Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er zijn 2 nieuwe Skyrim DLC's, Dawnguard waarin er nieuwe locaties vrijkomen en waarin je de mogelijkheid krijgt om vampirelord te worden.
    En hearthfire, hierbij krijg je opties om stukken grond te kopen en hierop huizen te bouwen en zelf in te richten (is wel veel werk als je alle materialen miet kopen enzo).

Comment

• I know. Maar word niet echt warm van die DLC's.

Ga Counter Strike die nieuwe installeren. Collega's willen een team vormen en wat samen gamen dus ze vroegen of ik mee wilde doen. Normaliter heb ik een hekel aan shooters en maak hiervoor een uitzondering. Ben benieuwd.

Pole Position 2012 is een geinige F1 manager met veel diepgang. Geen licentie dus geen echte namen. Ook geen super graphics. Maar het lijkt enorm veel op F1 Manager die ik in de jaren 90 speelde. Beste F1 manager ooit wat mij betreft.

Comment

• Counter Strike Global Offensive speelt lekker weg. we hebben 17 potjes gespeeld en 11 gewonnen. In 1 match had ik 4 kills binnen 15seconden. Nice personal achievement. Moet wel de muis gevoeligheid e.d. flink opschroeven in het opties menu anders gaat het als stront door een trechter zo traag.

Comment

• Ik ben niet zo'n gamer maar vind rts games wel vet. Heb me onlangs kostelijk geamuseerd met Warcraft3 (ja vintage, I know) Starcraft2 waar iedereen zo enthousiast over is vond ik zelf minder en C&C3 ook. Niet dat ik ze niet leuk vond hoor maar iets minder.

Heeft iemand tips over wat een vette rts is?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• hmmm....

Command & Conquer vond ik geweldig als franchise. Althans toen het nog door Westwood gemaakt werd. Heb met Tiberiun Sun nog in de top 10 van de wereld gestaan op de officiele ladders. Toen het door EA werd opgekocht maakte Westwood ruk games zoals C&C Generals en wat er na kwam.

Warcraft was inderdaad een geweldige game. Dat soort wordt niet echt meer gemaakt tegenwoordig. Dan heb ik het over old school RTS games. Tegenwoordig zijn er games waarbij je de basis zelf verplaatst samen met het leger. En nog meer stomzinnige design veranderingen.

RTS met old-school design...
            Dune en Perimeter rond de eeuwwisseling is er nog.
            Kort daarna Starcraft 2.
            Heb je de Warhammer franchise geprobeerd?
            Company of Heroes was sterk en binnenkort komt er een deel 2 van uit.
            King's Bounty: Warriors of the North is recent met oudere graphics omdat het meer indie is.
            Frontline Tactics is meer turn-based RTS.
            XCom: Enemy Unknown is ook Turn-based maar super sterk.
            Misschien dat je Faster Then Light wat vindt.

Comment

• Er komen maar weinig tot geen goede RTS games meer uit, helaas

Vroeger was ik heel erg goed in Red Alert 2 en Tiberium Sun. En dat was ook meteen het einde van een goede franchise.

Warcraft 3 + frozen throne blijft gaaf. Alhoewel ik er heel slecht in ben en ook nooit een goede walktrough heb kunnen vinden hoe en wat. ( Misschien dat jij er 1 weet )?

Ik zou alleen op Starfcraft 2 kunnen komen nu.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Age of empires series waren koning... helemaal kapotgespeelt

Comment

• @Fal, tnx, ga er zeker naar kijken! Vond van de Warcraft games alleen WC3 leuk, de oudere zijn nét een beetje te crappy en WoW is niet helemaal mijn kopje thee.

edit: zie net dat je warhammer zei, niet warcraft , en nee niet geprobeert. Had vroeger wel van die Games Workshop mannekes. Leger maken, zelf painten enzo dus zal zeker eens kijken!

@Faab,

Ik ben nu trouwens LOTR Battle for middle earth 2 aan het spelen. Net eerste tutorial gedaan en tot nu toe bevalt het verbazingwekkend goed! Ik hou wel van dat medieval / fantasy-achtige sfeertje en de gameplay bevalt ook.

Wat betreft walkthroughs er zijn er voor WC3 wel een paar prima te googlen. Gewoon je missie youtuben of googlen, meestal vind je wel wat gedetailleerde info. Vind het vooral grappig te zien dat anderen met totáál andere oplossingen komen.

@Aktito, had gisteren AoE3 gedowload maar deed t niet
                  Last edited by pescatore; 27-10-2012, 19:38.

Comment

• Zojuist de uitbreiding van Borderlands 2 uitgespeeld
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      @Faab,

Ik ben nu trouwens LOTR Battle for middle earth 2 aan het spelen. Net eerste tutorial gedaan en tot nu toe bevalt het verbazingwekkend goed! Ik hou wel van dat medieval / fantasy-achtige sfeertje en de gameplay bevalt ook.
                      Lees goede dingen over meerdere LOTR spellen!

Ik ben maar aan het pokeren, ben niet meer zo warm te krijgen voor games.

Comment

• Over 4 dagen de nieuwe need for speed
                        Broomstick_bodybuilding op insta
                        F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                          Over 4 dagen de nieuwe need for speed
                          Dat is wel vet ja.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                            Lees goede dingen over meerdere LOTR spellen!

Ik ben maar aan het pokeren, ben niet meer zo warm te krijgen voor games.
                            Ja bevalt goed, ben al flink wat goblins aan het afslachten Ik ben lang pokercoach geweest in m'n studietijd bij wat nu pocket fives is, dus ik heb het wellicht andersom hahah. Way te veel gespeeld, maja zo verleidelijk. Mensen delen letterlijk geld uit, wat moet je dan als nette burger ?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                              Ja bevalt goed, ben al flink wat goblins aan het afslachten Ik ben lang pokercoach geweest in m'n studietijd bij wat nu pocket fives is, dus ik heb het wellicht andersom hahah. Way te veel gespeeld, maja zo verleidelijk. Mensen delen letterlijk geld uit, wat moet je dan als nette burger ?
                              Haha, cool! Aardig wat buit gemaakt?

Ja poker is erg verleidelijk. Stop er elke keer mee en dan na een tijdje begint het weer te kriebelen. Maar wordt altijd gauw afgeleid en rage hem vrij snel. Maar tot nu toe gaat et wel aardig, beetje MTT en sng's. Kom ik de dag weer door.

Comment

• Assasins creed 3 gepreorderd ik kan niet wachten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X