Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Ik ben bezig met Two Worlds 2, Football Manager 2011 en Kotor 1 + 2
    jij speelt regelmatig games he?
    wat is echt het spel wat je grijs gedraait hebt, een favoriet??

Comment

• Dragon Age origins met alle uitbreidingen heb ik zo'n 10-11x uitgespeeld (zowel op de xbox360 en pc bij elkaar). Mass Effect marathons spelen ik af en toe. Kotor 1 + 2 heb ik 3-4x uitgespeeld en om het jaar ofzo nog een keer. Rest heb ik na 1x uitspelen wel gezien of erger...halverwege de game al gezien en gestopt.

Kortom ik ben een RPG fan met af en toe een sports game. Shooters heb ik niks mee. En real time strategy games zijn ook rampzalig de laatste paar jaar. Maar Shogun total war 2 zit ik wel op de wachten. Combat en strategy old school zonder vuurwapens en de vijand in de ogen kijken terwijl je hem neer hakt....zoals het hoort dus.
      Last edited by Falstyr; 13-11-2010, 19:47.

Comment

• Zo regelmatig game ik overigens niet. Gaat in perioden. Maanden niks. Dan maanden alleen maar gamen. De winter maanden zijn maanden dat ik veel binnen blijf en game.

Comment

• en wat is je favourite game console?
          ik speel het liefste op de pc omdat ik gewoonweg niet fatsoenlijk met een controller overweg kan

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            ff me topic onder het stof vandaan vissen..

Wie heeft er afgelopen week Call of Duty : Black Ops gekocht?
            ikzelf niet, k vind dat je beter kunt wachten met games kopuh tot ze iets goedkoper zijn,,...

Niet gekocht maar heb heb hem wel.

Speelt lekker weg, fucking vet verhaal tot nu toe, heb hem nog niet uitgespeeld. Beetje Max Payne achtig verhaal. Gozer die de hoofdrol speelt is totaal fucked up in zijn hoofd en loopt te hallucineren en shit.

Verder is Fable 3 nu uit. Hoewel ik eigelijk al zeker weet hij niet aan mijn verwachtingen gaat voldoen ga ik hem toch kopen. Fable 1 en 2 had ik ook mega hoge verwachtingen van en die vielen een beetje tegen om die reden. Hoewel het opzich beide best wel vette games waren. Ze werden alleen een beetje overhyped.

Groeten,

Roy P
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• vandaag ook black ops gekocht....dacht laat ik eens gek doen, en ja ik werd er gek van.

10 minuten gespeeld en toen heb ik hem afgezet, veel te druk voor mij, kan er niet meer zo goed tegen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Niet gekocht maar heb heb hem wel.

Speelt lekker weg, fucking vet verhaal tot nu toe, heb hem nog niet uitgespeeld. Beetje Max Payne achtig verhaal. Gozer die de hoofdrol speelt is totaal fucked up in zijn hoofd en loopt te hallucineren en shit.

Verder is Fable 3 nu uit. Hoewel ik eigelijk al zeker weet hij niet aan mijn verwachtingen gaat voldoen ga ik hem toch kopen. Fable 1 en 2 had ik ook mega hoge verwachtingen van en die vielen een beetje tegen om die reden. Hoewel het opzich beide best wel vette games waren. Ze werden alleen een beetje overhyped.

Groeten,

Roy P
                Heb fable III al binnen en 2 keer uitgespeeld hij is wel lachen maar je moet er niet teveel van verwachten ik vond hem eigenlijk niet echt beter dan fable II.
                Maar andere dingen zijn het wel waard om te spelen als je fable II leuk vond moet je fable III ook kopen al vond ik het niet een echte fable game.
                BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Dragon Age origins met alle uitbreidingen heb ik zo'n 10-11x uitgespeeld (zowel op de xbox360 en pc bij elkaar).
                  Dragon age origins heb ik helaas alleen maar op de xbox360 gespeeld ik vond de graphics op de meeste momenten een beetje tegenvallen en het einde vond ik ook niet zo goed. En hoe kan je in godsnaam het spel 11 x uitspelen!?!!?!?!
                  ik zou zeggen max 6 keer vanwege de eindes.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                    ik speel laatste tijd ook erg veel tales of valor. Erg lachen tegen andere lui, of expert met een leuke bruggenmap

keer potje doen?
                    haha ok, mij best
                    wel even waarschuwing: men broer en ik ownen wel

maar coh is echt heerlijk om met vrienden te spelen
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik vond Dragon Age erg eentonig op gegeven moment. Zo eentonig dat ik het einde van het hele "slechte" verhaal niet eens wilde weten. Hang nog steeds ergens op 75% ofzo.

Wat ik wel echt een UBER game vond. Waar ik ook echt van heb genoten was Darksiders. Mega brute hack and slash en een bom van een verhaal. Kan niet wachten tot deel 2 uit komt.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ik wou al darksiders binnen gaan halen heb de demo gespeelt en die vond ik fantastisch kost nu nog maar 25 euro ofzo. Ik vond hem vooral zo leuk omdat het spel op sommige momenten best veel lijken op de zelda games die ik vroeger speelde. Maar welk cijfer zou je het spel geven kevster?

Comment

• Dragon Age 11 keer uitspelen is geen kunst aan. Verhaal is goed. En gewoon steeds verschillende builds maken en groep formaties.

De gehele Fable serie vind ik ronduit kut. Sinds deel 1 een hoop gehype en er wordt niks van geleverd. Dan kijk je naar de games zelf en dan stelt het ook niet veel voor. Na het ruk einde van deel 2 heb ik het helemaal gehad met die serie.

Darksiders heb ik ook niks mee. Als ik hack 'n slash wil dan is het Diablo, Titan Quest of Torchlight.

Comment

• Uhm qua console... Ik wissel af tussen PC en Xbox360. Nu is het weer tijdje PC

Games die op moment geïnstalleerd staan...

Comment

Uhm qua console... Ik wissel af tussen PC en Xbox360. Nu is het weer tijdje PC

Games die op moment geïnstalleerd staan...
                              hoe bevalt F1 2010?

Comment

• Het bevalt goed. Maar als je tegenstand wilt moet de moeilijkheidsgraad flink omhoog gezet worden. Op medium reed ik elke ronde met zo'n 10-11 seconde weg van de competitie. Dus tja dan moet het wel moeilijker hehe. Je speelt meteen cariere mode en begint bij 1 van de 3 low ranked teams en moet je weg omhoog werken per seizoen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X