Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel uur per dag spelen jullie?

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      Ah fack, echt? Mijn savegame is fucked omdat mijn xbox vast naaide in blackrock tijdens het autosaven dus kan niet verder spelen. Ben aan het wachten op de patch die deze kwaal schijnt te gaan verhelpen. Echt balen man.
      Zo kut man, beter is je savegame niet lost. Wel veel patches na de release van de game, konden ze beter even wachten en de glitches eruit halen. Kon bij die Samuel boss gewoon campen en die kleine blauwe vuurmannetjes summonen die hem dan killde.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by nocerino View Post
        zo kut man, beter is je savegame niet lost. Wel veel patches na de release van de game, konden ze beter even wachten en de glitches eruit halen. Kon bij die samuel boss gewoon campen en die kleine blauwe vuurmannetjes summonen die hem dan killde.
        samael boss? :|
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Hoeveel uur per dag spelen jullie?
          Tot de Arbo-arts medisch rapport heeft gemaakt waarin staat dat ik gewoon mag werken zonder een gevaar voor anderen te zijn zit ik de ziekte wet. Dus heb zo'n beetje de hele dag om te gamen op moment. Aangezien het bedrijf geen echte arbo arts heeft, maar een veredelde fysio mag hij gen medisch rapport maken. vermoed dat ik nog een tijdje thuis zit en veel kan gamen.

Ik game niet 12 uur aan 1 stuk door ofzo. Dat trek ik niet. Speel meestal 3-4 uur en dan even tv kijken, wandeling door het bos, sporten en dan game ik weer 3-4 uur.
          Last edited by Falstyr; 13-10-2012, 12:43.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Stoere game...
            ben aardig wat geld kwijt deze maand met al die games :O
            Jaren nauwelijks fatsoenlijke games. Nu 6-7 in een paar weken tijd
            nog maar te zwijgen over tijdgebrek om alles te spelen zonder te rushen

Dishonored - The early game - YouTube
            Is dit echt wat?

Had een aantal filmpjes gezien en het leek me met name allemaal erg vaag.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Als je Bioshock en Thief leuke games vindt dan zul je dit ook leuk vinden. En als je geen geduld hebt...niet spelen.
              Last edited by Falstyr; 13-10-2012, 14:28.

Comment

Als je Bioshock en Thief leuke games vindt dan zul je dit ook leuk vinden. En als je geen geduld hebt...niet spelen.
                Oke thanks, dacht al dat het niks voor mij zou zijn. Nu weet ik het zeker
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Sinds maandag begonnen met Guild wars 2, bangelijk spel!

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Hoeveel uur per dag spelen jullie?
                    Gemiddeld een uurtje ongeveer.

Comment

BL2 - Commando - W4R-D3N - YouTube

Blijkbaar hebben veel mensen moeite om die boss te verslaan in singleplayer. Toen ik er voor het eerst op lvl 13 mee vocht ging ik hard onderuit. Even wat side quests gedaan en 3-4 farm runs. Geluk om die sniper rifle te vinden. Sindsdien alles in 1-hit dood. Opnieuw die gast geprobeerd en je ziet hoe easy het opeens was.

Ben nu al verder dan ik met BL1 was. En heb het nog niet gehad met BL2
                      Met een corrosive wapen heb je die robots zo kapot. Een goede SMG is handig om te hebben. Ik ben ook Zer0 en gebruik vooral de sniper maar wanneer de vijand te dichtbij komt heb ik een SMG
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik ben geen Zero. Ben Commando. Kun je zien omdat er Veteran onder in staat en dat ik de Turret oproep. En omdat er Commando in de titel van me filmpjes staat. Corrosive/Slag weapon bewaarde ik voor de Thresher. Geen idee hoeveel ammo ik daar nodig zou hebben dus speelde het safe.

Verder is er geen pijl aan op te trekken wat betreft bosses. Zo gaan Wilhelm e.d. enorm makkelijk neer terwijl ze volgens het verhaal zo sterk zouden zijn. Maar bij die Thresher moest je zowaar opletten wat je deed.

Comment

Ik ben geen Zero. Ben Commando. Kun je zien omdat er Veteran onder in staat en dat ik de Turret oproep. En omdat er Commando in de titel van me filmpjes staat. Corrosive/Slag weapon bewaarde ik voor de Thresher. Geen idee hoeveel ammo ik daar nodig zou hebben dus speelde het safe.

Verder is er geen pijl aan op te trekken wat betreft bosses. Zo gaan Wilhelm e.d. enorm makkelijk neer terwijl ze volgens het verhaal zo sterk zouden zijn. Maar bij die Thresher moest je zowaar opletten wat je deed.
                          Ik keek even vluchtig en zag een sniper waardoor ik dacht dat je Zer0 was Die wilhelm ging idd makkelijk neer. Jack vond ik ook best gemakkelijk neer gaan maar dat komt misschien omdat ik met een vriend co-op speel. De arena fights vind ik het moeilijkste
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Speelde met een illegale versie BL2. Puur omdat ik twijfels had na het slechte eerste deel. Gisteren het orgineel via Steam gekocht en geheel overnieuw begonnen met weer een commando. Vandaag 6 uur in totaal gespeeld en zit nu alweer op lvl 12. Alles gaat veel sneller nu en geniet er nog steeds van. Wat me wel opvalt is dat ik veel loot voor MechRomancer class krijg terwijl ik die DLC niet heb gehaald.

Ook een lekkere shotgun gevonden. Zo'n legendary en elke kogel is van vuur en bij impact explodeert het in kleiner vlammend schrapnel dat alles in de omgeving ook wond en in vuur zet. Zojuist na de Firehawk een nieuwe rifle gevonden. Ging van 90 damage naar 190. Alles gaat zo lekker snel neer met die twee.

Maar heb wel de indruk dat de game wel erg easy is vergeleken met die illegale versie. Mischien dat er veel is veranderd met die patch.

Comment

• Was dus overnieuw begonnen. Maak meteen wat filmpjes van de mindere "bosses". Vond dit duo wel grappig. Alleen jammer dat me turret alles zo snel neermaait hehe.

BL2 - Commando - Solo - Boom Bewm - YouTube

Comment

• Nog een mini-boss. Heb vandaag opnieuw de W4R-D3N robot neer gehaald. Verder veel side-quests aan het doen en ben in 2 dagen tijd precies waar ik was met me eerdere commando. Vanaf morgen dus verder met de game en kijken of ik hem rond volgend weekend uit kan hebben.

BL2 - Commando - Solo - Bad Maw - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X