Haha geen probleem iedereen is ergens begonnen . Ik zal wel alvast vertellendat het een redelijk moeilijk spel is om te beginnen, maar zodra je beetje gewend bent met de controls en de stats op items enzo wordt alles al een stuk duidelijker!
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Al die moeilijke taal hierboven. Ik snap echt amper waar jullie het over hebben :P Ben zelf pas lvl 18 bijna 19. Act 1 nu uitgespeeld met een maat van mij. Ik pak zo veel mogelijk defensive skills, ben van plan te tanken. Gaat wel goed, nog maar 1x dood gegaan en dat was op lvl 2 toen ik begon en het spel niet snapte
Guilds zouden wel tof zijn. Dan kunnen we er een maken met requirements: Ripped in real life, of minimaal 100 squat ofzo
Ivy, hoe heet jij eigenlijk? Ik heet Haknild (marauder)BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by quibus View PostPas op pesc als je met fallus meespeelt zie je weken geen zonlicht
Geloof sowieso dat het noodzakelijk is dat ik de eerste 18 weken bezig ben om Gerrit_Knuppelmans te upgraden tot een somewhat respectabel menneke.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by IvySection View PostAight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.
Verder info over build:
Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of Exile
Voor me Templar is dit me huidige build
Passive Skill Tree - Path of Exile
dit is een compleet framework
Dit is wat ik in gedachte heb als die helemaal klaar is op lvl 100
Moet ook nog tijd vrij maken om Metal Gear Rising: Revengeance te spelen binnenkort Ook al lijkt deze game totaal niet meer op de oude sluip Metal Gear games en meer een Devil May Cry achtig iets.
Comment
-
Voice over IP chat room opzetten ging makkelijker dan ik dacht. Het is C3 geworden. Nog in beta, maar werkt goed en is bedoeld voor game clans. Onbeperkt aantal gebruikers en channels kunnen gemaakt worden. Goed modereerbaar. En je kan het beschermen met een wachtwoord of invite only.
C3 VoIP
C3 - The Best Voice Chat For Gamers
channel naam: Bodynet: "Ripped" Gamers
wachtwoord: Blaatschaap6
Iedereen kan dan joinen. Je kan tekst messages versturen onderling, maar doel is natuurlijk gebruik maken van een microfoon.
Mocht het echt goed werken kan er altijd nog een channel gemaakt worden voor andere bodynet doeleinden :P
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHeheh, ik heb nog nooit in een clan of whatsoever gespeeld dus ik ben wel een übern00b. Heb wel een headset. Kijk eerst ff of t wat is
Even linkje met huidige trade exchange.
http://www.poeex.info/
Heb een Orb of Regret gevonden. Dus nu traden voor 15 chaos. Daar weer 8 ruilen voor orbs of regret om me duelist volledig aan de praat te krijgen
http://www.youtube.com/watch?v=tCDbe1yylMA
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostErger dan noobs zoals GuusD kan het niet zijn. En ook die helpen we waar nodig. Dus geen probleem. Lekker gezellig lullen terwijl we spelen en groepen vormen met de mensen die bij je speelstijl horen. Verder heeft een "clan" opzet ook voordelen ivm economy. Iemand heeft vast wel wat jij zoekt. En er zijn vast wel mensen die farmen en een oogje open kunnen houden voor de items die je kan gebruiken. Dus hoef je zelf niet zo te stressen en te doen
Even linkje met huidige trade exchange.
Path of Exile Currency Exchange Rates
Heb een Orb of Regret gevonden. Dus nu traden voor 15 chaos. Daar weer 8 ruilen voor orbs of regret om me duelist volledig aan de praat te krijgen
PoE - Templar - Farm Route 1 The Ledge - YouTube
Path of Exile - A Beginner's Guide Tutorial - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Jezus Fallus jij hakt er wel hard op los
Ik moest serieus heel hard lachen om de naam Gerrit_Knuppelmans
heb besloten om mn schild in te leveren voor een 2 handed wapen en zo de blood magic/tank kant op de gaan. Ik deed namelijk amper damageBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostJezus Fallus jij hakt er wel hard op los
Ik moest serieus heel hard lachen om de naam Gerrit_Knuppelmans
heb besloten om mn schild in te leveren voor een 2 handed wapen en zo de blood magic/tank kant op de gaan. Ik deed namelijk amper damageBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment