Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe dus...we begonnen met een groep van 3 op hardcore. En blijkbaar ben ik de enige die het overleefd heeft. Ivy nadat je weg ging ben ik niet dood gegaan. Heb de passive dat al me aanvallen dus gewoon een hit is en nooit een miss. Combineer dat met me massive damage op moment en ik 1-hit alles met Glacial Strike. Ground Slam heeft 55% kans op stun en doet ook redelijk wat damage.

Die...moeilijke...tussen baas in Chamber of Sin... Ach kijk zelf maar

PoE - Templar - Fidelitas the mourning - HC Act 2 Normal - YouTube

Moet nu naar Fellshrine Ruins en de Bishop zien te doden. Dan kan ik eindelijk richting Vaal's Ruins, de bandits en dan Vaal zelf als eindbaas van Act 2.

Als jullie 2 nu even door levelen met je nieuwe poppetjes kunnen we samen verder

Comment

• Lijkt wel heeeeeel erg op diablo 2
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Hahaha oke oke. Hij was dus niet zooo moeilijk.. Ik deed hem met mn noob witch in cruel ook solo. Maar op laag level had ik toch echt wel moeite met 'm
        Geen woorden, maar daden.

Comment

• Call of Duty 4 net gespeeld, 211 kills 51 deaths

Who's the boss now

Comment

• De eerste keer met me duelist was ik ook verast. Daarna geen enkele keer een probleem mee gehad.

Comment

• Originally posted by Knijpvuist View Post
              Call of Duty 4 net gespeeld, 211 kills 51 deaths

Who's the boss now
              Ik.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik ben die halo 4 boy, voeg semper pecunia toe op xbox live
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Zo...quest stuurde me naar Fellshrine Ruins en de kerkse ondergrondse tunnels. Uiteindelijk de Arch Bishop even klappies gegeven...
                    PoE - Templar - Archbishop Geofri the Abashed - HC Act 2 Normal - YouTube

De vorige keer ging ik meteen achter de banditos aan. Eerste ging neer. Krailin sloeg mij neer en moest daarna overnieuw beginnen. Dit keer wachtte ik met de confrontatie van de drie leiders der bandieten. En me wraak is zoet...
                    PoE - Templar - The Bandit Lords - HC Act 2 Normal - YouTube

Uiteindelijk de eindbaas van Act 2. Vaal heeft wat tricky aanvallen. Je moet goed naar de armen kijken om te zien welke aanval er aankomt. De grote slam moet je ontwijken. Maar had er niet genoeg snelheid op me boots voor. Verder veel armor wel handig om de klap te verzachten. Ook uitkijken voor zijn andere arm die electro shots doet. Dus veel lightning resist nodig. Me pots waren leeg dus ik vluchtte op een gegeven moment even naar het dorp om te hervullen.
                    PoE - Templar - Vaal the Oversoul - HC Act 2 Normal - YouTube

Dus nu act 3 op Hardcore. Echt ziek. 1 foutje en je bent je personage kwijt. Elk moment in onbekend terrein is spannend.

Comment

• Wat handige sites voor de anderen die PoE spelen...

https://docs.google.com/spreadsheet/...c&toomany=true

PoE Goods

Comment

• Op verzoek... 2 Marauder builds. Ben zelf nog aan het zoeken voor een paar goede Shadow Archer builds. Dus mocht iemand wat weten...

Passive Skill Tree - Path of Exile

Forum - Marauder - [Newbie Friendly] MARAUDER MELEE BUILD v2.02c - Path of Exile

Comment

• Lol @ "Juiced" pointman
                          BL2 - Commando - Solo - VH Mode - Gluttunous Thresher - YouTube

Zat hier niet op te letten. Geen lightning resist dus kwam paar keer erg dicht bij een geval van sterven en opnieuw beginnen :S Wat een onnodig gekut was dat.
                          PoE - Templar - Piety (first encounter Crematorium) - HC Act 3 Normal - YouTube

Comment

• Net RUSE gedownload, goede strategy game, was maar 2.50 bij Steam xD

Comment

• Paar uurtjes bezig geweest met knutselen.
                              Voor degene die een melee Templar willen...
                              Passive Skill Tree - Path of Exile

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X