Ik doe laatste tijd veel het spel huiswerk, echt leuk is dat joh
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Red alert 2 was geniaal. Dat acteerwerk ook. Generals vind ik ook schitterend. Daverende langame ook, ware het niet dat de "connection mismatch" nog vaker voorkomt dan een gangrape in india. Dat is wel gruwelijk bloedverziekend kut."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Heb nu alle C&C games gedownload staan. Maar eens die generals spelen dan.
Heb Red alert 2: yuri revenge helemaal plat gespeeld. Red alert 3 zitten nu ook redelijk wat uurtjes in.
Tibersun heb ik nou nooit wat gevonden."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostIk neem aan dat je het hebt over de connectio interruptes he?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHeb nu alle C&C games gedownload staan. Maar eens die generals spelen dan.
Heb Red alert 2: yuri revenge helemaal plat gespeeld. Red alert 3 zitten nu ook redelijk wat uurtjes in.
Tibersun heb ik nou nooit wat gevonden.
Tiberium Sun vond ik ook wel erg vet hoor. Niet zo perfect als RA2, maar het had zeker wel wat. Die spellen heb ik echt kapot gespeeld. Sindsdien is het bergafwaarts gegaan."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostNet in Darksouls iets vaag. De eindbaas vloog opeens weg en ik had de encounter voltooid. Ik game te veel als zelfs digitale personages al bang worden puur en alleen vanwege mijn aanwezigheid :P
wel een nice game
Kan niet meer online op PS3 mehh me email is veranderd ofzo naar een adres waar ik niet op kan. moet ik weer een nieuw account aanmaken -.-
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostFalstyr volgens mij ben jij echt een hardcore gamer ofnie ? xD
Originally posted by Dexie View PostHe Fal, is dat ook een leuk spel voor 2/3 uurtjes in de week? Dus als je af en toe ff gaat gamen? Lijkt me wel een x leuk zo'n spel.
De truc zit hem er dus in om gewoon goed te spelen. Voorzichtig rond dwalen door de gebieden. Als je in een nieuw gebied komt altijd je schild omhoog houden om aanvallen die je niet ziet aankomen te kunnen afweren. Goed de aanvals animaties zien te doorgronden om zo je eigen aanvallen te kunnen timen. Goede reflexen hebben om aanvallen te kunnen ontwijken. Hoe beter je als gamer bent, hoe minder je geraakt zal worden. Hoe minder je zal sterven en hoe minder gefrusteerd je zal zijn.
Als je alles goed doet is dit een spel dat je als een level 4 kunt uitspelen. Weinig health, weinig kracht. Maar ja als je zo goed bent om alles te ontwijken en doen dan maakt dat weinig uit. Als je wat slechter bent kun je begin gebieden herspelen en farmen voor souls om zo levels te verkrijgen. Lvl20-25 met wat meer health, strength, endurance maakt het dan iets makkelijker.
Dus spelen voor 2-3 uurtjes per keer kan en hangt totaal af van hoe goed jij als gamer bent.
Comment
-
Ben vandaag begonnen met Orcs and Men. Is wel geinig concept. Sinds de jaren 70 zijn er verhalen en avonturen waarin orcs en goblins altijd afgeslacht worden. Pure genocide at its best. En nu speel je het eeuwenoude verhaal van een andere kant. De onderdrukkende mensheid, ondersteund door dwergen en elven, wordt gezien als het kwaad. Je bent lid van de orc stam Bloodjaw en wordt op een missie gestuurd om de koning te doden.
Op zich zet dit concept je ook wel aan het denken over goed/kwaad en dat het afhankelijk is vanuit welk oogpunt je het bekijkt. En dat het van toepassing is op de hedendaagse westerse wereld vs rebellen/terroristen bijvoorbeeld in oorlogen.
Animatie van de gesprekken is beetje off, maar de tekst is goed geschreven en verfrissend. Grafisch best goed. Gameplay is tactischer dan ik had verwacht. Je kan kiezen stealth of in your face melee. Er zijn wel meer games die je de keuze bieden, maar had nooit echt het idee dat het duidelijke invloed heeft. Invloed in de zin dat het makkelijker werd. Vaak heb ik de indruk dat stealth te lastig is en de voordelen niet waard. In dit geval is een directe aanval vaak dodelijk. Dus parkeer ik mijn hulk om een hoekje. Dan stealth met de goblin. Kijk hoe de guards gepositioneerd staan en het patrouille patroon. Dan zoveel mogelijk van die gasten uitschakelen alvorens de hulk in te schakelen en alles op te ruimen.
Muis-keyboard combinatie werkt lekker. Veel aanvallen gebruik je regelmatig en kun je onder de 1 t/m 9 key plaatsen. Spelen met de xbox360 controller gaat ook soepel met de radial menu's. Je beinvloed alle groepsleden tijdens het gevecht en kan makkelijk switchen. Een volgorde van aanvallen opgeven en naar het volgende personage. Het mooie is dat op moment dat je het radial menu oproept alles vertraagd zodat je even de tijd hebt om te kiezen.
Vond de Black Hand mercs ook wel geinig. Schijnbaar als je ze 1 voor 1 in een duel verslaat geven ze je een geweldig item. Level systeem ziet er goed uit. Zo kun je een stance kiezen en verbeteren of voor de specifieke skills gaan. Standaard attributes.
Geinige game dusver.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment