De maatschappij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb ik iets gemist bij geschiedenisles??
    Had Martin Luther King ook het idee om miljoenen mensen uit te roeien? En heeft hij dat idee ook uitgevoerd?

Triviale verschilletjes, ik weet het, maar dacht laat ik er toch even op wijzen...

Comment

ik zei ook het principe... opkomen voor jezelf en je "eigen" mensen en ervoor zorgen dat die het beterkrijgen. dat pricipe... dat hitler meteen de joden deed vergassen wil alleen maar zeggen dat hij wat aan de rechte kant hangt
      beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

het standpunt van iemand anders onderuit halen is overigens makkelijker gedaan dan je eigen standpunt te verdedigen... weer een voordeel aan dictatuur je hebt geen last van mensen die je wat willen afzeiken overigens ik lees dat je iemand op je bloote knieetjes bedankt.. dus je gaat naar de kerk.. nog zo n grote leugen die gebruikt maakt van mensen.

heb ik ook nog wel het een en ander over te vertellen oke misschien zijn mijn ideeen wat rechts en extreem, en misschien kijk ik wat negatief op alles neer, maar met een rechtse leider zouden de mensen in dit land wel beter leven teminste de mensen die het verdienen, en zou er ook genoeg geld etc ter geschikking zijn om de mensen die bv invalliden zijn geraakt ook voldoende te kunnen steunen want er zijn ook mensen die in de s.dienst zitten zonder dat ze er wat aan kunnen doen en dat er echt wat mis met ze is, maar die hebben het zo ### omdat er te veel mensen zijn die er gebruik van maken, take care of them.. dan heb je ook genoeg geld over voor de mensen die het wel verdienen.

Btw meestal krijg ik zo n tegenspraak en comentaar van buitenlanders miss S ben je soms een buitenlander? turk islam ofzo?

Comment

Wat overigens leuk is om te doen... kijk eens American History X draait ongveer om hetzelfde lekker simpel en toch vette actie.

Comment

Hitler was overigens ook voor emancipatie... wat ik niet kan zeggen van die moslimmetjes die hun vrouw behandelen of het een hond is

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:34)]het standpunt van iemand anders onderuit halen is overigens makkelijker gedaan dan je eigen standpunt te verdedigen... weer een voordeel aan dictatuur je hebt geen last van mensen die je wat willen afzeiken overigens ik lees dat je iemand op je bloote knieetjes bedankt.. dus je gaat naar de kerk.. nog zo n grote leugen die gebruikt maakt van mensen.

heb ik ook nog wel het een en ander over te vertellen oke misschien zijn mijn ideeen wat rechts en extreem, en misschien kijk ik wat negatief op alles neer, maar met een rechtse leider zouden de mensen in dit land wel beter leven teminste de mensen die het verdienen, en zou er ook genoeg geld etc ter geschikking zijn om de mensen die bv invalliden zijn geraakt ook voldoende te kunnen steunen want er zijn ook mensen die in de s.dienst zitten zonder dat ze er wat aan kunnen doen en dat er echt wat mis met ze is, maar die hebben het zo ### omdat er te veel mensen zijn die er gebruik  van maken, take care of them.. dan heb je ook genoeg geld over voor de mensen die het wel verdienen.

Btw meestal krijg ik zo n tegenspraak en comentaar van buitenlanders miss S ben je soms een buitenlander? turk islam ofzo?
              Vind wel dat er een beetje persoonlijk word aangevallen nu.... Shannasse geeft gewoon haar mening en of zij bij een kerk hoort of blank of bruin heeft daar nix mee te maken.

Je weet niet of de kerk een leugen is. Dat is aan de mensen individueel om te bepalen.

Dat een land beter af is met een rechte leider ben ik het deels mee eens. Ik stem zelf altijd op vvd. Een rechtse partij, maar ben er zeker niet voor dat er maar eentje van hun de dienst uit maakt. Maar jij bedoeld dus een extreem rechtse leider (dictator).
              We leven in dit land nou eenmaal met anderen (totaal zon 16,2 miljoen) en iedereen heeft een andere mening en andere wensen. Met een dictator zou een deel van die 16,2 miljoen worden aangesproken, maar de rest niet. Die is ontevreden. Is dat goed dan? We kunnen blij zijn dat we een democratie hebben, omdat hiermee de meerderheid altijd tevreden is of tenminste een deel van de regering bestaat uit diegenen waarvoor zij gestemd hebben.
              I live to end the game

Comment

Waar het uiteindelijk allemaal om draaid...
                Kijk maar bv al hiernaa hoeveel er tegengesproken word, zo is het in de regering ook, iedereen spreekt me kaar tegen en wil het anders hebben. zo komen ze nooit op een goed standpunt enworden de ideen ook nooit goed uitgevoerd, daarvoor is gewoon 1 leiden nodig dictatuur dus... en als je dan een dictator kiest, kies je eentje die het beste voor heeft met jou.. logisch toch doe je ook met het stemmen. want om nu voor 1tje te kiezen werkt niet, die 1 word toch door 40 andere tegengesproken en moet dan ook zo zn plannen bijwerken.. dat werkt gewoon niet 1 leider, en voor mij dan hitler om dat die het goed voor had met de blanke

I REST MY CASE

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:28)]ik zei ook het principe... opkomen voor jezelf en je "eigen" mensen en ervoor zorgen dat die het beterkrijgen. dat pricipe... dat hitler meteen de joden deed vergassen wil alleen maar zeggen dat hij wat aan de rechte kant hangt  
                  "Wat aan de rechte kant hangt"...
                  En dan ook nog die smilie er achteraan...

Ik heb de indruk dat jij dat onderdeel wel heel erg luchtig opvat vind je ook niet?  

Na al je uitlatingen eerder in dit topic betwijfel ik eerlijk gezegd ten zeerste of het nuttig en/of zinvol kan zijn hierover een discussie met je aan te gaan.
                  Ik ben bang dat er eerder meer uitlatingen zullen volgen die uitermate kwetsend kunnen zijn voor veel mensen.

Ik wil in ieder geval wel duidelijk maken dat ik lijnrecht tegenover jouw ideeën sta!

Ik vind het vooral vreselijk kortzichtig om zo makkelijk allochtonen de schuld te geven van allerlei problemen.
                  Het klopt dat een (onevenredig) groot deel van de allochtonen in de criminaliteit belandt, maar dat zoiets in de genen zou zitten is natuurlijk volslagen onzin. Lijkt het je heel misschien ook mogelijk dat er onderliggende problemen mede schuldig zijn?
                  En dan nog, het grootste deel (ik dacht 60%) van de zogenoemde 'draaideur criminelen' bestaat uit autochtonen. Dit is op zich logisch omdat er daar ook veel meer van zijn, maar dat neemt niet weg dat het er meer dan genoeg zijn.

Misschien is de oplossing wel veel meer voor de hand liggend dan jij denkt.
                  Gewoon een atoomoorlogje voeren en de hele mensheid uitroeien bijvoorbeeld?
                  De natuur waar je zelf al aan refereerde herstelt zichzelf vast wel weer. Kan even duren maar dat komt wel goed. Aangezien de mensheid in zijn geheel verantwoordelijk is voor zoveel wat er mis gaat in deze wereld is dat misschien nog wel de beste oplossing...

Om nog even in te gaan op je laatste onzinnige opmerkingen, ik ben totaal niet gelovig en ben zo blank als het maar kan.
                  Geloof het of niet, er bestaan ook blanken met een wat neutralere kijk op de problemen in wereld.

Comment

Adonis... ik geloof niet dat er persoonlijk aangevallen werd.. ik ging zich om het idee, bv balkenende die zit die gast van de PVDA in de zeik te zetten en zwart te maken en anders om gebeurt het zelfde, dat principe bedoelde ik zo worden debatten toch gevoerd de ander wat belachelijk maken en vervolgens lachend mekaar de handschudden.

ik denk dat er meer mensen zijn die niet tervreden zijn dan jij denkt maar gewoon hun mond niet durven open te doen of zich erbij neer hebben gelegt of bang zijn dat ze er wat voor doen moeten.

Kerk vind ik ook persoonlijk overigens maar het idee wat erachter zit vind ik gewoon niks... dat vergeten mensen beetje vlug

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:38)]Hitler was overigens ook voor emancipatie... wat ik niet kan zeggen van die moslimmetjes die hun vrouw behandelen of het een hond is
                      dit klopt niet. De vrouw was in simpele woorden iemand die veel kinderen kon dragen. HIer ff eeen stukkie

Vrouwen werden gestimuleerd om te trouwen zodat het kindertal weer zou stijgen. De nazi's probeerden het huwelijk aantrekkelijk te maken door jonge bruidsparen een lening van 1000 mark te geven. Bij de geboorte van elk kind werd een kwart van de lening ingelost. Bij het vierde kind was de lening 'afbetaald'. Vrouwen met veel kinderen werden in het openbaar beloond met het zogenaamde moederkruis. Deze decoratie werd uitgedeeld aan vrouwen met minstens 4 kinderen.

Vanaf 1935 werd de propaganda voor het zogenaamde biologische huwelijk steeds sterker. De geslachtsdaad werd volledig losgekoppeld van de seksualiteit als bron van lust. (4) Seksualiteit stond ten dienste van het maken van sterke, gezonde kinderen. Elke geboorte moest een 'Führerdienst' zijn: een kindje maken voor Hitler. Kinderen krijgen en moeder worden was geen privé-zaak maar een dienst aan het volk en de natie. De propaganda was met name gericht op meisjes.

ik kan dit niet echt emancipatie noemen
                      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:45)]en als je dan een dictator kiest, kies je eentje die het beste voor heeft met jou..
                        Is dat niet juist één van de vele problemen Rodg?
                        Een dictator kies je niet hoor...

Comment

stel je eens voor shannasse dat een extreem conservatieve marokaan de macht grijpt in nl. Onwaarschijnlijk, maar toch. Dan heb je een extreem rechtse dictator, maar alleen zal die je niet aanspreken
                          I live to end the game

Comment

Miss S was slechts om te kijken of het nut heeft om deze discussie te blijven voeren, was je nu een buitenlander had ik me er geen moeite meer voorgedaan logisch dat die ertegenzijn. over die atoom oorlog voeren.. nee natuurlijk niet ik geloof dat je er een beetje simpel tegenoverkijkt, het probleem is nu al te ver... in de tijd van hitler was een prima tijd om er wat tegen te doen zonder dat alle mensen de pijp uit gaan.. voor mij 1 rede meer om te zeggen dat hitler de beste bla bla was.... want IN DIE TIJD WAS DIE DAT OOK nu niet meer, zijn ideen zouden nu niet meer werken daar is het al te lang fout voor gegaan, maar ik heb het over toen, als ze toen er wat aan gedaan hadden was het zover neit eens gekomen... Nederland is gewoon te tollerant... hele simpele dingen die gewoon eigelijk niet mogen. Er wonen overigens meer blanke dan donker kleurigen in nederland.. en het% was 80 en ehm.. 2/3de van de buitenlanders is al eens met de politie in aanmerking geweest.. als dat nog niet genoeg zegt..

Comment

lol nee natuurlijk kies je geen dicator mischien heb ik ut fout uitgelegt... maar we hebben het erover waarom ik hem de beste bla bla vind.. en in die zin kies je dan voor hitler..en je kent natuurlijk kiezen .. of je bent bij hem of tegen hem en DAN HEB IK HET NIET OVER DE GEVOLGEN.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,15:50)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:38)]Hitler was overigens ook voor emancipatie... wat ik niet kan zeggen van die moslimmetjes die hun vrouw behandelen of het een hond is
                                dit klopt niet. De vrouw was in simpele woorden iemand die veel kinderen kon dragen. HIer ff eeen stukkie

Vrouwen werden gestimuleerd om te trouwen zodat het kindertal weer zou stijgen. De nazi's probeerden het huwelijk aantrekkelijk te maken door jonge bruidsparen een lening van 1000 mark te geven. Bij de geboorte van elk kind werd een kwart van de lening ingelost. Bij het vierde kind was de lening 'afbetaald'. Vrouwen met veel kinderen werden in het openbaar beloond met het zogenaamde moederkruis. Deze decoratie werd uitgedeeld aan vrouwen met minstens 4 kinderen.

Vanaf 1935 werd de propaganda voor het zogenaamde biologische huwelijk steeds sterker. De geslachtsdaad werd volledig losgekoppeld van de seksualiteit als bron van lust. (4) Seksualiteit stond ten dienste van het maken van sterke, gezonde kinderen. Elke geboorte moest een 'Führerdienst' zijn: een kindje maken voor Hitler. Kinderen krijgen en moeder worden was geen privé-zaak maar een dienst aan het volk en de natie. De propaganda was met name gericht op meisjes.

ik kan dit niet echt emancipatie noemen
                                ik zie ze niet hun vrouwen slaan en ehm als ze thuis komen en ze hebben zin is het FATIMA NAAR BOVUH!!! en mag fatima naar boven gaan... en turken lopen ook vaak voor hun vrouw omdat ze zich meer voelen, hoofddoekjes ook een vorm van onderdrukken... wat jij daar zegt klopt overigens maar omdat er zoveel mensen tegen hitler waren moest die ook genoeg SSertjes kunnen opleiden om zo de oorlog te kunnen winnen dus dat is een tijdelijk standpunt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X