Originally posted by Falstyr
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Nu ik de komende 2 weken niets kan doen buiten platliggen wil ik enkele games downloaden.
Ik heb de torrents gevonden op piratebay (ik weet niet of het goede zijn). (starcraft 2, en nog 2andere)
(nog niet gedownload)
Maar ze hebben het er over Daemon,crack's en dergelijke. En aangezien ik niet wil aanprutsen dacht ik het even te vragen hier.
Dus wat zijn dat?lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Daemon Tools Lite is een programma dat je in staat stelt om heel makkelijk een virtuele DVD-rom op te zetten. Dit stelt je in staat om iso bestanden e.d. te open alsof je een dvd in je dvd speler zou doen. Vervolgens installeer je dan de game zoals je altijd doet.
Een crack staat meestal in een map genaamd Crack vermeld op dat iso bestand. En die kun je benaderen zoals je elke andere harde schijf benaderd. Vervolgens kopieer je de inhoud van de crack folder op de juiste plek waar je de game geinstalleerd heb. Overschrijf alles. Start de game op. Zeg dat het geen toegang met het internet mag zoeken. En spelen maar.
In plaats van downloaden zou ik gewoon GoG.com of Steam installeren. Daar kun je dan meestal games met flinke kortingen kopen. Niet Starcraft, want die is alleen te krijgen op Bnet en betaal je de volle mep voor. Starcraft 2 is best een leuke game. Goed verhaal. Easy.
Comment
-
Faabjan en ik spelen nu al een tijdje Path of Exile
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe geweldig deze game is. Iedereen die van hack and slash/arpg houdt zal weggeblazen worden door PoE. Het heeft me zo ingenomen dat ik nauwelijks meer andere games speel. Diversiteit in character builds is HUGE!! Omgevingen in latere actes zien er geweldig, sfeervol en soms angstaanjagend uit.
Vandaag komt Omerta:City of Gangsters uit. Die zal gaan concureren voor game tijd met PoE. En ik ben ook pas op de helft of zo met Devil May Cry. Maar dat is een game die leuk is als tussendoortje niet als main.
Comment
-
Originally posted by MrMojo View Postpath of exile al uit of is het nog steeds de beta ?
Op moment een discussie aan het voeren over Chaos Resistance.
http://www.pathofexile.com/forum/vie...ge/10/#p971947Last edited by Falstyr; 31-01-2013, 22:03.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment