Hmm...De laatste paar Tombraiders hadden niks meer met Tombraider te maken. Dit deel wordt laaiend ontvangen door een hoop reviewers. Ben zelf ook benieuwd hoe het zal zijn en ga hem halen. Lijkt me de moeite waard. Time will tell...
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Met wat patches is Crysis 3 eindelijk speelbaar. Net zoals deel 1 en 2 niet echt super. Ben voornamelijk als stealth bezig. Rondsluipen, pijl en boog en klaar. Alleen als de aliens er zijn schakel ik over op zwaar geschut en extra armor.
Crysis 3 -intro and some Mission 1 stuff - YouTube
Comment
-
Heb zoveel troep te verkopen in Path of Exile dat ik maar eens een shop geopend heb. Hopelijk blijf ik geluk hebben met drops
Forum - Beta Default Trading - Shops - The stranded traveling merchant of Wraeclest - Path of Exile
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Morgen komt GGG met een patch voor Duelists. Ben benieuwd. Blijkbaar krijgt die class een boost waardoor mijn aller eerste PoE character wellicht meer kan dan nu.
Me 4 personage...Stun Pulse Tank Marauder. Achteraf gezien misschien niet zo'n slimme zet geweest om achterstevoren te beginnen met bouwen. Voordeel is dat hij enorm veel resists en health en armor heeft. Maar totaal geen intelligence en spellcast speed noch spell crit. Dus op moment gewoon melee en pas na lvl 70-75 kan hij de spells leren om die super tank te worden. Volgende keer gewoon met Shadow beginnen dan heb je alles van het begin, maar geen survivability.
De build die ik heb bedacht...
http://www.pathofexile.com/passive-s...Xz3fPq9kj-Cv6P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...2 dagen geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment