Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 31 2004,08:43)]Als je ze opstuurt ga je ze nooit volgens mij thuis krijgen, alles wat je opstuurt uit thailand moet de douane passeren en daar kan het wel serieus mislopen.Alles in zakjes steken en inslikken
grtz
hoor em nou effe!!
ouwe smokkelaar!
ervaring ofzo?
gaan we hier zomaar even vertellen hoe we het beste kunnen smokkelen...........het moet niet veel gekker worden hoor
greetz
Nee arie daarmee heb ik geen ervaring, maar ik lees veel
Vroeger (in mijn jonge jaren) wanneer we naar buitenlandse voetbalmatchen gingen kijken wel elke keer mijn boksbeugel en andere onderwerpen moeten verstoppen en ben nooit gepakt geweest, heb deze uiteraard niet ingeslikt,maar ja dat waren die fijne jaren, nu oud en versleten
kleine tip. zoek een locale europese antiekhandelaar die veel naar nederland verscheept.geef hem een paar euro zeg dat je dit paket naar NL wilt hebben spreek wat af.
komt goed
zo gaat er heel wat goud en waardevolle spullen naar NL toe. echte antiek die het land niet uit mag gaat zo naar NL.
maar goed je hebt het niet van mij he!
Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 31 2004,08:43)]Als je ze opstuurt ga je ze nooit volgens mij thuis krijgen, alles wat je opstuurt uit thailand moet de douane passeren en daar kan het wel serieus mislopen.Alles in zakjes steken en inslikken
grtz
hoor em nou effe!!
ouwe smokkelaar!
ervaring ofzo?
gaan we hier zomaar even vertellen hoe we het beste kunnen smokkelen...........het moet niet veel gekker worden hoor
greetz
Nee arie daarmee heb ik geen ervaring, maar ik lees veel
Vroeger (in mijn jonge jaren) wanneer we naar buitenlandse voetbalmatchen gingen kijken wel elke keer mijn boksbeugel en andere onderwerpen moeten verstoppen en ben nooit gepakt geweest, heb deze uiteraard niet ingeslikt,maar ja dat waren die fijne jaren, nu oud en versleten
grtz
fijne lectuur lees jij dan....
ik zou bijna gaan denken dat je stiekum wel geprobeerd hebt die boksbeugel in te slikken LOL
voor welke voetbalclub ben je eigenlijk?
zoals je weet ben ik natuurlijk een fervent Ajax-supporter.
dit jaar weer kampioen!OLE OLE OLE OLE
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment