
    aardige examinator, die ook lult, voel ik me ook weer wat meer op me gemak.
    inprinciepe ging er vrij weinig fout voor mijn gevoel.
    waar ik op gezakt ben:
    ik was te onzeker op kruispunten, bijna elke keer dat ik een kruispunt naderde kwam er weer auto's aan. maar net op een afstand waar ik van dacht, '' zal ik er nog voorlangs kunnen '' heb het dus niet gedaan, maar moest dus wel en hield zo het overige verkeer op ( ook al stond er niemand achter me )
    en bij het uitvoegen kon ik volgens hem wat meer naar links, want als er vrachtverkeer aankwam ging het wel erg rakelings mekaar heen.
    en 1x kwam ik van rechts en ging ik tog stoppen voor verkeer wat links kwam, hoezo dom
    verder ging het goed, wou wel 1x in versnelling drie optrekken, maar dat was niet zo erg
    bijzondere verichtingen allemaal top, clusteropdrachten ook en de verkeerssituatie ook ( wat je dan moet uitleggen )
    weer 185euro lichter en weer 6 weken wachten, wat ik nog erger vindt inprinciepe, altijd dat lange waachten.

in juli volgende poging
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Damn jonge, breek em in 2en imo

Dat van kruispunten had ik ook, tis zo klote want als je eenmaal zelf rijdt dan gaat dat na 1-2x rijden weg en heb je geen stress meer daarover maar tijdens rijless zat ik daar ook mee, had gewoon geluk op me examen. Die klootzak van me instructeur had volgens mij nog met die examinator gepraat van hij faalt altijd op dit kruispunt, heb ik wel 4x!!! moeten doen tijdens me examen maar ging gelukkig goed

Suc6 voor voglende keer alvast man
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Damn jonge, breek em in 2en imo

Dat van kruispunten had ik ook, tis zo klote want als je eenmaal zelf rijdt dan gaat dat na 1-2x rijden weg en heb je geen stress meer daarover maar tijdens rijless zat ik daar ook mee, had gewoon geluk op me examen. Die klootzak van me instructeur had volgens mij nog met die examinator gepraat van hij faalt altijd op dit kruispunt, heb ik wel 4x!!! moeten doen tijdens me examen maar ging gelukkig goed

Suc6 voor voglende keer alvast man
        thnx man, kon iedereen wel in tween breken, verder aardige gast, maar vindt het zo jammer, had hem namelijk hard nodig.
        dacht ook neem mooi me intructeur mee, mog niet, er moesten 2 examinators mee.
        maar was ook wel zenuwachtig, volgens mij nog nooit zo weinig gegeten
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

balen :/ Dat gedoe met die kruispunten is mij ook niet altijd ff duidelijk. Dan storm ik er volgens de instructeur te hard op af, dan weer te langzaam. Mijn examen is 2 juli ofzo Jij alvast nieuw succes!

Comment

Originally posted by Pink View Post
            balen :/ Dat gedoe met die kruispunten is mij ook niet altijd ff duidelijk. Dan storm ik er volgens de instructeur te hard op af, dan weer te langzaam. Mijn examen is 2 juli ofzo Jij alvast nieuw succes!
            jij ook suc6 pink

1ste keer voor jou?
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Ik heb vordat ik moest afrijden een proefexamen gedaan, is in feite hetzelfde als een gewoon rijexamen alleen geeft de examinator ook tips waar je nog aan moet werken. Jammer dat het je niet gelukt is, volgende keer rustig proberen te blijven, goed eten en er weer vol voor gaan. Succes
              " Failure is not an option "

Comment

Klote bro. Maar drie keer is scheepsrecht he.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Klote man! Zie het topic overigens nu pas. Wil je in elk geval wel succes wensen met de volgende keer alvast. Hoop dat je het nu wel haalt! Het scheelt ook als je weet wat je fout hebt gedaan dan kan je daar de volgende keer beter op letten.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

De volgende keer ga je het gewoon halen bro!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

morgen voor de derde keer
                      mag het nu tog wel hopen, anders sla ik hem in mekaar
                      overigens nu wel rustiger op de weg, volgens instructeur kan het makkelijk als ik de fratsen maar achterwege hou.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Succes
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

.

Ik wens je heel veel succes toe. ik heb het afgelopen 9 juli voor de eerste keer gehaald en al menige kilometers gemaakt

Heel veel succes!!!!!
                          Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Comment

veel suc6 morgen en je gaat hem gewoon halen!

Comment

Succes BB!
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Succes man, alsie je laat zakken ruk je gewoon ze kop van ze romp en klaar is kees

3e keer is scheepsrecht ?
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X