Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een maatje zit me al heel lang lastig te vallen om Borderlands eens te proberen. Aangezien BL2 uitkomt ben ik er maar eens aan begonnen. lvl15 soldier en ben nog niet echt overtuigd van hoe geweldig de game zou moeten zijn.

Comment

• Engineer Service Medal bf3

Comment

• Nog één missie te gaan bij Sniper Elite V2. Heb de laatste 3(?) op Marksman difficulty gespeeld, omdat een level anders gewoon niet binnen één dag uit te spelen is. Denk aan 20 replays tussen twee checkpoints. Op Sniper Elite difficulty zijn er gewoon geen hulpmiddelen en de vijand-snipers schieten je binnen twee tellen dood als je even om het hoekje kijkt, werd dus frustrerend
        Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
          Nog één missie te gaan bij Sniper Elite V2. Heb de laatste 3(?) op Marksman difficulty gespeeld, omdat een level anders gewoon niet binnen één dag uit te spelen is. Denk aan 20 replays tussen twee checkpoints. Op Sniper Elite difficulty zijn er gewoon geen hulpmiddelen en de vijand-snipers schieten je binnen twee tellen dood als je even om het hoekje kijkt, werd dus frustrerend
          Ik ben nog steeds bij missie twee, ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan.
          Ik kan me meer vermaken met BF3.

Comment

• Jammer dat BF3 en Sniper Elite V2 niet in open source GL is geschreven anders kon ik het porten voor mijn mac
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
              Jammer dat BF3 en Sniper Elite V2 niet in open source GL is geschreven anders kon ik het porten voor mijn mac
              Is er geen Battlefield 3 versie voor Mac uitgekomen dan?

Comment

• nope alleen pc xbox en playstation

voor pc heb je alles van directx10 nodig ---> directx10 support mac

Comment

nope alleen pc xbox en playstation

voor pc heb je alles van directx10 nodig ---> directx10 support mac
                  Dat is jammer.
                  Zou een nieuwere versie van Mac dit wel gaan ondersteunen denk je?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Dat is jammer.
                    Zou een nieuwere versie van Mac dit wel gaan ondersteunen denk je?
                    heeft niets met mac te maken maar meer met directx10 zelf

als ik BF3 op mijn mac had zouden mijn dagen hier vol met online getroll zijn
                    Last edited by kabaffel; 12-07-2012, 18:49.

Comment

heeft niets met mac te maken maar meer met directx10 zelf

als ik BF3 op mijn mac had zouden mijn dagen hier vol met online getroll zijn
                      Ah ok.

BF3 is echt te epic, alleen maar Jihad C4 Jeep hiero

Comment

• Planetside 2 beta keys zijn ze aan het uitdelen. De thuis basis van 1 team is 2 BF3 mappen groot:P. youtube het maar een als je het niet kent. word de shittt...
                        Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

• Originally posted by Tigerz View Post
                          Planetside 2 beta keys zijn ze aan het uitdelen. De thuis basis van 1 team is 2 BF3 mappen groot:P. youtube het maar een als je het niet kent. word de shittt...
                          klinkt wel heel erg chill.

Comment

• spelen jullie ook nog goede games of alleen shooters? :P

Steam zomerse uitverkoop... Ga eens even flink inkopen doen komende week.

Comment

• Ik houd alleen van Shooters, Race spellen en free roam (sandbox)
                              Oftewel cod, battlefield, need for speed en gta.

Comment

• Iemand FIFA op origin? ( heb ook ps3)

heb bf op pc maar gvd kut ding wilt niet updaten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X