Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha geen probleem iedereen is ergens begonnen . Ik zal wel alvast vertellendat het een redelijk moeilijk spel is om te beginnen, maar zodra je beetje gewend bent met de controls en de stats op items enzo wordt alles al een stuk duidelijker!
    Geen woorden, maar daden.

Comment

• Ik heb wel redelijk wat ervaring met WoW, verschillende rts en rpg games dus kijk wel hoe t loopt
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Al die moeilijke taal hierboven. Ik snap echt amper waar jullie het over hebben :P Ben zelf pas lvl 18 bijna 19. Act 1 nu uitgespeeld met een maat van mij. Ik pak zo veel mogelijk defensive skills, ben van plan te tanken. Gaat wel goed, nog maar 1x dood gegaan en dat was op lvl 2 toen ik begon en het spel niet snapte

Guilds zouden wel tof zijn. Dan kunnen we er een maken met requirements: Ripped in real life, of minimaal 100 squat ofzo

Ivy, hoe heet jij eigenlijk? Ik heet Haknild (marauder)
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Wrecklest is mn Witch, je had me toch als friend invite gestuurd?
          Geen woorden, maar daden.

Comment

• Mijn Dualist heet Gerrit_Knuppelmans maar hij ligt nog op het strand zag ik . Straks eens ff een begin maken

Comment

• Pas op pesc als je met fallus meespeelt zie je weken geen zonlicht

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Pas op pesc als je met fallus meespeelt zie je weken geen zonlicht
                Ik had zoiets begrepen ja . Ben niet zo'n hardcore gamer, als ik echter iets leuk vindt, of dat nou een boek is, een serie of een spel dan kan ik wel een periode los gaan. Zeker met dit weer. Ff checken dus.

Geloof sowieso dat het noodzakelijk is dat ik de eerste 18 weken bezig ben om Gerrit_Knuppelmans te upgraden tot een somewhat respectabel menneke.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                  Aight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.

Verder info over build:
                  Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of Exile
                  Omdat er steeds meer mensen hier PoE spelen zat ik eigenlijk te denken om een gratis Teamspeak servertje op te zetten. Kunnen we zo met met elkaar praten tijdens het spelen ipv alles te tikken en halfslachtige groepjes te vormen.

Voor me Templar is dit me huidige build
                  Passive Skill Tree - Path of Exile

dit is een compleet framework

Dit is wat ik in gedachte heb als die helemaal klaar is op lvl 100

Moet ook nog tijd vrij maken om Metal Gear Rising: Revengeance te spelen binnenkort Ook al lijkt deze game totaal niet meer op de oude sluip Metal Gear games en meer een Devil May Cry achtig iets.

Comment

• Voice over IP chat room opzetten ging makkelijker dan ik dacht. Het is C3 geworden. Nog in beta, maar werkt goed en is bedoeld voor game clans. Onbeperkt aantal gebruikers en channels kunnen gemaakt worden. Goed modereerbaar. En je kan het beschermen met een wachtwoord of invite only.

C3 VoIP
                    C3 - The Best Voice Chat For Gamers

channel naam: Bodynet: "Ripped" Gamers
                    wachtwoord: Blaatschaap6

Iedereen kan dan joinen. Je kan tekst messages versturen onderling, maar doel is natuurlijk gebruik maken van een microfoon.

Mocht het echt goed werken kan er altijd nog een channel gemaakt worden voor andere bodynet doeleinden :P

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Heheh, ik heb nog nooit in een clan of whatsoever gespeeld dus ik ben wel een übern00b. Heb wel een headset. Kijk eerst ff of t wat is
                      Erger dan noobs zoals GuusD kan het niet zijn. En ook die helpen we waar nodig. Dus geen probleem. Lekker gezellig lullen terwijl we spelen en groepen vormen met de mensen die bij je speelstijl horen. Verder heeft een "clan" opzet ook voordelen ivm economy. Iemand heeft vast wel wat jij zoekt. En er zijn vast wel mensen die farmen en een oogje open kunnen houden voor de items die je kan gebruiken. Dus hoef je zelf niet zo te stressen en te doen

Even linkje met huidige trade exchange.
                      http://www.poeex.info/

Heb een Orb of Regret gevonden. Dus nu traden voor 15 chaos. Daar weer 8 ruilen voor orbs of regret om me duelist volledig aan de praat te krijgen

http://www.youtube.com/watch?v=tCDbe1yylMA

Comment

• Iemand hier die The Hobbit: KoM speelt op zn android toestel?:P
                        Building to a better me

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Erger dan noobs zoals GuusD kan het niet zijn. En ook die helpen we waar nodig. Dus geen probleem. Lekker gezellig lullen terwijl we spelen en groepen vormen met de mensen die bij je speelstijl horen. Verder heeft een "clan" opzet ook voordelen ivm economy. Iemand heeft vast wel wat jij zoekt. En er zijn vast wel mensen die farmen en een oogje open kunnen houden voor de items die je kan gebruiken. Dus hoef je zelf niet zo te stressen en te doen

Even linkje met huidige trade exchange.
                          Path of Exile Currency Exchange Rates

Heb een Orb of Regret gevonden. Dus nu traden voor 15 chaos. Daar weer 8 ruilen voor orbs of regret om me duelist volledig aan de praat te krijgen

PoE - Templar - Farm Route 1 The Ledge - YouTube
                          Aight, zin in! Ga zo beginnen. Ff idiot-tutorial bekijken

Path of Exile - A Beginner's Guide Tutorial - YouTube

Comment

• laat je in-game naam weten of voeg Ashgart_iii toe. kunnen we je aan de chat party in-game toevoegen

Comment

• Jezus Fallus jij hakt er wel hard op los

Ik moest serieus heel hard lachen om de naam Gerrit_Knuppelmans
                              heb besloten om mn schild in te leveren voor een 2 handed wapen en zo de blood magic/tank kant op de gaan. Ik deed namelijk amper damage
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                                Jezus Fallus jij hakt er wel hard op los

Ik moest serieus heel hard lachen om de naam Gerrit_Knuppelmans
                                heb besloten om mn schild in te leveren voor een 2 handed wapen en zo de blood magic/tank kant op de gaan. Ik deed namelijk amper damage
                                Shit is vaag man, ik loop maar wat rond beesten te hakken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X