Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom betalen als ik het zelf ook kan?
    duurt alleen wat langer, omdat ik ook game ipv alleen coderen en designen

Heb alleen moeite met een goede naam te verzinnen.
    Cynische Obscure Gamer klinkt nogal pervers heh
    Ben er ook nog niet uit of ik het puur nederlands houd of ook internationaal engels.

Comment

• Aesthetic gaming. Hehehe.

Ben benieuwd man!
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Waarom, je zegt het zelf: tijdsbesparing. Anderszins veel succes en ben benieuwd naar hoe het wordt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Lol heb ook een tijdje gestreamed op Twitch. Starcraft 2 ranked vooral.
          Kwam nooit verder dan een 75 man max xD.

Comment

• Ik ben geen "hardcore pro" gamer. Dus mensen zullen dan snel teleurgesteld worden als ze me stream volgen. Ene moment zien ze me in PoE dan weer paar uur in Borderlands 2, dan weer tijdje in andere games. Mensen die verwachten te kijken hoe iemand een game in 1 ruk uitspeeld komen dan bedrogen uit. Zoals DMC die speelde ik een uurtje per dag voor een week lang en het was klaar. Andere speel ik zodanig dat het maanden duurt eer het uit is. Speel altijd eerst op normal en als het goede game is dan nog een keer op de hoogste stand. Dus moet dan op een andere manier entertaining zijn zonder dat het eventuele reviews in de weg staat.

Is wel geinig om na een paar jaar tijd weer wat aan te modderen in mysql database.

-edit-
            Zie nu dat er een Witcher 3 aangekondigd is :O
            http://www.gameinformer.com/b/news/a...wild-hunt.aspx

-edit 2-
            Opwaarderen van me pc voor circa 300 euries...
            Zit nog te kijken naar andere grafische kaarten.
            Ram geheugen heeft me pa nog liggen dus ga 16gb in totaal van hem krijgen voor nop.

http://tweakers.net/pricewatch/24631...specificaties/
            RAM Geheugen, DDR3, 4gb 19,95 x 2
            19,95

http://tweakers.net/pricewatch/32559...specificaties/
            AMD mobo. FM2 socket, chipset amd A75, ATX format, 6x Sata-600 aansluitingen
            55,49

http://tweakers.net/pricewatch/32411...50k-boxed.html
            processor, FM2 socket, quad core, 3,4ghz met turbo snelheid 4ghz, boxed, actieve koeling
            66,30

http://tweakers.net/pricewatch/32536...specificaties/
            Asus grafische kaart. Nvidea GeForce GTX650, actieve koeling
            99,--

http://tweakers.net/pricewatch/30580...specificaties/
            game toetsenbord
            47,99

totaal bedrag: 268,78
            Last edited by Falstyr; 05-02-2013, 18:42.

Comment

• Njah de meest popi streams zijn ofc de pro LoL'ers de mensen die gememgde spellen spelen moeten een goed entertainment waarde hebben om viewers te trekken.
              Zo kijk ik elke zondag Towelliee's Sub Sunday. Deze heeft deze dag 3-5k viewers en speelt dan spellen die zijn viewers hem opdragen. Denk dan aan nieuwe spellen amar ook troll spellen als Barbie of My little pony xD.
              Hetgeen wat hem de viewers bezorgd is dat hij gewoon typisch een domme amerikaan is die een half uur nodig heeft om een makkelijke game mechanic onder de knie te krijgen. En natuurlijk de troll games trekt ook viewers.
              Echter heeft hij heel poos lang maar een paar honderd viewers ghad.
              Jem oet echt geluk hebben wil je van streaming je werk kunnen maken.
              Anders kijk naar SIVHD is ook nederlander maar deze maakt zijn inkomsten puur van streaming en Youtube.
              Ik wens je in ieder geval veel succes en zal tegen die tijd zeker eens komen kijken .

Comment

• Dan zou mijn Vaas kill op Cruel in PoE entertaining ten top zijn geweest. Had latency van 150-250ms. Wilde ontwijken, maar poppetje reageerde niet. Of hij stond opeens midden tussen een groep tegenstanders die ik niet verwachtte. Ging toen regelmatig dood en veel re-spawns nodig met de nodige frustratie als gevolg :P

Comment

• Gaat er iemand de komende dagen Dead Space 3 spelen?

Comment

• De Ps4 word bijna aangekondigd
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                      De Ps4 word bijna aangekondigd
                      Ikr, gaat me weer geld kosten.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                        Ikr, gaat me weer geld kosten.
                        Sony onthult Playstation 4 waarschijnlijk al op 20 februari | nu.nl/games | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Comment

• Zag hem vandaag staan om binnen te halen Dead Space 3 maar ben aan het twijfelen aangezien het nu meer een shooter is :/.

Comment

• Beetje off-topic, maar hoe kom ik aan spell totem gem in PoE. Meerdere quests gedaan ben nu einde van act 2 normal.. Maar kan em gewoon niet vinden
                            Geen woorden, maar daden.

Comment

• Je moet gewoon mazzel hebben met wat er dropt.

Comment

• trade. 1 chaos orb voor whatever gem die je wilt.
                                Maar er zijn meerdere totems. Shockwave, revitalize, spark etc. Welk wil je?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X