Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Shit is vaag man, ik loop maar wat rond beesten te hakken
    Haha als je op 'U' drukt kijk je naar quest haha
    Geen woorden, maar daden.

Comment

• Ivy heb nog wat shit voor je gevonden

Comment

• Aight ik ga nu eten maken ben er over 30 min ongv

Comment

• Net pvp gedaan, werd gelijk iedere keer door een lvl 25, witch volgensmij, vermoord. Hield het maar een paar seconden vol
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Net pvp gedaan, werd gelijk iedere keer door een lvl 25, witch volgensmij, vermoord. Hield het maar een paar seconden vol
            Haha goed bezig. Pvp moet je pas doen als je build compleet is joh

Comment

• Kan toch maar tot 28 jonguh!

Comment

• D/c..

Comment

• VAndaag van lvl 55 tot 61 gefarmed op me templar. Veel loot en andere items verzameld. En ook Act 1 Merciless afgerond alsof het niets is.

PoE Templar Brutus SC Act 1 Merciless - YouTube

PoE Templar Merveil SC Act 1 Merciless - YouTube

Voor het weekend eens proberen die lvl 70 te behalen. 9 Levels in 2 dagen tijd....hmmm...

Ook me duelist is nu zo goed als gerepareerd. Moet betere gear verzamelend. +20 health op 2 stukken doet niks. Moet +70 hebben en zo.

Comment

• Net nog ff ledge gefarmed. Ga nu ff sporten en vandaag voor level 55 ongeveer

Comment

• Heb net de laatste 3 side quests van Act 1 voltooid op Merciless. Fetid Pool had ik bij de necromancer even de hulp van Rob ingeroepen. Die kut carcass roah's zijn in 6-7 man die je de hele tijd interupten en afmaken. Allflame in de ships graveyard en Dweller of the Deep ging zonder problemen. Kreeg voor elk 1 passive point om te gebruiken in me build. Well nice, want de komende 4 levels kan ik weer investeren in +HP% van 8, 8, 8 en 10+20strength. Dan de 2 opvolgende levels naar +6 chaos resist. Opgevolgd door 3 levels van +8, +8, +8 HP% nodes. Ga dus veel leven bij me tank krijgen de komende tig passive points die ik win.

Heb ook besloten om te zoeken naar een 6 slot chest piece. Daar plaats ik dan me groundslam in met 2 aanvallende gems die de dps moeten verhogen. Single target doe ik al 1700+ damage wat goed werkt op bosses en heroes. Maar groepen tegenstanders gaan te traag dood met maar 500dps op een groundslam. Die wil ik dus ook naar 1200+ brengen. Zeker omdat de maps bezaaid zullen zijn met groepen tegenstanders die ik moet stunnen voor jouw en Rob.

Blijkbaar laat de nieuwe Metal Gear Solid op zich wachten qua pc release. Jammer. Ach ja morgen komt Crysis 3 uit en op de 26e de nieuwe Bioshock Infinite. Crysis zal ik voorbij laten gaan. Niet mijn ding. Bioshock weet ik nog niet.

Comment

• Ghehe nice, nee ben nu 51 dus ga nog wel even levelen. Verder zijn mijn totems bijna perma freeze, over 10 levels schiet ik tegen de 20 spears per seconde en mn frostbite debuff zorg voor 30% extra freeze en chill kans.

Comment

• Nice. Die perma freeze + mijn steeds beter wordende stuns gaat het goed komen. Had het er al met Rob over gisteren. We moeten met zijn 3en even afspreken wie welke aura's, curses en totems gebruikt.

Enfeeble - tegenstanders minder accuraat/lagere defence
                          Warlord's Mark - zorgt voor life leech, mana leech en als ze sterven sneller hervullen van pots (gebruik ik)

Aura's?
                          Ik heb Anger. In de toekomst komt daar Determination bij met extra armor voor iedereen. Of als iemand Purity gebruikt kan ik Determinations gebruiken en teren op hun versnelde mana regen.
                          Er zijn ook aura's voor extra elemental resist voor de groep e.d.
                          Punishment die damage reflecteerd zoals thorns.

Totems
                          Ik ga een Rejuvination Totem levelen zodat we heals krijgen tijdens de battles.

Comment

• Ik vond juist de reviews in dit topic leuk, nu is het meer een kijk mij eens 24/7 online zijn.

Ps ps4 komt dit jaar dus op zeker uit kan link zo niet kopieren maar staan mooie stukjes op internet.

Comment

• Ps4, ik weet het niet hoor. Heb het gamen eigenlijk al wel weer gezien.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Kan moeilijk "reviews" doen als er geen nieuwe games uit zijn gekomen in die korte periode hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X