Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MWah ik vind POE niet echt veel maar ben ook niet wecht van die dungeon crawlers aka Diablo meuk :$.
    Nu al de hele dag Omerta gespeeld en toch wel een fijne game al vind ik de turn based combat wel wat lame .
    Nu lekker wachten op DayZ standalone, En State of Decay.

Comment

• Het speelt lekker weg, het lijkt op Diablo ll. Dat is goed want Diablo lll zuigt.
      Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
        Het speelt lekker weg, het lijkt op Diablo ll. Dat is goed want Diablo lll zuigt.

Op de pc van een vriend, bij mij wil die niet laden door D3D fout, ff kijken of ik t kan fixen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          zodra je een personage hebt gemaakt en online bent lat het even weten. voegen Faab en ik je toe.
          Door die positieve reacties ga ik het ook maar eens spelen haha
          Ben alleen wel verslavingsgevoelig, dus als ik meer dan 3 uur per dag on ben moet je het zeggen

Comment

• Hmm heb bij het installeren hetzelfde probleem als vaker bij andere websites:
            Als ik een website open dan komen niet de mooie kleurtjes en layout te voorschijn maar dan is de hele pagina wit, en links staan dan alle features onder elkaar (bijvoorbeeld bij Facebook is dit dan Facebook, daaronder Mededelingen, daaronder berichten, etc etc)
            En dat alles in het blauw, maar de website opent dus verkeerd, iemand die weet wat dat is?

Edit: prinstscreens bijgevoegd.
            Attached Files
            Last edited by Knijpvuist; 01-02-2013, 10:37.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
              Het speelt lekker weg, het lijkt op Diablo ll. Dat is goed want Diablo lll zuigt.
              Kijk jij hebt er verstand van D3 zo fucking ultra gay, zonde van mijn geld.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Fuck twijfels, hitman of sleeping dogs.......
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• @Dutchpride
                  Sommige mensen zijn gewoon geen gamers. blijf maar gewoon bij de standaard shooter meuk met al die andere wanna-be gamertjes

@Ivy/Knijpvuist
                  PoE is eigenlijk alles wat Diablo had moeten zijn. Er zitten innovatieve ideeen in verwerkt terwijl de oude sfeer behouden is gebleven. Maar halverwege in Cruel beginnen er nu wel een aantal belangrijke fouten zichtbaar te worden. Mooie is wel dat deze Australische ontwikkelaars echte liefhebbers zijn en hun best doen om er wat van te maken. Communiceren goed met de community als er wat is. Zelfs met wat fouten, het is immers beta, hebben ze gewoon enorm veel draagvlak bij de gamers.

Laten we even afspreken wanneer iedereen online is en wat hun char name is. Even toevoegen aan vriendelijst. Ga je nodig hebben op cruel difficulty tegen opponenten die gebruik maken van Chaos aanvallen.

@knijpvuist
                  Geen idee wat het is. Opnieuw een browser installeren en kijken of dat het oplost?

@Algemeen
                  Vandaag of morgen eens Omerta halen. Volgende maand alleen oog voor Metal Gear en Bioschock. Genoeg tijd om dan een achterstallige voorraad aan games weg te proberen werken.

February
                  February 5th - Dead Space 3 Dead Space 3 - PC - IGN
                  February 12th - Aliens: Colonial Marines Aliens: Colonial Marines - PC - GameSpy
                  February 19th - Metal Gear Solid: Rising Konami Digital Entertainment, Inc. :
                  February 22nd - Crysis 3 Crysis 3 - EA
                  February 26th - Bioshock Infinite Age Gate | Bioshock
                  February ? - Carmageddon: Reincarnation http://www.kickstarter.com/projects/...-reincarnation
                  February ? - Leisure Suit Larry in the land of the lounge lizards Steam Community Hubs
                  Last edited by Falstyr; 01-02-2013, 12:01.

Comment

• Iemand een idee wanneer tetris 12 uitkomt?

Comment

• Ik kan er niks over vinden...wat is dat voor een spel?

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                        Ik kan er niks over vinden...wat is dat voor een spel?
                        Wow phaggot u aware?

Games to Play: Tetris 12
                        @ quibus is al een tijdje uit man.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          @Dutchpride
                          Sommige mensen zijn gewoon geen gamers. blijf maar gewoon bij de standaard shooter meuk met al die andere wanna-be gamertjes

@Ivy/Knijpvuist
                          PoE is eigenlijk alles wat Diablo had moeten zijn. Er zitten innovatieve ideeen in verwerkt terwijl de oude sfeer behouden is gebleven. Maar halverwege in Cruel beginnen er nu wel een aantal belangrijke fouten zichtbaar te worden. Mooie is wel dat deze Australische ontwikkelaars echte liefhebbers zijn en hun best doen om er wat van te maken. Communiceren goed met de community als er wat is. Zelfs met wat fouten, het is immers beta, hebben ze gewoon enorm veel draagvlak bij de gamers.

Laten we even afspreken wanneer iedereen online is en wat hun char name is. Even toevoegen aan vriendelijst. Ga je nodig hebben op cruel difficulty tegen opponenten die gebruik maken van Chaos aanvallen.

@knijpvuist
                          Geen idee wat het is. Opnieuw een browser installeren en kijken of dat het oplost?

@Algemeen
                          Vandaag of morgen eens Omerta halen. Volgende maand alleen oog voor Metal Gear en Bioschock. Genoeg tijd om dan een achterstallige voorraad aan games weg te proberen werken.

February
                          February 5th - Dead Space 3 Dead Space 3 - PC - IGN
                          February 12th - Aliens: Colonial Marines Aliens: Colonial Marines - PC - GameSpy
                          February 19th - Metal Gear Solid: Rising Konami Digital Entertainment, Inc. :
                          February 22nd - Crysis 3 Crysis 3 - EA
                          February 26th - Bioshock Infinite Age Gate | Bioshock
                          February ? - Carmageddon: Reincarnation http://www.kickstarter.com/projects/...-reincarnation
                          February ? - Leisure Suit Larry in the land of the lounge lizards Steam Community Hubs
                          Metal Gear Solid <3

nu ik ziek thuis zit en de komende tijd niet echt meer kan Bodybuilden zal ik weer redelijk wat tijd over hebben om vanouds weer lekker een potje te gamen.. mooie releases komen eraan Falstyr!

Diablo 3 was echt een flop, als Path of Exile meer is zoals Diablo 1/2 it's worth a try!

*Edit*

Wat filmpjes bekeken, ziet er zeker strak uit
                          Last edited by jobr; 01-02-2013, 12:55.
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                            Wow phaggot u aware?

Games to Play: Tetris 12
                            @ quibus is al een tijdje uit man.
                            Lol wat een gay graphics u mad?

Comment

• Oke mn oude computer gepakt, deze heeft wel een goeie grafische kaart. Ik wil em opstarten, en nog ee. Keer en nog een keer. Ik open die computer, zitten gaten in. Dus ik bel mn ma, zegt ze ja die hadden we uitgeleend toen jij in Australie zat alleen die is kapot. Wtf...

Ps: meerdere vrienden uitgenodigd, vanavond ff kijken of ik nog wat kan fixen aan die pc, want wordt dus of extra ram, grafische kaart en nog extra koelers halen of een nieuwe pc maken..
                              Last edited by IvySection; 01-02-2013, 13:03.

Comment

• Omg was een joke, bestaat die echt hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X