Originally posted by Faabjan
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
In de barakken eerst de generaal onthand...
PoE - Templar - General Gravicius - HC Act 3 normal - YouTube
Op weg naar Piety ga je door Solaris Temple. Echt dat is zo sfeervol gemaakt. Ik neem daar mijn tijd voor wat sightseeing. Zoals brandende lijken in poel van bloed aangevuld met de schrille angstige schreeuw in de verte...
Toen de eindbaas Piety. Voelde de spanning en was klaar voor een zware beproeving. Wat een tegenvaller...uhm...mee valler, want het stelde niks voor. Had wel geluk met wat goede drops op weg naar haar chamber. Dat schild bracht verscheidene resists op max zoals cold en lightning.
PoE - Templar - Piety (final encounter) - HC Act 3 normal - YouTube
Eindelijk normal mode overleeft op Hardcore. Tijd om nu naar Cruel te gaan en alle tegenstanders opnieuw onder ogen te zien. Ze gaan veel meer uitdaging bieden uiteindelijk. Op het strand de eerste "boss" genaamd Hillock.
PoE - Templar - Hillock - HC Act 1 Cruel - YouTube
Gevolgd door de simpele...Hailrake...Genoeg cold resist en gaan.
PoE - Templar - Hailrake - HC Act 1 Cruel - YouTube
In de chat zeiden het merendeel van de spelers dat ze NIET naar de Fetid Pools gaan tenzij ze lvl48 zijn en het makkelijker kunnen overpoweren. Fally is fally niet als hij gewoon op lvl 38 er heen gaat om te bewijzen dat het een eitje is.
PoE - Templar - Fetid Pools - HC Act 1 cruel - YouTube
Comment
-
Ivy, ik en nog wat mensen zijn gestopt met Diablo 3. Die game kan niet meer gered worden ongeacht de hoeveelheid patches. Path of Exile is gratis en beter.
Gisteravond zitten kutten met Brutus Act 1 op Cruel. Speelde te voorzichtig. Wilde niet geraakt worden door die wave van hem.
PoE - Templar - Brutus - HC Act 1 Cruel - YouTube
Comment
-
Is Path of Exile nog steeds beta? Wanneer komt de normale game uit? Lijkt me echt een tof spel maar ik vind het jammer dat als ik nu de beta ga doen ik mn character kwijt ben in de normale game en het hele spel al ken voordat ik dus echt beginBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Nee, bedoel dat ik alle pokemon heb op crystal die er te vangen/evalueren/broeden zijn. Heb geen charmander ofzo, fuaarkkkkkkkkkkkk."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIs Path of Exile nog steeds beta? Wanneer komt de normale game uit? Lijkt me echt een tof spel maar ik vind het jammer dat als ik nu de beta ga doen ik mn character kwijt ben in de normale game en het hele spel al ken voordat ik dus echt begin
Originally posted by Nocerino View PostNee, bedoel dat ik alle pokemon heb op crystal die er te vangen/evalueren/broeden zijn. Heb geen charmander ofzo, fuaarkkkkkkkkkkkk."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostJe behoudt gewoon je poppetje G. Het is gewoon het volledige spel al.
Ben begonnen met charmander toenstraks met Pokemon Fire red JWT
Pokemon op mn s3 heb ik ook. Ik had Pokemon Ruby maar toen mn telefoon gerepareerd werd is alles verwijderd..BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment