Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Faabjan View Post
    #swag

Comment

• Goede quads
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• In de barakken eerst de generaal onthand...
        PoE - Templar - General Gravicius - HC Act 3 normal - YouTube

Op weg naar Piety ga je door Solaris Temple. Echt dat is zo sfeervol gemaakt. Ik neem daar mijn tijd voor wat sightseeing. Zoals brandende lijken in poel van bloed aangevuld met de schrille angstige schreeuw in de verte...

Toen de eindbaas Piety. Voelde de spanning en was klaar voor een zware beproeving. Wat een tegenvaller...uhm...mee valler, want het stelde niks voor. Had wel geluk met wat goede drops op weg naar haar chamber. Dat schild bracht verscheidene resists op max zoals cold en lightning.
        PoE - Templar - Piety (final encounter) - HC Act 3 normal - YouTube

Eindelijk normal mode overleeft op Hardcore. Tijd om nu naar Cruel te gaan en alle tegenstanders opnieuw onder ogen te zien. Ze gaan veel meer uitdaging bieden uiteindelijk. Op het strand de eerste "boss" genaamd Hillock.
        PoE - Templar - Hillock - HC Act 1 Cruel - YouTube

Gevolgd door de simpele...Hailrake...Genoeg cold resist en gaan.
        PoE - Templar - Hailrake - HC Act 1 Cruel - YouTube

In de chat zeiden het merendeel van de spelers dat ze NIET naar de Fetid Pools gaan tenzij ze lvl48 zijn en het makkelijker kunnen overpoweren. Fally is fally niet als hij gewoon op lvl 38 er heen gaat om te bewijzen dat het een eitje is.
        PoE - Templar - Fetid Pools - HC Act 1 cruel - YouTube

Comment

• Ben wederom weer eens begonnen met diablo 3 kijken als het met de nieuwe patch wat leuker is. Dit keer wel op hardcore, een keer eens een fresh start maken.

Ben benieuwd als het weer een tegenvaller word

Comment

• Ivy, ik en nog wat mensen zijn gestopt met Diablo 3. Die game kan niet meer gered worden ongeacht de hoeveelheid patches. Path of Exile is gratis en beter.

Gisteravond zitten kutten met Brutus Act 1 op Cruel. Speelde te voorzichtig. Wilde niet geraakt worden door die wave van hem.
            PoE - Templar - Brutus - HC Act 1 Cruel - YouTube

Comment

• Speciaal voor fitness maniak: alle simulator games zijn 4 euro bij de bart smit!
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Diablo 3, nog grotere geld verspilling dan anabolic sterol complex?
                Geen woorden, maar daden.

Comment

• Pokemon op m'n S3 JWT

Comment

Pokemon op m'n S3 JWT
                    kaka boy. Heb alle pokemon behalve die homo trade pokemon.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      kaka boy. Heb alle pokemon behalve die homo trade pokemon.
                      Rspkt G. Heb je ook pokemon stadium en pokemon snap

Comment

• Comment

• Is Path of Exile nog steeds beta? Wanneer komt de normale game uit? Lijkt me echt een tof spel maar ik vind het jammer dat als ik nu de beta ga doen ik mn character kwijt ben in de normale game en het hele spel al ken voordat ik dus echt begin
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Nee, bedoel dat ik alle pokemon heb op crystal die er te vangen/evalueren/broeden zijn. Heb geen charmander ofzo, fuaarkkkkkkkkkkkk.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Is Path of Exile nog steeds beta? Wanneer komt de normale game uit? Lijkt me echt een tof spel maar ik vind het jammer dat als ik nu de beta ga doen ik mn character kwijt ben in de normale game en het hele spel al ken voordat ik dus echt begin
                              Je behoudt gewoon je poppetje G. Het is gewoon het volledige spel al.

Originally posted by Nocerino View Post
                              Nee, bedoel dat ik alle pokemon heb op crystal die er te vangen/evalueren/broeden zijn. Heb geen charmander ofzo, fuaarkkkkkkkkkkkk.
                              Ben begonnen met charmander toenstraks met Pokemon Fire red JWT

Comment

Je behoudt gewoon je poppetje G. Het is gewoon het volledige spel al.

Ben begonnen met charmander toenstraks met Pokemon Fire red JWT
                                CHILLLLLLL. Ik ga nu dus gelijk beginnen Welke server zitten jullie? Of werkt dit niet met servers.

Pokemon op mn s3 heb ik ook. Ik had Pokemon Ruby maar toen mn telefoon gerepareerd werd is alles verwijderd..
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X