Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kent hier iemand het spel Star Wars The Old Republic? Ik heb dat een tijdje gespeeld totdat mn server leegbloedde. Best jammer. Kijk deze epische pose van mijn poppetje
    Attached Files
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Kent hier iemand het spel Star Wars The Old Republic? Ik heb dat een tijdje gespeeld totdat mn server leegbloedde. Best jammer. Kijk deze epische pose van mijn poppetje
      It's fuawking zyzz brah. Ken het spel zelf niet. Ging net runescape ff checken. Wel grappig, maar saai.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• RuneScape sloeg nergens op. En nu nog steeds niet. Zijn wel betere gratis MMORPG's te vinden.
        Star Wars heb ik alleen dat weekend gespeeld dat je gratis kon spelen. Goede verhaallijn. Maar voor de rest bood het niks. Ze hadden beter een KOTOR3 kunnen maken.

Speelt iemand hier Dota2? Heb wel zin om wat potjes tegen mensen te spelen

Comment

• De verhaallijn van iedere klasse was wel leuk en echt goed inelkaar gezet. PvP vond ik het leukste

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Kent hier iemand het spel Star Wars The Old Republic? Ik heb dat een tijdje gespeeld totdat mn server leegbloedde. Best jammer. Kijk deze epische pose van mijn poppetje
            Ja, ik had toen een van die eerste demo's vond het echt te gek, maar te duur gezien ik bijna geen tijd heb om te gamen.

Comment

• Voor de mensen met Steam. red Orchestra 2 heeft een 75% korting en kost nu 4,75 ofzo. En je kan dit weekend gratis spelen met die online shooter.

Crysis 2 is 8,74 dit weekend
              verder zie ik niks wat iemand aan zou spreken.

ik ga lekker verder met kotor1. Ben na 8 uur eindelijk van Taris en zit in het laatste deel van me jedi training op dantooine

Comment

• Hoeveel moet ik ongeveer neerleggen voor een beetje goeie pc? Speel niet zo heel gek veel games, maar als ik speel moet het goed zijn. Had gehoord rond de 800-1000.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Hoeveel moet ik ongeveer neerleggen voor een beetje goeie pc? Speel niet zo heel gek veel games, maar als ik speel moet het goed zijn. Had gehoord rond de 800-1000.
                  met 600-700 euro heb je een best goeie game computer maar je moet dan waarschijnlijk een paar onderdelen over een jaar of 2-3 wel weer vervangen.
                  Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Ligt er aan wat je hebt en wat er als upgrade moet komen.

Ik heb een budget Nvidea kaart voor nog geen 60 euro in de winkel. Het heeft HD, 3D en PhysX ondersteuning. Kan alleen geen DirectX 11 aan, but who cares. Speel alle games die uit zijn gekomen op submaximale instellingen.

Qua processor is een dual core 2.8ghz voor nog geen 50 euro voldoende. Kan het via de bios overklokken naar 3.3ghz. Of je legt iets meer geld neer en je koopt standaard een quadcore 3ghz.

Daarnaast hardeschijven. Die kosten geen drol. Gewoon een Sata2, 1terabyte HD kopen met 7200rpm en een redelijk frontbus van minimaal 400. Koop daar 2 a 3 van. 1 voor je besturingssystemen en programma's, 1 voor je games en 1 voor downloads en andere shit.

Ram geheugen is op moment ook niet echt prijzig. 2 sticks van 1gig met de hoogst mogelijke DDR snelheid die je moederbord aan kan.

Ouderwets moederbordje van asus heb je ook al voor 50 euro's als het niet goedkoper is.

En dan investeren in een goede voeding met voldoende aansluitingen. Die van mij kostte 75euro.

Behuizing, toetsenbord, muis en monitor heb je al denk ik dus niet echt nodig.

Dus met 300-400 euro kun je al een pc samenstellen die alle huidige releases op sub-maximale instellingen aan kan.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      Hoeveel moet ik ongeveer neerleggen voor een beetje goeie pc? Speel niet zo heel gek veel games, maar als ik speel moet het goed zijn. Had gehoord rond de 800-1000.
                      Ik heb 3 jaar geleden 1500e aan onderdelen betaald. Zelf alles in elkaar gezet. Ik kan spellen die nu uit komen nog steeds op ultra high graphics spelen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Crysis 2 is 8,74 dit weekend
                        verder zie ik niks wat iemand aan zou spreken.
                        Bedankt voor de tip! Ga ik zeker halen!

Comment

• 1500? zoiets ga ik er nooit voor neer leggen. Zelfs niet voor alienware pc's. Duurste wat ik ooit gedaan had was een pc van 600 euro excl. videokaart. ATI waren in die periode het beste en had er eentje voor 550 euro gekocht. Kon aardig wat jaren vooruit, maar die tijd is voorbij. 1x in de 2-3 jaar een nieuwe kaart voor 70 euro is genoeg. Rest van de hardware kun je zo 6-8 jaar mee vooruit.

Comment

• hmmm ty mannen. De prijs ligt dus lager dan wat ik in gedachten had. Weet zelf totaal niks van computers, maar ken mensen die dat wel allemaal weten. Dus ga maar eens op onderzoek uit.

Speel nu op een laptop waarop ik geeneens CS:go op low settings kan draaien, lol.

Comment

• Ik had een tijd geleden een computer voor me broer gekocht voor volgens mij iets van 350-500 euro zoiets. Hij kan alles afspelen op high. Dus je kan een prima computer voor niet veel geld.

Zelf had ik 3 jaar geleden een hele dure gekocht, maar ik speel dan ook alles nog steeds op ultra high af
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Fuuuuuuck, ik ging weer skyrim spelen en had een stuk of 10 mods geinstalleerd. Door eentje was heel mn inventory fucked en ik had geen back up gemaakt. Er af gegooid en het spel opnieuw geinstalleerd.... Althans dat was het plan. Mijn broer heeft hem gekocht maar door steam kunnen we niet tegelijk spelen en heb ik hem van pirate bay gehaald maar nu werkt ie niet meer met installeren..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X