Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Fal, heb jij fat stuk over de ps4 zelf geschreven?
    Beide stukken die er staan had ik vanmiddag ter plekke even getikt toen ik aan het opdragen was van een lekkere douche alvorens ik boodschappen ging doen. Niks voorbereid. Niks wat ik nog ergens in een documentje had staan. Alleen even google gedaan vanwege de Sony hardware specs. Had afgelopen nacht om 2 uur in de nacht de release gevolgd dus zat nog vers genoeg in me kop.

Hoezo?

Originally posted by pescatore View Post
    Top man! Vanwaar dat knikje naar rechts in het begin naar dexterity trouwens? Kom er net achter dat "ground slam" niet werkt op mijn axe. Sweep erop gezet, nu heb ook ik mana attacks dus ben weer helemaal in mijn nopjes hahaha stumper dat ik ben...
    Begrijp niet precies wat je bedoeld. Stuk naar rechts brengt je naar de nodige resists en health. Soms moet je dex/int en zo voor lief nemen in het groter geheel.
    Last edited by Falstyr; 21-02-2013, 22:36.

Comment

• Wie is wie nou ?

Ash = Fal
      Hakn = Guuske
      Knuppelmans = ikke

De rest?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Cordor?/domaith = RobinB
        Wrecklaest = Ivysection
        Mutaris = vriend van RobinB
        Hablnjir of zoiets vaags is vriend van GuusD.
        Faabjan = inactief
        Orin is maat van mij en ook inactief

Comment

• Mooi geschreven dan fallus.

Comment

• Mitasu is rl van mij haha ;p en ik ben Wrecklest
            Geen woorden, maar daden.

Comment

• Ivy welk level ben je gisteravond nog geworden nadat ik weg was?
              https://docs.google.com/spreadsheet/...c&toomany=true
              Kun je zien welke quests je moet doen voor Passive Punten en welke quests je kan overslaan als je wilt om sneller te levelen.

Nog wat games die uit zijn gekomen en wellicht interesant voor sommigen:
              March of the eagles (March of the Eagles on Steam) is een strategy game.

Ys Chronicles 1 + 2 (Ys I & II Chronicles+ on Steam)
              De Ys serie is een geweldige RPG met real time gevechten. De boss gevechten vind ik altijd weer getuigen van inzicht en innovatie gebundeld met uitdaging. Gewoon geweldige serie die velen waarschijnlijk nog niet kennen. Als je het wat vindt kun je verder met Ys Origin e.d. Er zijn in totaal 7 games in deze serie.

Impire (Impire on Steam)
              Denk Dungeonkeeper en je bent er

Brutal Legend (Save 25% on Brutal Legend on Steam).
              Wie kent deze game nog van jaren terug op de consoles? Dit is de port naar de pc. Vond het toen al geweldige humor en muziek. Verhaal is geinig, droog en je vecht door allerlei vage tegenstanders met brute skills. Deze game komt op de 26e uit.

Crysis 3 (Crysis - Official Site)
              Deze game is vandaag uit gekomen. Vraag me af of mijn pc het uberhaupt nog aan kan.
              Last edited by Falstyr; 22-02-2013, 10:58.

Comment

• Crysis ziet er wel vet uit. Ga alleen wel wachten met kopen, prijs dropt toch redelijk snel.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Weet iemand een goed gratis spel met goede graphics ?

Comment

• Ligt er aan wat voor genre je zoekt...

Comment

• Bijna klaar met (onverwachte) dag werken. Zou vrij hebben, maar het is weer bijna tijd te gaan hakken, knuppelen, slicen etc etc. Net in act2

Lvl19 jwz
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• @pesc: you go girl

Vaal is dan eindelijk dood, dus ben A3 merciless lol. Ga ik door die deur vliegen er 6 blauwe poppetjes op me

Comment

• Originally posted by Dries_ View Post
                          Weet iemand een goed gratis spel met goede graphics ?
                          He kontriddert

Comment

• dat krijg je er van kerel. Ik ben nu Chamber of Sins lvl2 van Act 2 Merciless. Hopelijk vanavond of anders morgen dat ik ook in Act 3 ben en we Docks kunnen farmen.

Rob is filmpje van jullie battle aan het uploaden. Ben benieuwd

Comment

• Ik kan bijna naar act 2 in Cruel
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• over welk spel gaat dit?? Ik zoek een nieuw spel.
                                Ben black ops 2 op ps3 effe moe met mijn golden rpg en mp7

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X