Originally posted by pescatore
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
VAndaag van lvl 55 tot 61 gefarmed op me templar. Veel loot en andere items verzameld. En ook Act 1 Merciless afgerond alsof het niets is.
PoE Templar Brutus SC Act 1 Merciless - YouTube
PoE Templar Merveil SC Act 1 Merciless - YouTube
Voor het weekend eens proberen die lvl 70 te behalen. 9 Levels in 2 dagen tijd....hmmm...
Ook me duelist is nu zo goed als gerepareerd. Moet betere gear verzamelend. +20 health op 2 stukken doet niks. Moet +70 hebben en zo.
Comment
-
Heb net de laatste 3 side quests van Act 1 voltooid op Merciless. Fetid Pool had ik bij de necromancer even de hulp van Rob ingeroepen. Die kut carcass roah's zijn in 6-7 man die je de hele tijd interupten en afmaken. Allflame in de ships graveyard en Dweller of the Deep ging zonder problemen. Kreeg voor elk 1 passive point om te gebruiken in me build. Well nice, want de komende 4 levels kan ik weer investeren in +HP% van 8, 8, 8 en 10+20strength. Dan de 2 opvolgende levels naar +6 chaos resist. Opgevolgd door 3 levels van +8, +8, +8 HP% nodes. Ga dus veel leven bij me tank krijgen de komende tig passive points die ik win.
Heb ook besloten om te zoeken naar een 6 slot chest piece. Daar plaats ik dan me groundslam in met 2 aanvallende gems die de dps moeten verhogen. Single target doe ik al 1700+ damage wat goed werkt op bosses en heroes. Maar groepen tegenstanders gaan te traag dood met maar 500dps op een groundslam. Die wil ik dus ook naar 1200+ brengen. Zeker omdat de maps bezaaid zullen zijn met groepen tegenstanders die ik moet stunnen voor jouw en Rob.
Blijkbaar laat de nieuwe Metal Gear Solid op zich wachten qua pc release. Jammer. Ach ja morgen komt Crysis 3 uit en op de 26e de nieuwe Bioshock Infinite. Crysis zal ik voorbij laten gaan. Niet mijn ding. Bioshock weet ik nog niet.
Comment
-
Nice. Die perma freeze + mijn steeds beter wordende stuns gaat het goed komen. Had het er al met Rob over gisteren. We moeten met zijn 3en even afspreken wie welke aura's, curses en totems gebruikt.
Enfeeble - tegenstanders minder accuraat/lagere defence
Warlord's Mark - zorgt voor life leech, mana leech en als ze sterven sneller hervullen van pots (gebruik ik)
Aura's?
Ik heb Anger. In de toekomst komt daar Determination bij met extra armor voor iedereen. Of als iemand Purity gebruikt kan ik Determinations gebruiken en teren op hun versnelde mana regen.
Er zijn ook aura's voor extra elemental resist voor de groep e.d.
Punishment die damage reflecteerd zoals thorns.
Totems
Ik ga een Rejuvination Totem levelen zodat we heals krijgen tijdens de battles.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment