Vakantie thailand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie thailand

heyzzz mensen een vriend van mij gaat deze zomer naar thailand dus dat word producten in slaan natuurlijk maar welke soorten zijn daar het beste en wat kan ik hem het beste mee laten neemen dan heb ik het natuurlijk niet over 1 potje want de sportschool moet er ook wat aan hebben haha

Volgens mij hebben ze bijna alles daar! en alles is legaal, maar ik weet niet of je alles legaal mag uitvoeren en hier in Nederland in ieder geval niet invoeren... dus ik zou het opsturen... en de dianabol is erg goedkoop daar 50 euri voor 1000 tabs geloof ik
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

deze zomer gaat ie heen sjeees knappe jongen in de zomer kan het daar niet in de hitte uithouden. En invoeren gaat zker weten niet mogen dus als ie echt veel gaat halen zou ik maar goed oppassen als ik hem was.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

iig geval niet in je koffer stoppen maar in kleine pakjes naar jezelf opsteuren lijkt me een beter idee
        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

opsturen lijkt me gevaarlijk, tenslotte moeten deze dan de douane passeren en hier kan het wel eens fout aflopen. Zou ze gewoon in de koffer verstoppen, of een aparte koffer meenemen

grtz
          stil growing

Comment

stond toch op bodypage wat je het beste kan doen???
            I live to end the game

Comment

Ik zou kijken of ze bonavar hebben dit is anavar (oxandrolone) dit is een zeer goed en zeer duur as (hier tenminste) Het is in Nederland bijna niet te krijgen
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Verdelen over meerdere pakketjes en opsturen naar verschillende adressen als het ff kan.
                Zeker niet in koffer stoppen.
                Let wel op wat je koopt want ook daar zijn fakes helaas..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maar als je niet echt veel koopt kan je et best in je koffer doen tuurlijk is het een risico maar het valt wel mee zoveel tassen openen ze niet vanaf thailand naar nl op schiphol en alleen op die manier kan je gepakt worden.

Comment

Het risico zou mij te groot zijn. Ben iemand die er zeker uitgepikt wordt met mijn kale kop...

Greets...

Comment

doe je een toupetje op zal je vast te gek staan

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 30 2004,22:17)]doe je een toupetje op  zal je vast te gek staan
                        Lekker zo doorgaan jij...

Greets...

Comment

Als je ze opstuurt ga je ze nooit volgens mij thuis krijgen, alles wat je opstuurt uit thailand moet de douane passeren en daar kan het wel serieus mislopen.Alles in zakjes steken en inslikken

grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 31 2004,08:43)]Als je ze opstuurt ga je ze nooit volgens mij thuis krijgen, alles wat je opstuurt uit thailand moet de douane passeren en daar kan het wel serieus mislopen.Alles in zakjes steken en inslikken

grtz
                            hoor em nou effe!!

ouwe smokkelaar!

ervaring ofzo?

gaan we hier zomaar even vertellen hoe we het beste kunnen smokkelen...........het moet niet veel gekker worden hoor

greetz

Comment

Wat je goed kan doen is het tussen zakken snoep doen en je kan het het best over de hele tas verspreiden want als ze het door de xray halen zien ze het niet goed op die manier.Maar zeg nualweer te veel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X