Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem is dat ik merendeels op de PC game. En sinds 2009 komen er elk jaar meer games voor PC uit. Being van het jaar wordt de lijst met titels die me aanspreekt groter. Als het dan puntje bij paaltje komt is het regelmatig een teleurstelling. De afgelopen anderhalf jaar zaten we ook met het feit dat de next-generatie consoles niet waren aangekondigd. Dus veel studio's wilde nog geen nieuwe franchises ontwikkelen en gingen liever voor vervolgdelen. Ook te maken met de economische crisis natuurlijk. Met de consoles volgend jaar en de economie die aan lijtk te trekken zouden we in 2014 toch weer nieuwe dingen moeten gaan zien lijkt me.

Diablo 3 speel ik sinds patch 1.05 af en toe weer. Heb een weekje intensief gespeeld waardoor me monk van paragon lvl 4 naar 14 is gegaan. Heb paar leuke items gevonden die een upgrade waren. Maar op den duur val je terug in het oude patroon. Het farmen en herhaalde acties is niet het probleem, want dat is normaal bij dit genre. Probleem is alleen dat alle fouten in design zo overduidelijk zijn dat je het gevoel hebt dat alles nutteloos is.

Een game die ik niet heb vermeld in die lijst
    Deadlight is een side-scroller van een indie-ontwikkelaar. Een goed verhaal over zombies. Of te wel een survival horror verhaal wat sterk verteld wordt met mooie graphics en sfeervolle omgevingen. Puzzles zijn goed te doen, maar leiden niet af. Obstakels en vallen ontwijken is goed gedaan. Beperkt aantal kogels om zombies te kunnen knallen terwijl je de rest van de tijd rent, springt en andere dingen doet. Zeker een aanrader voor 10 uurtjes fun.

Faster then Light is een simpele tactische sci-fi game. Vond er weinig aan.
    Last edited by Falstyr; 13-12-2012, 13:31.

Comment

• Het enige spel wat mij goed bevalt is Hitman: Absolution, best mooie graphics, goed en solid verhaal, en een geweldige gameplay waarin je toch een beetje 'vrij' bent om contracts op je eigen manier te mollen.

Far Cry 3 is na een tijdje eentonig en doodsaai, de graphics zijn prachtig en je vermaakt je wel een uur of 5 in totaal maar dan houd het ook echt op.

Comment

• Heb eindelijk Kotor1 aan het werk gekregen. Een game uit 2003 die nog steeds leuker is dan de meeste hedendaagse shizzle :P
        Keek op me klok en er was 2 uur voorbij zonder dat ik het door had :O
        Heel anders dan Far Cry 3 of Diablo 3 of iets dergelijks waarbij ik om de 15-30mins op de klok kijk.

Comment

• Jij bent volgens mij wel van de Sci-fi, ik heb daar helemaal niks mee.
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            heb het een uurtje geprobeerd. maar beetje rond rijden zonder wedstrijden schiet niet echt op.
            Oh lol, ja ik race wel altijd, nu overigens al 2 weken ofzo niet gespeeld maar vind wel leuk om af en toe te doen. Heb een leuke lamborghini, nissan GTR en een of andere pickup.

Zometeen ff potje goldeneye 007 reloaded, ben MW3 en heel COD eigenlijk wel zat dus heb BO niet gehaald. Nu ff splinter cell conviction voor PC binnenslepen en over een half jaar GTA V dan eindelijk.

Ben weer de oldskool 'sluip' shooters aan het doen, vond ik toch altijd wel leuk, dat eeuwige geknal is zo hersenloos.

Comment

• Gisteren weer even morrowind gedaan (voorloper van oblivion en skyrim.) Dat blijft toch de leukste elder scrolls. Heb er ook echt veel uren in zitten. Door die hele hobbit hype heb ik weer zin om skyrim te doen
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Pfff was bezig met single player BL2. Dacht van wauw dit is best leuk en toen was het afgelopen.... Heel jammer dat ze niet een langere single player maken.

Comment

• 45 dagen gametijd in mw2 sinds net. Lol nice life. Blijft een leuke game. Gewoon normaal pwen, meerdere troll classes, qs nerds.

Mooie review btw falstyr.

Ga toch verder met console gaming, heb atm het geld niet om een degelijke pc aan te schaffen. En bepaalde dingen als motorrijbewijs hebben toch een hogere prio.

Ga ook nog steeds lekker op c&c games.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    45 dagen gametijd in mw2 sinds net. Lol nice life. Blijft een leuke game. Gewoon normaal pwen, meerdere troll classes, qs nerds.

Mooie review btw falstyr.

Ga toch verder met console gaming, heb atm het geld niet om een degelijke pc aan te schaffen. En bepaalde dingen als motorrijbewijs hebben toch een hogere prio.

Ga ook nog steeds lekker op c&c games.
                    45 dagen is niks toen ik nog WoW speelde had ik op mn main character meer dan 3 maanden en op een andere nog een maand. Zieke no life ik weet het. Toen woog ik ook 64kg, nu 83 en dezelfde lengte

Comment

• Heb ook echt ziek veel tijd in runescape zitten. Maar dan ook echt veel.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ach de anderen lezen een duf boek of gaan op straat hangen en oude vrouwtjes in elkaar slaan. Niks mis met dat game
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                          Ach de anderen lezen een duf boek of gaan op straat hangen en oude vrouwtjes in elkaar slaan. Niks mis met dat game
                          Ik denk dat tegenwoordig wel iedere puberjongen wel eens een game speelt

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                            Jij bent volgens mij wel van de Sci-fi, ik heb daar helemaal niks mee.
                            Heb helemaal niks met sci-fi als game genre. Zijn maar enkele zoals Mass Effect en KOTOR die ik leuk vind. Sci-fi als films is totaal anders. I love Star Trek.

Na 4 uur in KoTOR1 ben ik pas lvl 5. Maar me armor en vibroblade zijn wel geupgrade. Easy win. Meeste gevechten gaat de tegenstander in 1 mep dood. Heb geinvesteerd in Feats die +2 attack geeft, +2 damage, +2 damage reduction, +1hp per level. En dan nog de upgrades in weapon +2 attack, +2 damage. Armor upgrades +3 will defense en shit. Gaat makkelijk zo. Moet nu de Under City in. dat stuk beviel me nooit. Game komt pas op gang als je van de planeet af bent en rond gaat reizen door de Galaxy.
                            Last edited by Falstyr; 13-12-2012, 17:21.

Comment

• Mw2 heb ik ook 100+ dagen op zitten. Tering wat heb ik dat hard genolifed met vrienden zijn zo 2 jaar voor me neus gesprongen.

Comment

• liever gamen dan levenloos op de bank hangen en tv kijken terwijl er niks op is :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X