Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Ik ben me al bijna 50 uur aan het vermaken met Amalur: Reckoning, en ben nog niet eens over de helft.
    Wordt nu gedownload
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Skyrim, en de meeste Elder Scrolls games, zouden baat hebben bij de mogelijkheid om je level vast te kunnen zetten. Zou ideaal zijn dat je gewoon niet meer zou kunnen levelen op een bepaald moment. De eerste 10-15lvl's heb je zo door simpelweg te craften. En dan heb je meestal al de beste gear dat het spel te bieden heeft. Dan begin je pas met het verhaal. Levels gaan verder omhoog en op den duur wordt je niet meer besprongen door beren, tijgers, highwaymen...nee je wordt om de 5 meter door een draak lastig gevallen. Erg storend :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Skyrim, en de meeste Elder Scrolls games, zouden baat hebben bij de mogelijkheid om je level vast te kunnen zetten. Zou ideaal zijn dat je gewoon niet meer zou kunnen levelen op een bepaald moment. De eerste 10-15lvl's heb je zo door simpelweg te craften. En dan heb je meestal al de beste gear dat het spel te bieden heeft. Dan begin je pas met het verhaal. Levels gaan verder omhoog en op den duur wordt je niet meer besprongen door beren, tijgers, highwaymen...nee je wordt om de 5 meter door een draak lastig gevallen. Erg storend :P
        Als je bij Skyrim een lvl omhoog gaat moet je eerst op lvl up klikken voordat je echt het lvl omhoog bent. Die draken zijn irritant ja, de eerste draak was leuk en spannend maar nu heb ik ze vaak met een paar klappen dood
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Tot jullie geduld hebben voor zo'n spel. Ik vind het maar langzaam gaan en het aanklikken wat het andere personage moet zeggen vind ik echt hoogst irritant.

Comment

• starcraft 2 !!

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
              Tot jullie geduld hebben voor zo'n spel. Ik vind het maar langzaam gaan en het aanklikken wat het andere personage moet zeggen vind ik echt hoogst irritant.
              Dat is het verschil of je een game op pakt puur voor wat snelle simpele actie zoals een shooter. Of dat je een game met een goed verhaal wilt volgen zoals adventures/rpg's.

XCOM Enemy Unknown
              Geweldige game. Je eigen groep elite soldaten samenstellen. In je basis allerlei research en ontwikkelingen doorvoeren. Je basis ondergronds uitbreiden. Turn-based tactische gevechten tegen aliens. Echt super remake.

Comment

• NFS Most Wanted is best lachen, de eerste MW uit 2005 was een stuk beter.

Comment

• Deadlight was echt bruut. Een goedkope horror survival game. Platform design zoals de oude prince of persia's e.d. Geweldige setting, verhaal, atmosfeer. Duurt helaas maar 4-5 uur in totaal. Zeker een aanrader

Deadlight - Walkthrough - YouTube

Comment

• Het MMORPG genre heeft een aantal grote klassiekers uitgebracht zoals Ultima Online, EverQuest, Dark Age of Camelot en de meest recente toevoeging in de vorm van World of Warcraft. Rest van de games waren middelmatig en mochten blij zijn in de schaduw te staan van deze grote klassiekers.

Met Elders Scrolls Online heb ik het idee alsof dit de volgende klassieker zal gaan worden. Een game waard om te volgen wat mij betreft. hmmm...Ben skeptisch doch benieuwd. http://elderscrollsonline.com/en/

An Introduction to The Elder Scrolls Online - YouTube

Comment

Het MMORPG genre heeft een aantal grote klassiekers uitgebracht zoals Ultima Online, EverQuest, Dark Age of Camelot en de meest recente toevoeging in de vorm van World of Warcraft. Rest van de games waren middelmatig en mochten blij zijn in de schaduw te staan van deze grote klassiekers.

Met Elders Scrolls Online heb ik het idee alsof dit de volgende klassieker zal gaan worden. Een game waard om te volgen wat mij betreft. hmmm...Ben skeptisch doch benieuwd. http://elderscrollsonline.com/en/

An Introduction to The Elder Scrolls Online - YouTube
                      Ik heb er ook echt zin in. Ben echt een elder scrolls fan. Morrowind, Oblivion en Skyrim allemaal kapot gespeeld. Er komt trouwens ook een southpark rpg

Comment

Ziet er interessant uit, ik zal deze volgen.

Originally posted by Guusd View Post
                        Ik heb er ook echt zin in. Ben echt een elder scrolls fan. Morrowind, Oblivion en Skyrim allemaal kapot gespeeld. Er komt trouwens ook een southpark rpg
                        Haha, van South Park had ik een filmpje gezien, ben benieuwd Volgens mij kwam die in maart uit. Heb nog een SP spel op de N64 en op de playstation, haha was altijd wel geinig.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                          Ziet er interessant uit, ik zal deze volgen.

Haha, van South Park had ik een filmpje gezien, ben benieuwd Volgens mij kwam die in maart uit. Heb nog een SP spel op de N64 en op de playstation, haha was altijd wel geinig.

Dat nintendo race spel was baas! Saddam Husseins kop in beeld als je door een bepaald ding reed. Die opa in de rolstoel was ook leuk

Comment

• Hebbe hebbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ESO

Bye sociallife.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                              Hebbe hebbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ESO

Bye sociallife.
                              yolo.

Comment

• HALO 4 FTW

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse