Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmm...De laatste paar Tombraiders hadden niks meer met Tombraider te maken. Dit deel wordt laaiend ontvangen door een hoop reviewers. Ben zelf ook benieuwd hoe het zal zijn en ga hem halen. Lijkt me de moeite waard. Time will tell...

Comment

• Tomb Raider was te vet tot deel 3. Dit nieuwe deel zal wel een beetje als Uncharted worden of zie ik dat verkeerd? Niks mis mee, want dat vind ik ook echt een gave serie.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ik ben ook erg benieuwt naar het spel, ook gameplay zelf.. als je trailers ziet, zie je ook veel van die interactie filmpjes.. Ik ga hem denk ook vast reserveren bij bol.com

Comment

• Tomb raider legend heb ik echt helemaal grijs gespeeld

Comment

• Ik vond civilization V maar kut. Heb net ook weer even Skyrim gedaan, mijn nord is nu lvl 60 en ik hak zo'n beetje in een klap iedereens hoofd er af
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Met wat patches is Crysis 3 eindelijk speelbaar. Net zoals deel 1 en 2 niet echt super. Ben voornamelijk als stealth bezig. Rondsluipen, pijl en boog en klaar. Alleen als de aliens er zijn schakel ik over op zwaar geschut en extra armor.

Crysis 3 -intro and some Mission 1 stuff - YouTube

Comment

• Heb zoveel troep te verkopen in Path of Exile dat ik maar eens een shop geopend heb. Hopelijk blijf ik geluk hebben met drops

Forum - Beta Default Trading - Shops - The stranded traveling merchant of Wraeclest - Path of Exile

Comment

• Dat zwaard heb ik ook. Net nadat het bij jou was gedropt dropte hij bij mij ook
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• I know. maar heb space nodig. en meer currency. Dus kijken hoeveel chaos/exalted orbs ik bij elkaar kan verzamelen zo. en dan een 6s/5l wapen/chest kopen. alleen die krengen kosten rond de 25-35exa's per stuk.

Comment

• De nieuwe Tomb Raider is wel gaaf. Ziet er mooi uit net als Lara zelf. Nice tits and ass JWT

Comment

• World's Hardest Mario Game - YouTube

Hahahaha
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• VAphZgdVKzk.jpg

Nieuwe tomb raider?
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post

Comment

• Morgen komt GGG met een patch voor Duelists. Ben benieuwd. Blijkbaar krijgt die class een boost waardoor mijn aller eerste PoE character wellicht meer kan dan nu.

Me 4 personage...Stun Pulse Tank Marauder. Achteraf gezien misschien niet zo'n slimme zet geweest om achterstevoren te beginnen met bouwen. Voordeel is dat hij enorm veel resists en health en armor heeft. Maar totaal geen intelligence en spellcast speed noch spell crit. Dus op moment gewoon melee en pas na lvl 70-75 kan hij de spells leren om die super tank te worden. Volgende keer gewoon met Shadow beginnen dan heb je alles van het begin, maar geen survivability.

De build die ik heb bedacht...
                              http://www.pathofexile.com/passive-s...Xz3fPq9kj-Cv6P

Comment

• 12 maart Heart of the swarm!!release

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X