Veel succes maat! Zet hem op!
rijexamen van bb1990
Collapse
X
-
ik stond zo als gewoonlijk weer stijf van de zenuwen
uur van te voren ff rijles gehad, ging lekker
dus ik wachten in de restaurant todat je wordt opgehaald.
kwam er zon ouwe lul aan, ja jij, met mien met. ok baas
zat verder een vriendelijke kop op, anders moest ik eerst die weer gaan verbouwen, dus dat werdt hem ook niet
beetje aales gecontrolleerd, theory en id enzo, je kent het wel
toen richting auto lopen die een paar honderd meter verder op stond
beetje rond kachelen door lichtenvoorde, niks aan de hand, was geen kip op de weg dus beter kon niet
richting aalten toen, 1 lang weg en die kerel zij maar weinig.
dus ja, wie ben ik om het dan niet ff over zijn seksleven te lullen
dus vroeg gewoon heel normaal
nog geneukt van het weekend?
ja ja, was lekker
kon je gat nog makkelijk vinden of moest je eerst snoeien ( ok dat heb ik maar niet gezegt, maar dacht het wel )
eenmaal in aalten, godverdomme moest door het centrum, ok druk als de pest en maar in de 1 rijden, paar van die rotnegers die haast op de motorkap liggen.
geluukig weer snel terug naar lichtenvoorde en toen................. bats, vol in de ankers, godverre kanker hoeren zooi. pardon? ja sorry, ik wil hier links!!!. ik knalde dus gewoon rechtdoor.
lekker de zandpaden in, loslopende honden, weer terug naar de 1 en er maar ruim langsheen gaan. was goed
geluukig weer de verharde wegen op en gassen naar lichtenvoorde, door het centrum weer met tomtom, tomtom gaf rechtdoor aan, maar mog je niet aan in, dus ik links, goed zo jongen, ik blij
en toen kwam het verlossende restaurant in zicht, ik parkeren daar en weer terug naar binnen.
jaja, wat denk je zelf? gezakt!!!
waarom dan?
had wat meer mogen remmen op de weggetjes van rechts
oh nee, dat was wel goed
nee, in de zandweggetje waren weegtjes van rechts he, oh, ja weet niet, zal wel
ben je ern iet bekend dan?
nee joh, kom nooit in dat gat!!!
oh, ja dan kun je het haast ook niet weten ( die weggetjes kon je dus ook niet zien, dikke bossen struiken voor )
maar ik heb goed nieuws voor je jongen, glunder de glunder
geslaagd160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment