Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Faabjan View Post
    Haha, cool! Aardig wat buit gemaakt?

Ja poker is erg verleidelijk. Stop er elke keer mee en dan na een tijdje begint het weer te kriebelen. Maar wordt altijd gauw afgeleid en rage hem vrij snel. Maar tot nu toe gaat et wel aardig, beetje MTT en sng's. Kom ik de dag weer door.
    Sng's zijn te perfectioneren, dat is letterlijk geld printen. Hier heb ik ook in gecoached, tot $100 buyins (Daarboven heb ik zelf een vrij kleine edge en moet ik goed gameselecten). Dat kan ik een chimpansee leren. Ofja, boven de $30s komt het ook een beetje neer op inzicht maar in principe is geen talent vereist. Alleen de ene moet er wat harder voor werken dan de ander. "Talent" is dan meer hoe snel het kwartje valt.

Cashgames zijn anders, dat is vanaf bepaalde buyins echt informatie kunnen verwerken, daar komt dus wel echt talent bij kijken. Maar voor lage buyins kun je daar ook een guideline als holy grail volgen.

Mtt's zijn hetzelfde als sng's alleen zijn er wat gecompliceerdere factoren door de structuur hetgeen het iets ingewikkelder maakt.

Full Tilt komt terug! En ik heb nog flink wat van ze tegoed Had ik al afgeschreven die $ maar na 1,5 jaar krijg ik toch mijn centjes. Flikkers.

Waar speel je eigenlijk Faab? Beetje offtopic trouwens
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Zojuist de uitbreiding van Borderlands 2 uitgespeeld
      Ik word steeds afgeleid door allerlei games die ik speel dat BL2 nog steeds niet voltooid is. Ben net voorbij het punt van Bloodwing. Ga nog een keer door dat complex voor de 2 sidequests.

BL2 - Commando - Solo - Bloodwing - YouTube

Fifa 13 neemt aardig wat tijd in beslag met me eigen Pro Career.
      Counter Strike Global Offensive idem met wat collega's. We hebben op moment circa 31 partijen gespeeld en 23 gewonnen.

Ben nu demo van X:Com Enemy Territory aan het binnen halen en dan kijken of ik die koop. Dishonored moet ik nog aan beginnen. Deadlight is een geinige game die binnen een uurtje of 5-6 uitgespeeld was.

Net ook op Steam rond gedwaald voor wat Adventure games. Adam's Venture episode 1 t/m 3 lijken me wel wat. Idem voor Anna wat soort van Amnesia is.

Krijg volgend weekend van me pa, voor me verjaardag, een 2terabyte harde schijf er bij. Wel lekker, want op moment heb ik 1 van 40gb en 1 van 400gb. En dat werkt niet echt meer met hedendaagse games die 20-30gb per stuk in beslag nemen. Laat staan ook nog lange filmpjes met Fraps opnemen.

Mocht iemand me op steam willen toevoegen. Me account naam is fraterashavan.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
        Full Tilt komt terug! En ik heb nog flink wat van ze tegoed Had ik al afgeschreven die $ maar na 1,5 jaar krijg ik toch mijn centjes. Flikkers.

Waar speel je eigenlijk Faab? Beetje offtopic trouwens
        Nice dat je je geld iig nog krijgt. Was een heel gedoe met full tilt toch, boevenbende ofzo?

Ik speel zelf nu op PokerStars en zou graag me werk er van willen maken, want ik ben werkschuw

Maar heb weinig mazzel vaak met online poker.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Zit weer lekker verslaafd aan command and conquer te spelen. Bij bart smit alle 17 of 19 spellen voor 30 euro.

Boris has arrived.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
            Nice dat je je geld iig nog krijgt. Was een heel gedoe met full tilt toch, boevenbende ofzo?

Ik speel zelf nu op PokerStars en zou graag me werk er van willen maken, want ik ben werkschuw

Maar heb weinig mazzel vaak met online poker.
            Mwa, ingewikkeld verhaal, zijn nu gekocht door Pokerstars hetgeen echt een solide legitiem miljardenbedrijf is. Ging in mijn geval om een behoorlijk bedrag maar er waren gevallen waar mijn roll echt in het niet viel. Waren genoeg mensen met tonnen en soms meer. Zure shit hoor.

Mazzel bestaat niet op lange termijn, je kan wel een tijdje goed of slecht runnen, iedere speler die ik ooit gecoached heb (zijn 90% mensen die beter dan hun vrienden zijn maar online struggelen om een solide roll op te bouwen en zo het idee hebben dat ze op kritieke momenten steeds pech hebben) komt er gaandeweg achter dat ie al die tijd een vis is geweest.

Pm je msn maar als je denkt dat je hulp nodig hebt, zal vrijblijvend een analyse maken van je game als je wilt, eventueel even met join.me even wat HH's doorlopen kijken hoe erg het is .

En maak er niet je werk van maf, ook niet als het kan, ik heb er wel een decadente studietijd aan overgehouden, maar je wilt geen 15 jaar klikken als beroep ouwe...

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
              Mwa, ingewikkeld verhaal, zijn nu gekocht door Pokerstars hetgeen echt een solide legitiem miljardenbedrijf is. Ging in mijn geval om een behoorlijk bedrag maar er waren gevallen waar mijn roll echt in het niet viel. Waren genoeg mensen met tonnen en soms meer. Zure shit hoor.

Mazzel bestaat niet op lange termijn, je kan wel een tijdje goed of slecht runnen, iedere speler die ik ooit gecoached heb (zijn 90% mensen die beter dan hun vrienden zijn maar online struggelen om een solide roll op te bouwen en zo het idee hebben dat ze op kritieke momenten steeds pech hebben) komt er gaandeweg achter dat ie al die tijd een vis is geweest.

Pm je msn maar als je denkt dat je hulp nodig hebt, zal vrijblijvend een analyse maken van je game als je wilt, eventueel even met join.me even wat HH's doorlopen kijken hoe erg het is .

En maak er niet je werk van maf, ook niet als het kan, ik heb er wel een decadente studietijd aan overgehouden, maar je wilt geen 15 jaar klikken als beroep ouwe...
              Haha als je dan naar je geld kan fluiten dan rage hem echt hard.

Rofl, 15 jaar klikken, wat een leven heb je dan. Is ook niks nee...
              Als ik voel dat ik wat hulp en tips nodig heb contact ik je!
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Fifa 99 speelde ik vroeger helemaal kapot. Heb nu Fifa 13 op de pc, ben met Man City iedereen in aan het maken
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Vandaag battlefield 3 voor xbox aangeschaft het blijft leuk om met een shotgun te sprinten
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• met ftp terug hoop ik dat super donk toernooi the kitchen sink nog een keer te shippen xD lachen was dat

Comment

• Originally posted by BenchPress88 View Post
                      met ftp terug hoop ik dat super donk toernooi the kitchen sink nog een keer te shippen xD lachen was dat
                      Iemand enig idee wat deze kerel zegt?
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                        Hahaha, ja is een beetje lingo, die net als in iedere subcultuur weleens verhoogde wenkbrauwen oplevert

edit: vertaald -> nu Full Tilt Poker weer terug is hoop ik het toernooi "the kitchen sink" waar super veel slechte spelers aan mee doen, nog een keer te winnen
                        Last edited by pescatore; 28-10-2012, 20:08.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post

Mwhhahadat vroeg ik me ook al af.

Comment

• ah, ik was even vergeten dat ik niet op een poker forum zit.

Comment

• Een beetje hezelfde als: "ja man, gisteren vol met roid rage mijn kt gedaan om vervolgens mijn HIIT te skippen. Waren iets teveel beachboys en ik wilde mijn lats nog ff flink aanpakken".
                              Last edited by pescatore; 28-10-2012, 20:12.

Comment

• Ben alweer 2 dagen ieder moment dat ik thuis ben LOTR2 aan t spelen. Hahah, can't help myself

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X