Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Een beetje hezelfde als: "ja man, gisteren vol met roid rage mijn kt gedaan om vervolgens mijn HIIT te skippen. Waren iets teveel beachboys en ik wilde mijn lats nog ff flink aanpakken".
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
      Ben alweer 2 dagen ieder moment dat ik thuis ben LOTR2 aan t spelen. Hahah, can't help myself
      Hmmmz, "good" campaign is wel een beetje simpel op medium difficulty. Ben verdomme al klaar :-s
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• iemand er dishonored al doorgesleurd? hoe is die?
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

• Originally posted by futurekill View Post
          iemand er dishonored al doorgesleurd? hoe is die?
          Fakking vet gewoon op de korte storyline na.

Comment

• Rome: Total War... meh.
            AoE3.... meh.

Warhammer 40k dawn of War Soulstorm... yeah!!! Wel ff wennen iets andere opzet en wat complexer maar wel vet!
            Last edited by pescatore; 31-10-2012, 17:09.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• AoE2 is nog steeds de bomb

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                AoE2 is nog steeds de bomb
                inderdaad. ken je age of wonders ook? is van neerlandsche makelarij
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                  inderdaad. ken je age of wonders ook? is van neerlandsche makelarij
                  Nee ken ik niet

Comment

• overal kom je Assasins Creed 3 tegen. Word er gestoord van. Ziet niemand in hoe idioot slecht die game eigenlijk is? Het heeft een goed verhaal, maar qua game design heeft het verder niks te bieden.

Comment

• Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk is die reek populair, omdat het er leuk uitziet, leuke sfeer en in bepaalde jaartallen afspeelt waar weinig games in te vinden zijn. Deel 1 was ik binnen het uur klaar mee.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        overal kom je Assasins Creed 3 tegen. Word er gestoord van. Ziet niemand in hoe idioot slecht die game eigenlijk is? Het heeft een goed verhaal, maar qua game design heeft het verder niks te bieden.
                        Zelfde geldt voor CoD mw3, die game was ook echt slecht qua graphics en er was niks vernieuwends maar toch werd hij beoordeeld met een 9.5

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                          Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk is die reek populair, omdat het er leuk uitziet, leuke sfeer en in bepaalde jaartallen afspeelt waar weinig games in te vinden zijn. Deel 1 was ik binnen het uur klaar mee.
                          deel 1 was ik binnen 15mins klaar mee. Springen over daken en pilaren, duiken van gebouwen...dat waren de gimmicks. Maar dat was het en had echt geen zin om daar de hele game mee aan de gang te gaan. De quests/missies sloegen helemaal nergens op toen. En nu eigenlijk nog steeds niet. Verder had de game helemaal niks nieuws te bieden. 1 van de meest rampzalige games die ik ooit gespeeld had wat dat betreft.

Comment

• Ik ben me al bijna 50 uur aan het vermaken met Amalur: Reckoning, en ben nog niet eens over de helft.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Zelfde geldt voor CoD mw3, die game was ook echt slecht qua graphics en er was niks vernieuwends maar toch werd hij beoordeeld met een 9.5
                              Ja idd! Mw2 dood gespeeld en Mw3 echt amper. Slechte maps ( leukste map is Terminal en die is uit Mw2 LOL ) en nog steeds alleen maar hackers op de pc. En daar word ook gewoon niks aan gedaan. Ik koop nooit meer een Cod voor op de pc.

@Falstyr, true story...echt een ruk game

Comment

• Zo maar weer even Skyrim spelen. Lvl 55 en nog steeds niet de mainquest uitgespeeld. Heb gehoord dat ze in de files hebben gevonden dat er rekening is gehouden met een uitbreiding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X