Heb toch voor de marauder gekozen, hou namelijk wel van damage tanken. Ik heet Haknild
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Je was snel weg gisteren o.O
Gisteren van lvl 42 tot 52 gespeeld. Kijken of ik vandaag de 60 passeer en voor het weekend 70 heb. Dan kan ik samen met Ivy's maat Maps doen voor betere loot.
Eerst op cruel Merveil verslagen. Lekker Cold resist max gehouden en meppen maar.
PoE - Templar - Merveil - HC Act 1 Cruel - YouTube
Alles verliep vlekkenloos tot ik in Act 2 opeens een hele grote groep boogschutters tegenover me had staan. En ze brachten me tot bloeden. Wilde weg rennen voor veiligheid en leerde een belangrijke les. Als je bloed moet je niet rennen...sterf je sneller. Helft van me levensbalk was in 1x weg en dus voorlopig geen hardcore poppetjes meer.
Kan gelukkig wel met me templar op softcore verder. Om het spannend te houden voor mezelf wil ik alles doen zonder te sterven. Helaas ontkom je er soms niet aan vanwege lag :S En niet sterven zorgt voor uitdagende gevechten. Gelukkig kreeg ik een sterk wapen dat het iets makkelijker maakte allemaal.
Tegen Vaal merkte ik dat het mogelijk was meerdere klappen te absorberen. En op het eind leidde dat tot een coole face off. Wie zou leven en wie niet...
PoE - Templar - Vaal the Oversoul - SC Act 2 Cruel - YouTube
Begin act 3 is alles vuur/lightning. Dus die twee resists had ik zo goed als maxed. Crematorium was makkelijk. Alles was vuur en deed me dus zo goed als niks qua damage. En Piety op het eind was dit keer ook stuk makkelijker dan op de normale moeilijkheidsgraad.
PoE - Templar - Piety (first encounter) - SC Act 3 Cruel - YouTube
Comment
-
Weltrusten hehe. Wel zuur inderdaad dat ik op HC ben gestorven. Mooie is wel dat het personage behouden blijft in een lagere leageau. Kan ik het tenminste nog verder spelen. lvl 53 en moet nu de Aquaduct, general en dan de temple van Lunaris in om Piety te verslaan. Met me huidige gear en resistance gaat het wel lukken.
Ben ook aan het kijken bij me eerste char. De Duelist die samen met Faabjan was begonnen. Ook lvl 50 en heeft moeite te overleven in Cruel. Nu snap ik waarom. Resist en gear was aardig. Damage output was te weinig, maar nu weer goed. En health is 40% van wat me templar heeft. Heb 9 orbs of regret nodig om die health op te lossen en het personage weer speelbaar te maken. Dus blijf ik met me templar spelen terwijl ik dat verzamel hehe.
Comment
-
Piety of Cruel. Easy. Zoals je in het filmpje kan zien beginnen me stuns te werken. Af en toe deed ze geen reet.
PoE - Templar - Piety (final encounter) - SC Act 3 Cruel - YouTube
Daarna in Merciless begonnen met farmen op The Ledge. Lekker veel loot en zo verzamelen. Me duelist farmed Fellshrine in Cruel. Moet nog 8 orbs of regret verzamelen om zijn fouten recht te zetten en verder te kunnen gaan. Hij is echt snel wat betreft farmen.
PoE - Duelist - Farm Route 2 Fellshrine - YouTube
Comment
-
Die maat van je is Maps aan het opsparen. En zijn damage output is ook flink toegenomen vandaag door het 1 en ander aan te passen. Dus als we in het weekend allemaal 70+ in lvl zijn kunnen we de makkelijkere maps met lvl66 monsters doen. Dus niet de maps met penalties zoals geen health/mana kunnen genereren en zo. Maar is wel pittig om in merciless verder te komen. Moet heel geduldig te werk gaan anders wordt je zo neer gemept.
Op The Ledge krijg ik rond de 20% gemiddeld aan ervaring per run van circa 7minuten. Dus even lekker levels grinden van lvl 56 tot 65 ofzo. 7-8 uur grind werk te gaan dus de komende 4 dagen...moet goed komen. Daarna de acts rushen voor de passive punten quest rewards. Ik plan er op dat ik rond lvl 72-75 alle health en chaos resist nodes heb. Zou genoeg moeten zijn om defensief klaar te zijn om die maps voor jullie te tanken. Helemaal als me stun treshold blijft verbeteren. Dus daarna tot lvl100 is het opgezette framework verder uitwerken met offensievere passives.
Wat voor witch had jij? Dual totem offensief? Werkt dat een beetje?
Comment
-
Over paar levels haal ik CI, zodra mn ES hoog genoeg is. Moet nog 2 gems voor mn setup compleet is en ik alle mobs freeze. Terwijl ik farm in fellshrine word mn freeze alleen maar hoger. En mn 2nd form is 600% damage
Mn witch werkt wel goed, kan net zo goed met 2 shields rond rennen want hitten op die beesten doe ik toch niet
Edit: ik heb nog een vried met een lvl 62 mara, die is ook redelijk vaak on als die er is zal ik em wel ff in party gooienLast edited by IvySection; 20-02-2013, 01:38.Geen woorden, maar daden.
Comment
-
Originally posted by IvySection View PostOver paar levels haal ik CI, zodra mn ES hoog genoeg is. Moet nog 2 gems voor mn setup compleet is en ik alle mobs freeze. Terwijl ik farm in fellshrine word mn freeze alleen maar hoger. En mn 2nd form is 600% damage
Mn witch werkt wel goed, kan net zo goed met 2 shields rond rennen want hitten op die beesten doe ik toch niet
Edit: ik heb nog een vried met een lvl 62 mara, die is ook redelijk vaak on als die er is zal ik em wel ff in party gooienBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Aight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.
Verder info over build:
Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of ExileGeen woorden, maar daden.
Comment
-
Originally posted by IvySection View PostAight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.
Verder info over build:
Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of ExileBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment