Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alleen beter in bijna elk opzicht.

Comment

• Ziet er wel verslavend uit.
      Is dit spel een action role playing hack and slash?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        spelen puur om andere mensen te irriteren. te triest voor woorden...
        speel dan gewoon niet.
        na 1 min te kijken vond ik het echt al triest, zulke mensen moet je gewoon voor het leven verbannen bij elke game.
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by fit4free View Post
          Ziet er wel verslavend uit.
          Is dit spel een action role playing hack and slash?
          het is een hack and slash. Maar tegenwoordig valt dat schijnbaar ook al onder de algemene noemer ARPG.

Originally posted by IJsBlok View Post
          na 1 min te kijken vond ik het echt al triest, zulke mensen moet je gewoon voor het leven verbannen bij elke game.
          Inderdaad. alsof de gamer reputatie al niet erg genoeg is zonder zulk white trailer park trash.

Comment

• Hahaha ik neem aan dat jullie geen COD meer hebben gespeelt na de 4e deel. Troll or get trolled.

Moet je me inbox maar eens zien, vol met: Fuck u bish, suck cock, homo dit dat. Grappig om ze dan te killen na het trollen, rage mode. Although mensen trappen in de corner is wel lame. Behalve bij rage modes.

Maarja tis too easy. Op een moeilijkere shooter is het meteen zo serieus met clans enzo. Daarom blijf ik maar op mn mw2
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Tja als je geen skills hebt dan moet je het maar compenseren door te trollen. Er is geen enkele manier om zoiets recht te lullen. Het is en blijft triest.

Comment

• lol. K/D 4+ is het minimum. Heb geen skills .

Maarja zit er ook niet zo serieus voor. Gewoon meestal ff snel gamen en dan weer weg.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    het is een hack and slash. Maar tegenwoordig valt dat schijnbaar ook al onder de algemene noemer ARPG.
                    Duidelijk!
                    Jij kan alles goed verwoorden trouwens.

Comment

• Iemand die nog fifa 13 speelt op de ps3 ,pm me maar kunnen we een potje game !

Comment

• De eerstvolgende PC releases.

January 22nd - The Cave (adventure)
                        January 23rd - Shootmania Storm (shooter)
                        January 24th - Akaneiro: Demon Hunters (hack and slash)
                        January 24th - Strike Suit Zero (space shooter/strategy)
                        January 25th - Devil May Cry (ARPG)
                        January ? - Spate (platformer)
                        January 31st - Omerta: City of Gangsters (turn-based strategy)

Degene die ik ga halen is zo wie zo The Cave. Akaneiro heb ik me twijfels nog over. Kan dan beter Path of Exile spelen. Devil May Cry gaat er komen. Omerta is een no-brainer en must-have

Comment

• Morgen even een oude beeldbuis tv regelen. Dan ga ik zwaar los op nes snes sega apparaten. Heb nog een honderdtal spellen te spelen. Veel spellen nooit uitgespeeld en andere uberhaupt nog nooit gespeeld. Ben ik wel even zoet mee lol.
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Voor de mensen die interesse hebben. De Elder Scrolls Online beta sign up is begonnen. Dus dat betekend dat je kan registreren om in aanmerking te komen voor een uitnodiging om te testen en vroegtijdig de MMORPG te spelen.

http://signup.elderscrollsonline.com/

Comment

• Heb zojuist 13 kopien van Dota 2 gekregen. Als iemand Steam heeft en een kopie wilt om te spelen laat het even weten.

Dota 2 is een LoL soort spel.

Dota 2

Comment

• Full game? Dan wil ik het wel eens proberen. Heb ook LoL gespeeld maar las dat Dota veel beter is.
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X