Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nee k ben geen homo, wrm zou ik dan een vriendin hebben
Sorry, het feit dat je Gameface en mij laat kijken in je eigen verhaal was even misleidend dan, maar ik oordeel niet.
on to-pic
Zij: Ik ben die kleine piemel van Atta zat, ik wil FM
FM: Yes eindelijk geen maagd meer... tenminste, aan die kant. Ik heb trouwens ook een erg kleine piemel...... ik bedoel... ik pak s'ochtends een bos schaamhaar en hoop maar dat ie ertussen zit.
Zij: Nee, ik bedoelde de afkorting Fuck Mohr... dan doen wij vrouwen tegenwoordig, iedereen weet dan waar je het over hebt.
Gameface: He Atta, wil je weten hoe ik aan mijn naam kom?
Atta: ik geloof dat ik verlieft op je ben. Ik droomde zelfs dat jou kont een roosje was en dat ik eraan mocht ruiken
Leo: Hallo... het is wij... Leo/ Evil Leoni
Atta: Dat komt goed uit, kan je dit even vasthouden.
Leo: Tegen wie heb je het
Atta: Tegen jou met die borstjes
Leo: Welke van de twee... Zo groot is ie niet
wordt vervolgt?
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Sorry, het feit dat je Gameface en mij laat kijken in je eigen verhaal was even misleidend dan, maar ik oordeel niet.
on to-pic
FM: Yes eindelijk geen maagd meer... tenminste, aan die kant. Ik heb trouwens ook een erg kleine piemel...... ik bedoel... ik pak s'ochtends een bos schaamhaar en hoop maar dat ie ertussen zit.
Zij: Nee, ik bedoelde de afkorting Fuck Mohr... dan doen wij vrouwen tegenwoordig, iedereen weet dan waar je het over hebt.
Atta: ik geloof dat ik verlieft op je ben. Ik droomde zelfs dat jou kont een roosje was en dat ik eraan mocht ruiken
wordt vervolgt?
Gameface: Ik heb een face voor de game.
Atta: geil hoor, rawrr
Zij: EHey leo, ik voel een soort vann... uhmm ja.. een leegtee
Leo: oo oo oo.. ik krijg hier aambeien van.
Shredmaster: Je moet je poep niet ophouden, geleerd van Gameface
Atta: Klopt, ik heb daar nog een studie van.
Gameface: ik spreek uit ervaring.
Zij: leo heeft er ook last van.
Leo: Ik d8 dat ik je kon vertrouwen.
on to-pic
wordt vervolgt?
Zij: k ben dat veel te dikke worstje van mohr beu, ik wil die van FM die past perfect.
FM: Yes, me schaamhaar is eraf, nu kan ik eindelijk zien wat ik doe.
Leo: atta, zullen we dat filmpje 2girls 1cup nadoen?
Atta: zekerz, k ben overal voorin
Zij: Mohr FM betekend Fuck Maniak, dus maak je maar niet dik.
Mn chick Richelle1989 van dbb voor degene die daar wel is komen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Gameface: Ik heb een face voor de game.
Atta: geil hoor, rawrr
Zij: EHey leo, ik voel een soort vann... uhmm ja.. een leegtee
Leo: oo oo oo.. ik krijg hier aambeien van.
Shredmaster: Je moet je poep niet ophouden, geleerd van Gameface
Atta: Klopt, ik heb daar nog een studie van.
Gameface: ik spreek uit ervaring.
Zij: leo heeft er ook last van.
Leo: Ik d8 dat ik je kon vertrouwen.
Wordt vervolgt?
Richelle: Leo, je hebt hulp nodig. Ik ben het beu dat ons seksleven is beperkt tot blumpkin.
FM: Wat is blumpkin?
Mohr: Gepijpt worden op het toilet.
FM: Wat is pijpen?
Mohr: Kom, ik laat het je zien.
Misterfit: Niet doen, dat is onkuis. Bovendien is FM minderjarig.
FM: Ik ben 18 hoor.
Roelinho: Niet waar. Je liegt.
Richelle: Oh roelinho, ik word helemaal nat van je exotische antwerpse accent.
Roelinho: Blijf van me af, gare doos. Mijn hart klopt alleen voor gameface.
Leo: Kom Richelle, ik moet weer kakken.
Wordt vervolgd?
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
zij: leo ik ben zo ongelukkig met atta. hij is zo'n kleine lul, daarnaast is hij een saai jongetje, ik wil een echte vent!
leo: dan maak je het toch uit, en laat ik je wel eventjes zien hoe een echte man het aanpakt
zij: alleen als je me dan ook elke dag pijpt. ben die vieze schimmeltong van atta meer dan beu
leo: deal
Leo: Maar noem dan een reden waarom Mohr beter zou zijn dan mij?
Zij: Mohr heeft tot oneindig geteld... twee keer!
Leo: Wow... Maar als Roelin-ho en ik je nu eens samen verwennen?
Zij: Je begrijpt het niet, Mohr is gewoon zoveel man... dat is niet uit te leggen... het is zoiets als... als... Als Mohr in het water springt word hij niet nat, het water word Mohr!
FM: Ik heb Mohr op Google gezocht, maar ik vind niets?
Zij: Google vind Mohr niet... Google weet dat Mohr hem vind.
Gameface: Ik geloof dat ik verlieft begin te worden
Generali-xxx: Het is dat ik al een soort van relatie heb met een docent, maar anders...
Zij: Ja... Hij is perfect...
Mohr: Ik ga eens schijten
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment