Ice spear, maar totem voeg je toch in stack met de spell die je wilt? Althans dat is wat ik begreep.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Ice Spear is een cold spell. Eentje waar ik zelf niet echt van onder de indruk ben met me mage.
Totems kun je in een support role gebruiken in je gear om zo het effect van de totem aan de skill toe te voegen. Maar dan nog moet je weten welk effect je wilt om de juiste totem aan te schaffen.
Originally posted by quibus View PostFasbjan, koop jij die ps4 direct, ongeacht de prijs?Last edited by Falstyr; 06-02-2013, 20:15.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostFasbjan, koop jij die ps4 direct, ongeacht de prijs?
De PS4 laat ik voorlopig verstek gaan. Misschien dat ik hem ooit aanschaf. Maar als jij het geld hebt liggen, zie ik geen reden om hem niet meteen te halen. Ze proberen ongetwijfeld te launchen met een game als God of War, Gran Turismo, Uncharted, Killzone...als 1 van die titels meteen uitkomt is het al gelijk een prima reden om hem onder je tv te plaatsen"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Ben niet zo van meteen kopen van de meeste techy dingen.
1. er zijn meestal geen geweldige launch games
2. er zijn altijd wel kinderziektes
Ik ben ook geinteresseerd in de Ouya en de ontwikkelingen/effecten er van.
@Ivy
vind het wel relaxt dat je op PoE's website kan inloggen. Kan ik buiten het spel om alle characters met inventory zien, hun builds en zo ook de gedeelde stash. zie in me stash alleen nog Shockwave en Ranged Attack totems. Denk niet dat je daar wat aan hebt.
Weet niet of je al chaos orbs hebt want daar kun je mee ruilen. Probleem is dat er merendeels alleen een kopers markt is. Ontzettend veel mensen proberen te verkopen, maar iedereen zoekt specifike gems die niet iedereen heeft.
Comment
-
@Falstyr: Ja inderdaad. Heb nog geen chaos orbs dus ff zoeken tot ik die loot of miss wel direct looten. Had verwacht hem wel gelijk te looten maar helaas..
Edit: Lees nu pas dat je wat zei over de Ouya. Ben ook geintresseerd daaron. Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn ermee. Volg het nu al een tijdje.Geen woorden, maar daden.
Comment
-
Vind de Ouya interesanter dan het gedoe rondom Shield en Steambox eerlijk gezegd.
Steambox is niks meer dan een achterhaalde PC, wat consoles eigenlijk steeds meer worden. Enige ontwikkeling van Valve wat ik boeiend vind is dat ze bezig zijn om al het gamen eindelijk met volle ondersteuning naar de Linux te krijgen. Dan kan ik eindelijk geheel van Windows af.
Ouya is interessant omdat het een gat in de markt is. Kleine ontwikkelaars zijn niet welkom bij Microsoft en Sony. Ouya is de perfecte oplossing. Open platform laat je toe om van alles te emuleren en te doen wat je wilt. Daarnaast is het ook interessant qua technologie. Gebaseerd op telefoon/flash technologie. Maakt het erg klein, makkelijk overal mee naar toe te nemen, goedkoop en vol in ontwikkeling. Je kan nog steeds HD graphics programmeren en op de tv toveren. En omdat het maar 100 euro is kan de ontwikkelaar al na zo'n 1000 units winst gaan schrijven. Wat betekend dat ze sneller de prijs zullen gaan laten zakken dan de andere consoles. En omdat het zo goedkoop is en alles via cloudservice/streaming werkt kunnen ze jaarlijks nieuwe ouya's op de markt brengen. Kost toch geen drol. Zie ze binnen 10 jaar dan zelfs de huidige console giganten voorbij streven qua power. Daarnaast is de indie markt booming wat zal zorgen voor enorm veel innovatieve games. Want innovatie moet je niet zoeken bij EA, Activision, Blizzard etc.
Shield is een niet noemenswaardige meeloper
Comment
-
Originally posted by quibus View PostLas net:
Volgens verschillende media gaat de Playstation 4 zo'n 430 dollar (320 euro) kosten. De controller zal een touchscreen hebben, net zoals bij de Wii U.
das bijna gratis"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by quibus View PostLas net:
Volgens verschillende media gaat de Playstation 4 zo'n 430 dollar (320 euro) kosten. De controller zal een touchscreen hebben, net zoals bij de Wii U.
das bijna gratis
Ziet er naar uit dat de zet van BluRay meer was dan proberen een nieuwe format op de markt te krijgen. Blu-Ray kan uitbreiden tot opslag capaciteit voorbij de 1 terabyte. Technology e.d. blijft hetzelf dus dat drukt de prijs enorm de komende generaties. Dat heeft Microsoft niet.
Verdere specs van de hardware zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven. Het is nog minder dan de hardware waar ik 250-300 euro voor uit ga geven om mijn PC te upgraden naar een sub-maximale performance. Moet je na gaan hoever de consoles achter beginnen te raken. Abnormaal. Als ze al outdated zijn bij release dan wil ik niet weten hoe het er over 3-5 jaar bij staat voordat de nieuwe gen consoles uit komt.
Ben nu eigenlijk even helemaal niet geinteresseerd in consoles als ik dit allemaal zo zie. Zeker omdat ik ook me pc op de TV heb aangesloten. Console controllers in de USB3.0 slots en je kan ook relaxt op de bank gamen. Goedkoper, net zo easy en veeeeel betere kwaliteit.
Comment
-
@ Falstyr
Ik vrees voor je. Nu ben ik geen Ouya kenner ofzo, maar bijna alle open systemen halen het uiteindelijk niet. Wat je eerder zult zien is dat de Indie games hard lopen (hard genoeg om van Sony en Microsoft de aandacht te trekken) hun studio's worden opgekocht, zoals bijvoorbeeld met Bungie ook gebeurde om Halo exclusief voor microsoft te houden. Vervolgens blijft de mainstream dan bij de xbox en psx, en blijft het open systeem klein en voor de kenners.
Hoe mooi het ook klinkt, open source wordt als het echt goed is, altijd opgekocht, dichtgeramd, exclusief gemaakt door het grote geld. Is ook niet gek, want mensen willen niet de keus uit 13 consoles of 30 os'en. We zijn gemaksdieren, en dat is waar hem de kneep zit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Falstyr
Ik vrees voor je. Nu ben ik geen Ouya kenner ofzo, maar bijna alle open systemen halen het uiteindelijk niet. Wat je eerder zult zien is dat de Indie games hard lopen (hard genoeg om van Sony en Microsoft de aandacht te trekken) hun studio's worden opgekocht, zoals bijvoorbeeld met Bungie ook gebeurde om Halo exclusief voor microsoft te houden. Vervolgens blijft de mainstream dan bij de xbox en psx, en blijft het open systeem klein en voor de kenners.
Hoe mooi het ook klinkt, open source wordt als het echt goed is, altijd opgekocht, dichtgeramd, exclusief gemaakt door het grote geld. Is ook niet gek, want mensen willen niet de keus uit 13 consoles of 30 os'en. We zijn gemaksdieren, en dat is waar hem de kneep zit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment