Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• das kut als iemand je pc ongevraagd uitleent.
    Zit nu Devil May Cry verder te spelen. De bosses zijn echt vet. Niet moeilijk ofzo, maar wel geinig en apart. Even een guide opgezocht hoeveel hoofdstukken te zijn. Denk dat ik nog een uurtje of 2 bezig ben voor het uit is gespeeld. Daarna zou ik nog eventueel missies kunnen herspelen om dingen te unlocken en top scores te breken, maar daar is het niet boeiend genoeg voor vind ik.

Moet nu tegen Lilith in haar dance club. Dus heeft ze een gauntlet met nachtclub lichtjes en muziek. Wel chill. Benieuwd naar het daadwerkelijke gevecht tegen haar.

Comment

• GTA V komt pas in september voor de consoles uit.
      Voor de pc versie is nog helemaal niks bekent, normaal gesproken komt deze een half jaar later.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
        GTA V komt pas in september voor de consoles uit.
        Voor de pc versie is nog helemaal niks bekent, normaal gesproken komt deze een half jaar later.
        Eerst april beloven... Waarschijnlijk de pc versie pas in 2014....
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
          Eerst april beloven... Waarschijnlijk de pc versie pas in 2014....
          Ja slecht he

Comment

• GTA V word echt de bom
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Normaal heb ik niks met GTA. Maar sinds Sleeping Dogs ben ik voldoende geinteresseerd om GTA V een kans te geven. Maar Watchdogs lijkt me toch leuker.

Wat betreft DMC...die is dus nu uitgespeeld qua verhaal. Zou eventueel nu alle missies op een hogere moeilijkheidsgraad kunnen doen. Meer perks en high scores unlocken, maar heb daar geen zin in. Dit deel is te easy.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                @Dutchpride
                Sommige mensen zijn gewoon geen gamers. blijf maar gewoon bij de standaard shooter meuk met al die andere wanna-be gamertjes

@Ivy/Knijpvuist
                PoE is eigenlijk alles wat Diablo had moeten zijn. Er zitten innovatieve ideeen in verwerkt terwijl de oude sfeer behouden is gebleven. Maar halverwege in Cruel beginnen er nu wel een aantal belangrijke fouten zichtbaar te worden. Mooie is wel dat deze Australische ontwikkelaars echte liefhebbers zijn en hun best doen om er wat van te maken. Communiceren goed met de community als er wat is. Zelfs met wat fouten, het is immers beta, hebben ze gewoon enorm veel draagvlak bij de gamers.

Laten we even afspreken wanneer iedereen online is en wat hun char name is. Even toevoegen aan vriendelijst. Ga je nodig hebben op cruel difficulty tegen opponenten die gebruik maken van Chaos aanvallen.

@knijpvuist
                Geen idee wat het is. Opnieuw een browser installeren en kijken of dat het oplost?

@Algemeen
                Vandaag of morgen eens Omerta halen. Volgende maand alleen oog voor Metal Gear en Bioschock. Genoeg tijd om dan een achterstallige voorraad aan games weg te proberen werken.

February
                February 5th - Dead Space 3 Dead Space 3 - PC - IGN
                February 12th - Aliens: Colonial Marines Aliens: Colonial Marines - PC - GameSpy
                February 19th - Metal Gear Solid: Rising Konami Digital Entertainment, Inc. :
                February 22nd - Crysis 3 Crysis 3 - EA
                February 26th - Bioshock Infinite Age Gate | Bioshock
                February ? - Carmageddon: Reincarnation http://www.kickstarter.com/projects/...-reincarnation
                February ? - Leisure Suit Larry in the land of the lounge lizards Steam Community Hubs

Dus omdat ik POE en Diablo 3 niks vind ben ik maar een wannabe gamer :/.
                Smaken verschillen he .
                En nah ben ook niet zo een ragende COD:MW kut dusjah.
                Maar jah CS 1.6 periode vond ik nog altijd het beste kwa gaming.
                Heb ook gewoon vroeger Red Alert helemaal dood gespeeld echt masters spel.
                Dus om nou te zeggend at ik een wannabe shooter ben
                C&C Red Alert music (Hell March) - YouTube

Comment

• C&C had de beste intro+tussen filmpjes en muziek, feit.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Inderdaad ik weet nogg oed toen ik hem eerste keer speelde op mijn vaders PC.
                    Meteen verslaafd eraan xD.
                    Helaas hadden we maar 1 PC dus ik stond smorgens om 5 uur op om te kunnen gamen even voordat mijn vader rond 12 erop ging hahaha ^^.
                    Toch wel raar als je kijkt dat een PC nu gewoon de normaalste zaak van de wereld is.

Comment

• C&C Renegade was ook altijd geniaal (online)
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Renegade was een aanfluiting op de reeks.

Comment

• Het moment dat je vriendin dr laptop betere spec's heeft als jouw computer...
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Renegade was een aanfluiting op de reeks.
                            True that net als RA3
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• niks mis met Renegade, online was het echt een goede game..
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                                niks mis met Renegade, online was het echt een goede game..
                                Noobgamer.

Ea verkracht alles.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X