Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    damn kan maar 2-3 missies in DMC doen voor ik duizelig wordt. Wel vette actie en muziek.
    Muziek is van Noisia uit Groningen toch?
    Kan niet = wil niet

Comment

• Originally posted by 1964 View Post
      Muziek is van Noisia uit Groningen toch?
      merendeels wel ja.

Dragon Age: Redemption - Tallis (Episode 1) ft. Felicia Day - YouTube

Comment

• Nu ik de komende 2 weken niets kan doen buiten platliggen wil ik enkele games downloaden.
        Ik heb de torrents gevonden op piratebay (ik weet niet of het goede zijn). (starcraft 2, en nog 2andere)

(nog niet gedownload)

Maar ze hebben het er over Daemon,crack's en dergelijke. En aangezien ik niet wil aanprutsen dacht ik het even te vragen hier.
        Dus wat zijn dat?
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Daemon Tools Lite is een programma dat je in staat stelt om heel makkelijk een virtuele DVD-rom op te zetten. Dit stelt je in staat om iso bestanden e.d. te open alsof je een dvd in je dvd speler zou doen. Vervolgens installeer je dan de game zoals je altijd doet.

Een crack staat meestal in een map genaamd Crack vermeld op dat iso bestand. En die kun je benaderen zoals je elke andere harde schijf benaderd. Vervolgens kopieer je de inhoud van de crack folder op de juiste plek waar je de game geinstalleerd heb. Overschrijf alles. Start de game op. Zeg dat het geen toegang met het internet mag zoeken. En spelen maar.

In plaats van downloaden zou ik gewoon GoG.com of Steam installeren. Daar kun je dan meestal games met flinke kortingen kopen. Niet Starcraft, want die is alleen te krijgen op Bnet en betaal je de volle mep voor. Starcraft 2 is best een leuke game. Goed verhaal. Easy.

Comment

• Faabjan en ik spelen nu al een tijdje Path of Exile
            Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe geweldig deze game is. Iedereen die van hack and slash/arpg houdt zal weggeblazen worden door PoE. Het heeft me zo ingenomen dat ik nauwelijks meer andere games speel. Diversiteit in character builds is HUGE!! Omgevingen in latere actes zien er geweldig, sfeervol en soms angstaanjagend uit.

Vandaag komt Omerta:City of Gangsters uit. Die zal gaan concureren voor game tijd met PoE. En ik ben ook pas op de helft of zo met Devil May Cry. Maar dat is een game die leuk is als tussendoortje niet als main.

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Mn pc is vorige week gecrashed. Ben nog steeda bezig hem te fixen. Maar Path of Exile ziet er wel echt sick uit man. Is het een soort LoL?
                Geen woorden, maar daden.

Comment

• Nee het is een soort Diablo
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ja ik ben het nu aan het downloaden op een andere pc. Ben benieuwd
                    Geen woorden, maar daden.

Comment

• zodra je een personage hebt gemaakt en online bent lat het even weten. voegen Faab en ik je toe.

Comment

• zijn er mensen die world of tanks spelen?

Comment

• path of exile al uit of is het nog steeds de beta ?

Comment

• Originally posted by MrMojo View Post
                            path of exile al uit of is het nog steeds de beta ?
                            het is Open Beta.
                            Op moment een discussie aan het voeren over Chaos Resistance.
                            http://www.pathofexile.com/forum/vie...ge/10/#p971947
                            Last edited by Falstyr; 31-01-2013, 22:03.

Comment

• owke thx, ben het aan het downloade, x wat anders dan diablo 3,
                              hangt me beetje de nek uit :P

Comment

• Net SWTOR geinstalleerd. Is nu F2P alleen zijn al mn titels, legacy naam en geld weg omdat je daar tegenwoordig voor moet betalen..
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X