Is dat wat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dat wat!

Zit ik eergisteren op mijn werk denk bel mn vriendin even... hoor aan haar stem dat er wat aan de hand is en vraag wat.. ik moet je wat vertellen, zegt ze, maar dat hoor je thuis wel...
    Ik zeg : ben je zwanger. Ja zegt ze!!!!!

Ik ben er zeer blij mee alleen word er wel een beetje zenuwachtig van (gaat namelijk niet lekker op mn werk) maarja ik heb nog 9 maanden om alles te regelen

en dan nog een vraagje van mij kan je ook te veel foliumzuur nemen? (niet echt een vraag voor een bber maar er zitten ook vrouwen en mannen met kinderen hier)
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Van harte gefeliciteerd Red,

Teveel foliumzuur
    neem gewoon het aanbevolen hoeveelheid in zou ik zeggen
    naar mijn weten was het 1 tab per dag.
    Ligt er aan welke merk je hebt enz.

Comment

gefeliciteerd. Ik denk dat er heus wel een teveel is, maar dat gebeurt niet zo snel denk ik.
      I live to end the game

Comment

IK heb namelijk een multi vitamine voor zwangere vrouwen voor haar gekocht en los foliumzuur en die multi is 400 mcg en die gewone is 0,5 mg vandaar.. zou haar niet willen vergiftigen
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Gefeliciteerd!

Ik zou gewoon even kijken op internet hoeveel foliumzuur je moet slikken als je zwanger bent. Hier zou ik dan niet overheen gaan.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

van harte gefeliciteerd Red, nog een bb 'er erbij
            ik heb er hier thuis zo drie rondlopen

grtz
            stil growing

Comment

gefeliciteert !!!
              you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Gefeliciteerd!! Lijkt me alleen sterk dat je nu nog 9 maanden hebt....

Comment

van harte gefeliciteerd,red!

hoop dat alles goed gaat en dat er geen complicaties optreden!

greetz

Comment

Bedankt! en nee geen 9 maanden meer maar 8

Comment

Proficiat, Red!

Foliumzuur is tegen een open ruggetje, maar teveel is beslist schadelijk. Vraag het anders even op zwangerschapgym..
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Van harte Red, ook voor je vriendin uiteraard!

Zoals ook al door anderen gezegd, foliumzuur kan absoluut schadelijk zijn als je (vriendin) er veel te veel van neemt.
                        Dit gebeurt echter niet één, twee, drie hoor.
                        Bel gewoon even de apotheek of doktersassistent(e) of kijk op internet. Wel zoeken naar hoeveelheid tijdens zwangerschap natuurlijk, wijkt behoorlijk af van normaal.

Comment

Gefeliciteerd Red

Comment

Ik heb het in de apotheek gehaalt en die vrouw zei dat dit goed was, maar ik zit op internet te lezen dat je 0.4/0.5 mg moet gebruiken.... maar is 400 mcg nou 0.4 mg of niet? volgens mij wel toch?

Comment

proficiat, dude. haha. een grote vader.
                              nou we horen het wl over aantal maanden

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X