Fifa laat mij rage quitten. Laatste minuut scoren in cl finale kkkkkkkkkkkk
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Knijpvuist View PostWeten mensen hier misschien hoe ik een spel kan downloaden, zonder virussen en shit?
Had wel eens geprobeerd Command and Conquer, Rise and Fall Civilization en nog een spel te downloaden, maar dat lukte niet qua opstarten.
Alvast bedankt!
Om te downloaden heb je helemaal geen nieuwsservers nodig, gewoon torrents downloaden."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Knijpvuist View PostMaar 6 spellen die geen drol kosten kosten een drol...
Wijsneus"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostOudere spellen werken niet op windows 7 ect. Moet je de compatibiliteit moet je op windows XP of ouder zetten. Dat is neem ik aan wat je bedoelt, wat het was wel gelukt om ze te downloaden en te installeren?
Om te downloaden heb je helemaal geen nieuwsservers nodig, gewoon torrents downloaden.
Je kan op Amazon game bundles met moderne games voor 5-15 dollar kopen. Er zitten dan 5-6 games in die bundle. Krijg regelmatig van iemand gratis games, omdat hij dubbele heeft via die opzet. Andere mogelijkheid is oudere games, of moderne games op Steam te kopen in de holiday/season sales. Vaak zijn de games dan 75% gekort op hun normale prijs die al enorm laag ligt. Voor 15 euro had ik 30 games van de Dawn of War franchise bijvoorbeeld.
Echt als je zelfs oude mega goedkope games illegaal wilt dan ben je echt diep gezonken.
Om ze aan de praat te krijgen kun je beste via google uitzoeken hoe je een bepaalde game onder je windows versie aan de praat krijgt. Sommige doen het zonder probleem. Andere moet je eerst DosBox installeren en configureren. Weer andere moet je allerlei fratsen in de ini bestanden uithalen. Met Diablo 1 was ik een paar uur bezig eer het uberhaupt wilde opstarten. Laat staan in een speelbare resolutie.
----
Een interessant onderwerp.
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?p=81790
Zoals bekend vragen publishers zoals EA, Activision e.d. enorm veel financien van ontwikkelaars. Dus ontwikkelaars zijn altijd de gebeten hond. 20 euro kopie rechtstreeks via Steam, GoG etc levert meer opbrengst voor de ontwikkelaar dan wanneer ze via een publisher gingen die de game voor 60-70 euro in de rekken legt. Dus voor zowel ons gamers als ontwikkelaars is het beter geen publishers te hebben. Maar hoe kom je van die veredelde klerken af?Last edited by Falstyr; 03-02-2013, 12:27.
Comment
-
@Faab
De huidige build van me Templar Mage lvl 25-27ish. Hij gaat nu omhoog de rij naar Zealot's Oath en dan richting de Witch tree voor extra damage en crits. Het is een Staff Mage met voornamelijk Cold spells aangevuld met enkele fire voor lekkere burn effecten.
Passive Skill Tree - Path of Exile
Mijn Duelist is fout opgebouwd. Heb te veel offensive passives in het begin gepakt. Had het moeten bewaren voor later. Loop nu dus een aantal levels achter de feiten aan. Eerst ga ik voor Blood Magic. Daarna verder omhoog voor Diamon Skin (resistances) en Troll's Blood met wat extra health/armor along the way. Moet zorgen dat me health regen minimaal 4% wordt zonder gear...zeker icm Blood Magic. Daarna ga ik weer wat offensieve shit toevoegen. Verder is het een kwestie van de juiste gems combineren en de juiste gear zien te vinden. Extra Attack Speed en Life on Hit/Life Leech op zowel de Cleave (AoE) en Dual Strike (Solo) doet wonderen. Gooi een Frenzy in de mix voor extra damage/speed boost en je owned alles.
Passive Skill Tree - Path of ExileLast edited by Falstyr; 03-02-2013, 23:07.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk download alles van PirateBay via een proxy. Geen moeite met oudere games. Daarnaast zijn oudere games zoals Command and Conquer enorm in prijs gezakt.
Je kan op Amazon game bundles met moderne games voor 5-15 dollar kopen. Er zitten dan 5-6 games in die bundle. Krijg regelmatig van iemand gratis games, omdat hij dubbele heeft via die opzet. Andere mogelijkheid is oudere games, of moderne games op Steam te kopen in de holiday/season sales. Vaak zijn de games dan 75% gekort op hun normale prijs die al enorm laag ligt. Voor 15 euro had ik 30 games van de Dawn of War franchise bijvoorbeeld.
Echt als je zelfs oude mega goedkope games illegaal wilt dan ben je echt diep gezonken.
Om ze aan de praat te krijgen kun je beste via google uitzoeken hoe je een bepaalde game onder je windows versie aan de praat krijgt. Sommige doen het zonder probleem. Andere moet je eerst DosBox installeren en configureren. Weer andere moet je allerlei fratsen in de ini bestanden uithalen. Met Diablo 1 was ik een paar uur bezig eer het uberhaupt wilde opstarten. Laat staan in een speelbare resolutie.
----
Een interessant onderwerp.
The modern developer / publisher relationship - Grim Dawn Forums
Zoals bekend vragen publishers zoals EA, Activision e.d. enorm veel financien van ontwikkelaars. Dus ontwikkelaars zijn altijd de gebeten hond. 20 euro kopie rechtstreeks via Steam, GoG etc levert meer opbrengst voor de ontwikkelaar dan wanneer ze via een publisher gingen die de game voor 60-70 euro in de rekken legt. Dus voor zowel ons gamers als ontwikkelaars is het beter geen publishers te hebben. Maar hoe kom je van die veredelde klerken af?
Maar vriend had het ooit eens geprobeerd, wel gedownload, en die tekentjes staan op mijn bureaublad maar ze doen het niet..
Maar ik ga eens op steam website kijken dan.
Thanks!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post@Faab
De huidige build van me Templar Mage lvl 25-27ish. Hij gaat nu omhoog de rij naar Zealot's Oath en dan richting de Witch tree voor extra damage en crits. Het is een Staff Mage met voornamelijk Cold spells aangevuld met enkele fire voor lekkere burn effecten.
Passive Skill Tree - Path of Exile
Mijn Duelist is fout opgebouwd. Heb te veel offensive passives in het begin gepakt. Had het moeten bewaren voor later. Loop nu dus een aantal levels achter de feiten aan. Eerst ga ik voor Blood Magic. Daarna verder omhoog voor Diamon Skin (resistances) en Troll's Blood met wat extra health/armor along the way. Moet zorgen dat me health regen minimaal 4% wordt zonder gear...zeker icm Blood Magic. Daarna ga ik weer wat offensieve shit toevoegen. Verder is het een kwestie van de juiste gems combineren en de juiste gear zien te vinden. Extra Attack Speed en Life on Hit/Life Leech op zowel de Cleave (AoE) en Dual Strike (Solo) doet wonderen. Gooi een Frenzy in de mix voor extra damage/speed boost en je owned alles.
Passive Skill Tree - Path of ExileGeen woorden, maar daden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment