1 april

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Het kan echt niet, maar ik vind het echt briljant.
    Ik vond het ook niet kunnen ma heb idd toch ook serieus moeten lachen. En dan die uitleg van de directie.
    Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

ik ben wel jarig op 1 april , gelukkig zijn de grappen in de loop van de jaren afgenomen

Comment

Originally posted by Babo View Post
        ik ben wel jarig op 1 april , gelukkig zijn de grappen in de loop van de jaren afgenomen
        Je vader en moeder hadden het misschien als grap bedoeld?
        Gelukkig verjaardag!
        Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by Keyser Soze View Post
          Je vader en moeder hadden het misschien als grap bedoeld?
          Gelukkig verjaardag!
          haha ik moest er eigenlijk 3 weken later uitkomen volgens voorspellingen maar volgens mij wou ik er zelf 1 april uit . en ik hoorde dat niemand me ouders geloofde op 1 april dus duurde effe voordat de gefeliciteerd je hebt een baby kwam

Comment

Ik heb mn moeder naar de electronicazaak gestuurd. 10 euro meegegeven met de vraag of ze een wifi kabel kon halen
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Hee Bilo, lang geleden zeg. Al wat gehoord van de endocrinoloog?
              Groeten

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                Ik heb mn moeder naar de electronicazaak gestuurd. 10 euro meegegeven met de vraag of ze een wifi kabel kon halen
                Humor.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Keyser Soze View Post
                  Vandaag gelezen: Gisteren stonden heel wat kinderen er beteuterd bij op de speelplaats van basisschool Sint-Albertus Zwartberg. Hun daguitstap naar Hengelhoef bleek een 1 aprilgrap te zijn.
                  Onverantwoord, vinden de ouders.

“Mijn zoontje zit in het zesde leerjaar. Hij en zijn klasgenootjes
                  konden nog een beetje begrip opbrengen voor de situatie, al waren ze natuurlijk wel
                  teleurgesteld. De kindjes van het eerste leerjaar huilden echter tranen met tuiten”, zegt moeder Nora Bolinius uit Zwartberg. Maatschappij

Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op
                  de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met
                  teleurstelling te maken krijgen.”
                  whahah goud een school met humor
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                    Vandaag mijn eerste werkdag bij een nieuwe baas... was even bang dat het een 1 april grap was (hahaha, elk jaar weer sukkels die erin trappen... wat heb je je baan opgezegd? Mwahaha, dat geloof je toch niet!)

Vorig jaar uitgehaald: Een printscreen maken van een desktop van een collega, als achtergrond instellen en vervolgens de werkbalk en linkjes weggooien. En dan maar luisteren naar dat gezeik dat haar computer niets doet!
                    Meesterlijk
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik snap deze niet :P. Wss ben ik een goede slachtoffer voor dit.

Comment

Hahahaha geniaal. Je moeder ook echt
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Hee Bilo, lang geleden zeg. Al wat gehoord van de endocrinoloog?
                          idd lang geleden. even rust pauze genomen van BN,..was het even zat. Wel doorgetraind. Maar afgelopen dagen beetje gepmed met shred en zag ik ineens deze thread. Niks gehoord van endocr omdat ik er niet meer achteraan ben gegaan.

Originally posted by gameface View Post
                          Ik snap deze niet :P. Wss ben ik een goede slachtoffer voor dit.
                          WI-FI= wireless (engels woord voor zonder kabel). Dus toen mn ma in de electronicazaak kwam vroeg ze om een wifi kabel. Dus die man stond blijkbaar beetje stom te kijken (was er zelf niet bij) en zei "u wilt een wireless kabel"? En mn ma,...ja is voor zn mobiele telefoon (haha had ik gezegd). En toen is die man hard gaan lachen en mn ma met rode kop beetje excuses gemaakt toen die man het uitlegde. Werkte dus goed,..alleen jammer dat ik er zelf niet bij was,...maar ik genoot achteraf
                          Last edited by Bilo; 02-04-2010, 17:31.
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X