Ik moet nog wat meer footage zien van de komende Medal of Honor, maar hij lijkt mij wel gaaf. Aantal nieuwe elementen voor de multiplayer. Ik ben benieuwd.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Dat lijkt mij niet Quibus, er is net een nieuwe PS3 uit. Sony zei ook dat er nog een hoop mooie titels kwamen voor de PS3.
Ze zullen ongetwijfeld met een PS4 bezig zijn, maar ik gok eind 2013-2014 pas.
Wat helemaal goed is, want volgens mij is de PS3 nog prima zat."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
PS4 komt nog niet, ze zullen eerst ff de kat uit de boom kijken (slim) om vervolgens de anderen qua techniek te overtreffen. En er komen nog zo veel games voor de PS3.
Anders had je er ook echt wel wat meer over gehoord, want dan krijgen developers al fucking veel info over hoe ze de games moeten maken etc.
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostDat lijkt mij niet Quibus, er is net een nieuwe PS3 uit. Sony zei ook dat er nog een hoop mooie titels kwamen voor de PS3.
Ze zullen ongetwijfeld met een PS4 bezig zijn, maar ik gok eind 2013-2014 pas.
Wat helemaal goed is, want volgens mij is de PS3 nog prima zat.
Comment
-
Originally posted by Steff_Hens View PostHaha heb zoiets ook eens proberen te maken, na ongeveer 2 uurs was ik alles bij elkaar aan het vloeken omdat niets uitkwam hoe ik het wou
leuk dat jij het wel kan
Tja dit is wel zo'n 40uur werk in totaal.
Er zit ook nog een hele tuin achter die nogal heel erg groot is.
Ik maak er een video van als het project helemaal af is.
Ik kwam er eergisteren achter dat ik ook ''worldEdit'' had kunnen gebruiken, dat heb ik dus geïnstalleerd, en nu kan ik honderden blokjes tegelijk plaatsen, gaat een stuk sneller dus.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostBeetje nutteloos toch?
Is maar net wat je wilt. Fifa, SSX, Gran Turismo, GTA leuk toch man op de PS3.
En nu even COD op de pc, net een gaming headset gekocht, hopelijk gaat het nu nog beter"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment