Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het heeft niks met bagger genaamd Fable te maken. Dat scheelt :P

Comment

• Skyrim weer geïnstalleerd, het blijft een vet spel.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Niet laten opjagen en op rustig tempo alles neerknallen ongeacht of het regular mobs of bosses zijn. En dat muziekje is zo relaxt daar ga ik me ook niet echt opgejaagd door voelen...

Vergeleken met Borderlands 1 vind ik deel 2 dusver wel wat interesanter. Kijken of dat ook zo blijft.

Borderlands 2 - Flynt - YouTube
        Apart spel, niet zoals de hedendaagse schiet spellen.
        keep the focus going!

Comment

• het is dan ook geen schietspel maar een rpg met schietelementen. Mass Effect en Fallout waren ook geen shooters.

Comment

• Ik vond het de 1e 5 minuten ook wennen kwa stijl, maar na een tijdje ben je het helemaal gewend. Top spel=) Kan niet wachten op de dlc's

Comment

• Kingdoms of Amalur speelt lekker weg zeg, heb al 12 uur erop zitten ofzo. Echt veelzijdig ook. Normaal heb ik altijd best een hekel aan magie classes omdat ik altijd het gevoel heb dat ik niet volledig op magie kan rusten om iedereen omver te maaien. Maar deze battlemage is echt powerfull. Vette zwaardcombo's maken terwijl je bliksemschichten door je vijanden heen jaagt. Heb al best lang gespeelt en dan kijk ik op de world map en dan zie ik dat ik pas 10% verkend heb ofzo dus dat belooft wat. De omgeving is ook echt prachtig. Doet echt niet onder voor skyrim als je het mij vraagt. Ik speel nog wel effe door. Welke class heb jij gespeeld Fal?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Niet laten opjagen en op rustig tempo alles neerknallen ongeacht of het regular mobs of bosses zijn. En dat muziekje is zo relaxt daar ga ik me ook niet echt opgejaagd door voelen...

Vergeleken met Borderlands 1 vind ik deel 2 dusver wel wat interesanter. Kijken of dat ook zo blijft.

Borderlands 2 - Flynt - YouTube
                Bijna lvl 40 alweer ik vind 2 ook beter dan deel 1. Het lijkt ook alsof de story line wat langer is. Op lvl 34 vocht ik tegen de eindbaas. Nu bezig met playthrough 2 waar ik net flynt heb verslagen
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                  Kingdoms of Amalur speelt lekker weg zeg, heb al 12 uur erop zitten ofzo. Echt veelzijdig ook. Normaal heb ik altijd best een hekel aan magie classes omdat ik altijd het gevoel heb dat ik niet volledig op magie kan rusten om iedereen omver te maaien. Maar deze battlemage is echt powerfull. Vette zwaardcombo's maken terwijl je bliksemschichten door je vijanden heen jaagt. Heb al best lang gespeelt en dan kijk ik op de world map en dan zie ik dat ik pas 10% verkend heb ofzo dus dat belooft wat. De omgeving is ook echt prachtig. Doet echt niet onder voor skyrim als je het mij vraagt. Ik speel nog wel effe door. Welke class heb jij gespeeld Fal?
                  Om eerlijk te zijn heb ik hem nog steeds niet uitgespeeld hehe. Er valt inderdaad een hoop te doen. En samen met beide DLC's ben ik er erg lang mee bezig. Word ook steeds onderbroken door nieuwe releases die ik tussendoor even speel. Heb alles gedaan tot het punt dat ik de grote zee mag oversteken waar de oorlog echt gaande is. Voor ik dat doe eerst nog de onderste regionen in het land van de gnomes door. Alles is daar ver onder me level, maar wil gewoon alles zien en doen wat het spel te bieden heeft. En die arena gevechten waren stuk leuker dan die van Oblivion.

Ik speel met een female warrior. Gebruik een 2h sword. Al me punten zitten in Might. Zit er wel aan te denken wat rogue skills later te gaan toevoegen voor wat meer poison e.d. op me zwaard. Heb alle skills in barter gedaan zodat ik alle loot voor veel geld kan verkopen en nieuwe spullen goedkoop kan kopen. Erg belangrijk om dat op een goed niveau te hebben later in het spel waar items opeens vele malen duurder zijn. Verder is Persuasion volledig gevuld zodat ik iedereen kan overhalen te doen wat ik wil. Erg handig voor bepaalde quests en zekere gevechten te ontlopen. Voor de rest kun je dan alle kanten op die je wilt.

Originally posted by Guusd View Post
                  Bijna lvl 40 alweer ik vind 2 ook beter dan deel 1. Het lijkt ook alsof de story line wat langer is. Op lvl 34 vocht ik tegen de eindbaas. Nu bezig met playthrough 2 waar ik net flynt heb verslagen
                  Ben pas lvl 14 nu. Moet Roland verlossen in dat eindgevecht met die robot. Ben nu eerst allerlei sidequests aan het doen voor Firehawk en andere die ik kan vinden. Dan wanneer ik die robot qua level overpower ga ik er heen. Probleem is dat ik merendeels met Sniper Rifle werk met af en toe een bazooka. Dat zijn niet bepaald wapens die veel ammo hebben. Tegen die robot zit ik dus snel zonder munitie en moet eerst op zoek naar een goede rifle anders ga ik snel neer ipv andersom.

Dusver speelt het solo wel lekkerder weg dan deeltje 1. Al begin ik me nu alweer lichtelijk te ergeren aan het backtrakken door gebieden om quests te voltooien. Voor de zoveelste keer door hetzelfde gebied met dezelfde tegenstanders die ik al meerdere keren heb afgemaakt is irritant. In deel 1 was dat nog veel erger.
                  Last edited by Falstyr; 10-10-2012, 07:20.

Comment

• Torchlight 2 is een geweldige hack and slash rpg. Veel beter dan Diablo 3. Je hebt de archetypische 3-4 classes die elke HnS rpg heeft. Alleen zijn ze nu in een verfrissend jasje gestoken. Geen standaard barbarian en zo. Het is nu een feral berserker met gave skills. De engineer kun je alle kanten mee op qua summons, range kanon, 2handed of een 1h/sword. Alleen de mage is weer een typisch geval van cliche. Veel diepgange mechanics en veel fun.

Borderlands 2 is aardig, maar trekt me er niet in met het gevoel dat ik het MOET spelen. De humor begint te irriteren. Het gaat non-stop door zonder onderbreking. Re-spawn opponents is te snel. Door gebieden heen waden waar je al geweest bent wordt irritant na 2-3x, want je wordt opgehouden door de tegenstanders die je al tig keer neergelegd heb. Omgevingen zijn wel leuk en interesant/afwisselend. Verhaal is goed. Menu is weer eens wat anders, maar wel gebruiksvriendelijker dna in deel 1. En ondanks dat ik niet bepaald een slechte pc heb krijg ik om de 2-4 uur een crash met de melding dat het videogeheugen vol is o.O

Fifa 13 is zoals gewoonlijk niet echt noemenswaardig verbeterd dan zijn voorgangers. Maar omdat ik sinds 2008 ofzo al geen origineel meer had gekocht nu dus maar weer eens gedaan. Dat de besturing gevoeliger is en dat het je passes beinvloed maakt de game er niet bepaald moeilijker op zoals beweerd werd. Het spel is wel dynamischer, maar scoren kun je nu vanuit elke hoek doen en is zoveel makkelijker dan het ooit geweest is. Zelfs vrije trappen stellen niks meer voor. Heb vorige week/weekend paar online potjes gedaan. Zowel reguliere potjes als dat je "pro" speelt in een team met maar 1 poppetje dat je bestuurd. Heb er al aardig wat gewonnen dusver ondanks dat ik niet geweldig goed ben :P

Darksiders 2 heb ik een paar uurtjes gespeeld. Zit net voorbij het dorp van The Makers in die toren waar alles in de fik staat. Geen idee wanneer ik verder ga met deze game. ARPG's trekken me in het algemeen niet zo. Heb geen zin om al die combo's te leren om een aanval te kunnen doen. Die combo's zorgden er voor dat ik nooit echt games als Tekken, Streetfighter, Mortal Kombat kon waarderen.

The Walking Dead van Telltale is ook erg vermakelijk trouwens. Is gebaseerd op de stripboeken van die serie en niet de tv serie er van. Een point en click game waarin je kleine puzzels moet oplossen, maar voornamelijk gewoon moet zien te overleven. Wordt in episodes uitgebracht. Geloof een stuk of 5 in totaal en deel 4 komt binnenkort uit. De beslissingen die je af en toe moet maken... Erg leuke game. Dacht probeer meteen episode game van Jurassic Park en zo, maar dat was gewoon ruk :P

Quantum Conundrum is zoals Portal. Grappig, kleurrijk en veel puzzles. Love it van tijd tot tijd voor wat ontspanning. Probleem is dat ik vaak zoiets heb van: "nog vlug 1 puzzle..". En dan ben ik meestal de tijd weer kwijt hehe.

Nexuiz is een lekkere ouderwetse Arena Shooter. Heb het pas net en moet al die maps met hun spawn points en gun lokaties nog leren. Maar damn het is snel en intens. Precies het ouderwetse gevoel wat ik zo gemist heb. Die snelle actie en fun...geen enkele shooter tegenwoordig heeft dat.

Dat zijn zo'n beetje de games die ik op moment speel.

Comment

• BL2 - Commando - W4R-D3N - YouTube

Blijkbaar hebben veel mensen moeite om die boss te verslaan in singleplayer. Toen ik er voor het eerst op lvl 13 mee vocht ging ik hard onderuit. Even wat side quests gedaan en 3-4 farm runs. Geluk om die sniper rifle te vinden. Sindsdien alles in 1-hit dood. Opnieuw die gast geprobeerd en je ziet hoe easy het opeens was.

Ben nu al verder dan ik met BL1 was. En heb het nog niet gehad met BL2

Comment

• Verdorie! Ik heb zeker wel 2 dagen daar over gedaan en geschreeuwd en geslagen.

Comment

• Iemand Battlefield 3 op pc?

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                            Verdorie! Ik heb zeker wel 2 dagen daar over gedaan en geschreeuwd en geslagen.
                            tja....je bent een gamer, of je bent het niet :P

Geloof dat het mij zo'n 8-9 uur heeft gekost al die sidequests+farm runs.

Comment

• Hoop easy shizzle en dan kom je weer eens zo'n tegenstander tegen waar je 4-5x dood gaat...tot je het trucje ziet hoe te verslaan. Dan is het succes!!

BL2 - Commando - Solo - Gluttunous Thresher - YouTube

Comment

• Stoere game...
                                ben aardig wat geld kwijt deze maand met al die games :O
                                Jaren nauwelijks fatsoenlijke games. Nu 6-7 in een paar weken tijd
                                nog maar te zwijgen over tijdgebrek om alles te spelen zonder te rushen

Dishonored - The early game - YouTube
                                Last edited by Falstyr; 13-10-2012, 12:01.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X