Originally posted by Kevster
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Skyrim, en de meeste Elder Scrolls games, zouden baat hebben bij de mogelijkheid om je level vast te kunnen zetten. Zou ideaal zijn dat je gewoon niet meer zou kunnen levelen op een bepaald moment. De eerste 10-15lvl's heb je zo door simpelweg te craften. En dan heb je meestal al de beste gear dat het spel te bieden heeft. Dan begin je pas met het verhaal. Levels gaan verder omhoog en op den duur wordt je niet meer besprongen door beren, tijgers, highwaymen...nee je wordt om de 5 meter door een draak lastig gevallen. Erg storend :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSkyrim, en de meeste Elder Scrolls games, zouden baat hebben bij de mogelijkheid om je level vast te kunnen zetten. Zou ideaal zijn dat je gewoon niet meer zou kunnen levelen op een bepaald moment. De eerste 10-15lvl's heb je zo door simpelweg te craften. En dan heb je meestal al de beste gear dat het spel te bieden heeft. Dan begin je pas met het verhaal. Levels gaan verder omhoog en op den duur wordt je niet meer besprongen door beren, tijgers, highwaymen...nee je wordt om de 5 meter door een draak lastig gevallen. Erg storend :PBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostTot jullie geduld hebben voor zo'n spel. Ik vind het maar langzaam gaan en het aanklikken wat het andere personage moet zeggen vind ik echt hoogst irritant.
XCOM Enemy Unknown
Geweldige game. Je eigen groep elite soldaten samenstellen. In je basis allerlei research en ontwikkelingen doorvoeren. Je basis ondergronds uitbreiden. Turn-based tactische gevechten tegen aliens. Echt super remake.
Comment
-
Deadlight was echt bruut. Een goedkope horror survival game. Platform design zoals de oude prince of persia's e.d. Geweldige setting, verhaal, atmosfeer. Duurt helaas maar 4-5 uur in totaal. Zeker een aanrader
Deadlight - Walkthrough - YouTube
Comment
-
Het MMORPG genre heeft een aantal grote klassiekers uitgebracht zoals Ultima Online, EverQuest, Dark Age of Camelot en de meest recente toevoeging in de vorm van World of Warcraft. Rest van de games waren middelmatig en mochten blij zijn in de schaduw te staan van deze grote klassiekers.
Met Elders Scrolls Online heb ik het idee alsof dit de volgende klassieker zal gaan worden. Een game waard om te volgen wat mij betreft. hmmm...Ben skeptisch doch benieuwd. http://elderscrollsonline.com/en/
An Introduction to The Elder Scrolls Online - YouTube
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHet MMORPG genre heeft een aantal grote klassiekers uitgebracht zoals Ultima Online, EverQuest, Dark Age of Camelot en de meest recente toevoeging in de vorm van World of Warcraft. Rest van de games waren middelmatig en mochten blij zijn in de schaduw te staan van deze grote klassiekers.
Met Elders Scrolls Online heb ik het idee alsof dit de volgende klassieker zal gaan worden. Een game waard om te volgen wat mij betreft. hmmm...Ben skeptisch doch benieuwd. http://elderscrollsonline.com/en/
An Introduction to The Elder Scrolls Online - YouTubeBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMet Elders Scrolls Online heb ik het idee alsof dit de volgende klassieker zal gaan worden. Een game waard om te volgen wat mij betreft. hmmm...Ben skeptisch doch benieuwd. http://elderscrollsonline.com/en/
Originally posted by Guusd View PostIk heb er ook echt zin in. Ben echt een elder scrolls fan. Morrowind, Oblivion en Skyrim allemaal kapot gespeeld. Er komt trouwens ook een southpark rpg"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostZiet er interessant uit, ik zal deze volgen.
Haha, van South Park had ik een filmpje gezien, ben benieuwd Volgens mij kwam die in maart uit. Heb nog een SP spel op de N64 en op de playstation, haha was altijd wel geinig.
Dat nintendo race spel was baas! Saddam Husseins kop in beeld als je door een bepaald ding reed. Die opa in de rolstoel was ook leukBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Hebbe hebbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ESO
Bye sociallife.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment