Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zelf download ik ook altijd men fraps versies van torrent sites.
    Ik sla men videos die ik opneem onmiddellijk op een externe van 1TB, die zit niet zo gauw vol.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• je mag bij youtube tot 2gb per video uploaden die max 25 minuten duren. in 1920×1080 kan ook hoor.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
        Zelf download ik ook altijd men fraps versies van torrent sites.
        Ik sla men videos die ik opneem onmiddellijk op een externe van 1TB, die zit niet zo gauw vol.
        ik heb geen enkele van de 160 video's opgeslagen, dat zou me al bijna 1 tb gaan kosten...

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
          heb de laatste pro versie van fraps via piratenbaai gedownload.
          Amnesia word steeds enger, steeds meer rare geluiden komen er, k moet nu zo'n sleutel van de wijnkelder vinden, in het labratorium en de grote hal met dat soort bloed op de grond is ie niet, ik denk dat ik nu terug moet naar archives of de library voor die sleutel? klopt dat kevin?
          Ik weet het niet zeker eigelijk.

Het word pas freaky als je daadwerkelijk ook zombies tegen komt dadelijk.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Ik weet het niet zeker eigelijk.

Het word pas freaky als je daadwerkelijk ook zombies tegen komt dadelijk.
            zal nog wel ff duren hoop ik , vind het nu al freaky

Comment

• heb een HD video van quantum of solace gemaakt, van het eerste chapter. de andere chapters volgen nog, en natuurlijk komen er ook nog een aantal online gameplay video's.
              Heb alleen een probleem, als ik fraps aanzet bij mafia 2 en quantum of solace valt opeens me geluid weg van me usb speakers, als fraps uitgezet is en ik plug de speakers opnieuw in is het geluid weer terug. weet iemand hier een oplossing voor?

Comment

ik heb geen enkele van de 160 video's opgeslagen, dat zou me al bijna 1 tb gaan kosten...
                Ik bedoel die fraps videos tijdelijk opslaan.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                heb een HD video van quantum of solace gemaakt, van het eerste chapter. de andere chapters volgen nog, en natuurlijk komen er ook nog een aantal online gameplay video's.
                Heb alleen een probleem, als ik fraps aanzet bij mafia 2 en quantum of solace valt opeens me geluid weg van me usb speakers, als fraps uitgezet is en ik plug de speakers opnieuw in is het geluid weer terug. weet iemand hier een oplossing voor?
                Heb je al gekeken naar instellingen van fraps?
                Ik weet niet of je headset gebruikt, kan soms voor problemen zorgen..

Comment

• nope Bose companion 5 met usb aansluiting, 2.1 speakers met 5.1 digitale verwerking

Comment

nope Bose companion 5 met usb aansluiting, 2.1 speakers met 5.1 digitale verwerking
                    En je hebt het probleem enkel bij die 2 games?

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                      En je hebt het probleem enkel bij die 2 games?
                      nee ook bij amnesia, de eerste 3 seconden opnemen hoor ik geluid en daarna gekraak gevolgt door stilte. ookal hoor ik echter niks, er word wel gewoon geluid opgenomen op de video.
                      Kan het eraan liggen dat mijn moederboard een on-board geluidskaart heeft die niet sterk genoeg is om én te gamen én op te nemen tegelijk?

Comment

nee ook bij amnesia, de eerste 3 seconden opnemen hoor ik geluid en daarna gekraak gevolgt door stilte. ookal hoor ik echter niks, er word wel gewoon geluid opgenomen op de video.
                        Kan het eraan liggen dat mijn moederboard een on-board geluidskaart heeft die niet sterk genoeg is om én te gamen én op te nemen tegelijk?
                        Zou me verbazen, als mijn oude roestbak dat wel aankan..

Misschien dat Fal een oplossing weet, heb je al wat gegoogled FM?
                        Of even mailen naar fraps support kan misschien ook helpen.

Comment

• Geen idee wat het kan zijn zonder de pc voor me neus te hebben. Gisteren zelf de hele tijd bezig geweest omdat 4 verschillende programma's allemaal zwart beeld opnamen. Toen nieuwe Fraps gedownload die wel Win7 compatibel is en problem solved

Comment

• Net even een 45mins Amnesia gespeeld. Zit in het begin dus gebeurd nog niet veel. Vind het wel irritant dat het personage om de zoveel tijd een lichte inzinking heeft terwijl er nog niks gebeurd. Een briesje waardoor een deur open gaat en wat geluiden en hij schiet meteen in de stress. Hoop dat zijn tolerantie wat beter wordt naar mate je vordert. Heb geen zin dat hij om elke scheet al in een hoekje van de kamer in een zakt.

Ben erg benieuwd naar de shadow die in een paar papieren naar voren kwam. Zit nog in de entrance hall en heb alle zij kamers net bekeken. Vanavond eens verder spelen.

Comment

• ben nu dus ongeveer net zover als jou fallus, ik moet eerlijk zeggen. ik schiet net zo snel als de personage in de stress
                              Heb nog ff gegoogled, de sleutel van de winecellar is in de archives room, oftewel terug naar die kamer waar die papieren van daniel over die shadow lagen.

Comment

• die quantum of solace vid is bijna 2 gb groot, duurt nu nog 150 min om te uploaden en is al meer dan een uur bezig...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X