Hoeveel uur per dag spelen jullie?
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View PostAh fack, echt? Mijn savegame is fucked omdat mijn xbox vast naaide in blackrock tijdens het autosaven dus kan niet verder spelen. Ben aan het wachten op de patch die deze kwaal schijnt te gaan verhelpen. Echt balen man."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by nocerino View Postzo kut man, beter is je savegame niet lost. Wel veel patches na de release van de game, konden ze beter even wachten en de glitches eruit halen. Kon bij die samuel boss gewoon campen en die kleine blauwe vuurmannetjes summonen die hem dan killde.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHoeveel uur per dag spelen jullie?
Ik game niet 12 uur aan 1 stuk door ofzo. Dat trek ik niet. Speel meestal 3-4 uur en dan even tv kijken, wandeling door het bos, sporten en dan game ik weer 3-4 uur.Last edited by Falstyr; 13-10-2012, 12:43.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostStoere game...
ben aardig wat geld kwijt deze maand met al die games :O
Jaren nauwelijks fatsoenlijke games. Nu 6-7 in een paar weken tijd
nog maar te zwijgen over tijdgebrek om alles te spelen zonder te rushen
Dishonored - The early game - YouTube
Had een aantal filmpjes gezien en het leek me met name allemaal erg vaag."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View PostBL2 - Commando - W4R-D3N - YouTube
Blijkbaar hebben veel mensen moeite om die boss te verslaan in singleplayer. Toen ik er voor het eerst op lvl 13 mee vocht ging ik hard onderuit. Even wat side quests gedaan en 3-4 farm runs. Geluk om die sniper rifle te vinden. Sindsdien alles in 1-hit dood. Opnieuw die gast geprobeerd en je ziet hoe easy het opeens was.
Ben nu al verder dan ik met BL1 was. En heb het nog niet gehad met BL2BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ik ben geen Zero. Ben Commando. Kun je zien omdat er Veteran onder in staat en dat ik de Turret oproep. En omdat er Commando in de titel van me filmpjes staat. Corrosive/Slag weapon bewaarde ik voor de Thresher. Geen idee hoeveel ammo ik daar nodig zou hebben dus speelde het safe.
Verder is er geen pijl aan op te trekken wat betreft bosses. Zo gaan Wilhelm e.d. enorm makkelijk neer terwijl ze volgens het verhaal zo sterk zouden zijn. Maar bij die Thresher moest je zowaar opletten wat je deed.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk ben geen Zero. Ben Commando. Kun je zien omdat er Veteran onder in staat en dat ik de Turret oproep. En omdat er Commando in de titel van me filmpjes staat. Corrosive/Slag weapon bewaarde ik voor de Thresher. Geen idee hoeveel ammo ik daar nodig zou hebben dus speelde het safe.
Verder is er geen pijl aan op te trekken wat betreft bosses. Zo gaan Wilhelm e.d. enorm makkelijk neer terwijl ze volgens het verhaal zo sterk zouden zijn. Maar bij die Thresher moest je zowaar opletten wat je deed.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Speelde met een illegale versie BL2. Puur omdat ik twijfels had na het slechte eerste deel. Gisteren het orgineel via Steam gekocht en geheel overnieuw begonnen met weer een commando. Vandaag 6 uur in totaal gespeeld en zit nu alweer op lvl 12. Alles gaat veel sneller nu en geniet er nog steeds van. Wat me wel opvalt is dat ik veel loot voor MechRomancer class krijg terwijl ik die DLC niet heb gehaald.
Ook een lekkere shotgun gevonden. Zo'n legendary en elke kogel is van vuur en bij impact explodeert het in kleiner vlammend schrapnel dat alles in de omgeving ook wond en in vuur zet. Zojuist na de Firehawk een nieuwe rifle gevonden. Ging van 90 damage naar 190. Alles gaat zo lekker snel neer met die twee.
Maar heb wel de indruk dat de game wel erg easy is vergeleken met die illegale versie. Mischien dat er veel is veranderd met die patch.
Comment
-
Was dus overnieuw begonnen. Maak meteen wat filmpjes van de mindere "bosses". Vond dit duo wel grappig. Alleen jammer dat me turret alles zo snel neermaait hehe.
BL2 - Commando - Solo - Boom Bewm - YouTube
Comment
-
Nog een mini-boss. Heb vandaag opnieuw de W4R-D3N robot neer gehaald. Verder veel side-quests aan het doen en ben in 2 dagen tijd precies waar ik was met me eerdere commando. Vanaf morgen dus verder met de game en kijken of ik hem rond volgend weekend uit kan hebben.
BL2 - Commando - Solo - Bad Maw - YouTube
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment