De maatschappij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:55)]Miss S was slechts om te kijken of het nut heeft om deze discussie te blijven voeren, was je nu een buitenlander had ik me er geen moeite meer voorgedaan logisch dat die ertegenzijn. over die atoom oorlog voeren.. nee natuurlijk niet ik geloof dat je er een beetje simpel tegenoverkijkt, het probleem is nu al te ver... in de tijd van hitler was een prima tijd om er wat tegen te doen zonder dat alle mensen de pijp uit gaan..  voor mij 1 rede meer om te zeggen dat hitler de beste bla bla was.... want IN DIE TIJD WAS DIE DAT OOK nu niet meer, zijn ideen zouden nu niet meer werken daar is het al te lang fout voor gegaan, maar ik heb het over toen, als ze toen er wat aan gedaan hadden was het zover neit eens gekomen... Nederland is gewoon te tollerant... hele simpele dingen die gewoon eigelijk niet mogen. Er wonen overigens meer blanke dan donker kleurigen in nederland.. en het% was 80   en ehm.. 2/3de van de buitenlanders is al eens met de politie in aanmerking geweest.. als dat nog niet genoeg zegt..
    Dus volgens jou kijk IK er te simpel tegenaan?
    Grappig, dat is namelijk precies wat ik van jou vind...

Wel blijven lezen trouwens hoor, dat er meer autochtonen dan allochtonen in Nederland wonen is namelijk precies wat ik zei. Of moet ik ze buitenlanders noemen om het duidelijk te krijgen?

Comment

en als zo n hoofddoek ooit aan de macht komt dan ziet het er shit voor ons uit, want die willen ons gewoon uitroeien zo simpel is het.. het staat gewoon in de koran ffs.. bv 11 september die aanslagen kwam er op de nederlandse tv zo n programma over moslims die hier in ned woonde die ons varkens vonden etc etc maar ze wonen wel hier, trekken onze dienst.. als die ooit aan de macht komen, die schieten ons allemaal kapot, en gebruiken onze vrouwen als sex speeltjes want het zijn freakin perverts.... dan ben ik ze liever sneller af en laat ik DER FUHRER hun afknallen klinkt oersimpel maar dat is de kern van het probleem ook
      beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:01)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,15:50)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:38)]Hitler was overigens ook voor emancipatie... wat ik niet kan zeggen van die moslimmetjes die hun vrouw behandelen of het een hond is
        dit klopt niet. De vrouw was in simpele woorden iemand die veel kinderen kon dragen. HIer ff eeen stukkie

Vrouwen werden gestimuleerd om te trouwen zodat het kindertal weer zou stijgen. De nazi's probeerden het huwelijk aantrekkelijk te maken door jonge bruidsparen een lening van 1000 mark te geven. Bij de geboorte van elk kind werd een kwart van de lening ingelost. Bij het vierde kind was de lening 'afbetaald'. Vrouwen met veel kinderen werden in het openbaar beloond met het zogenaamde moederkruis. Deze decoratie werd uitgedeeld aan vrouwen met minstens 4 kinderen.

Vanaf 1935 werd de propaganda voor het zogenaamde biologische huwelijk steeds sterker. De geslachtsdaad werd volledig losgekoppeld van de seksualiteit als bron van lust. (4) Seksualiteit stond ten dienste van het maken van sterke, gezonde kinderen. Elke geboorte moest een 'Führerdienst' zijn: een kindje maken voor Hitler. Kinderen krijgen en moeder worden was geen privé-zaak maar een dienst aan het volk en de natie. De propaganda was met name gericht op meisjes.

ik kan dit niet echt emancipatie noemen
        ik zie ze niet hun vrouwen slaan en ehm als ze thuis komen en ze hebben zin is het FATIMA NAAR BOVUH!!! en mag fatima naar boven gaan... en turken lopen ook vaak voor hun vrouw omdat ze zich meer voelen, hoofddoekjes ook een vorm van onderdrukken... wat jij daar zegt klopt overigens maar omdat er zoveel mensen tegen hitler waren moest die ook genoeg SSertjes kunnen opleiden om zo de oorlog te kunnen winnen dus dat is een tijdelijk standpunt
        Je weet niet of ze hun vrouwtjes sloegen. En ken jij toevallig een gezin waarbij je weet dat als de man zin heeft hij de vrouw naar boven stuurt? Dat vrouwen SOMS minder behandeld worden is nagenoeg een feit bij de islam, maar je hoort ook vaak dat ze met respect behandeld worden door hun man en de hoofddoek er is zodat mannen de vrouw nemen voor wie ze is. Dat is hun religie dat is hun keuze en daar heb ik mijn respect voor, wie ben ik om te zeggen doe je hoofddoek af. Dat de veel turkse/marrokaanse jongeren "vrouwonvriendelijk" zijn is denk ik het meerendeel door de opvoeding. Die opvoeding botst in mijn ogen met de moderne maatschappij waar we in leven.
        I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Apr. 02 2004,16:03)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,15:55)]Miss S was slechts om te kijken of het nut heeft om deze discussie te blijven voeren, was je nu een buitenlander had ik me er geen moeite meer voorgedaan logisch dat die ertegenzijn. over die atoom oorlog voeren.. nee natuurlijk niet ik geloof dat je er een beetje simpel tegenoverkijkt, het probleem is nu al te ver... in de tijd van hitler was een prima tijd om er wat tegen te doen zonder dat alle mensen de pijp uit gaan..  voor mij 1 rede meer om te zeggen dat hitler de beste bla bla was.... want IN DIE TIJD WAS DIE DAT OOK nu niet meer, zijn ideen zouden nu niet meer werken daar is het al te lang fout voor gegaan, maar ik heb het over toen, als ze toen er wat aan gedaan hadden was het zover neit eens gekomen... Nederland is gewoon te tollerant... hele simpele dingen die gewoon eigelijk niet mogen. Er wonen overigens meer blanke dan donker kleurigen in nederland.. en het% was 80   en ehm.. 2/3de van de buitenlanders is al eens met de politie in aanmerking geweest.. als dat nog niet genoeg zegt..
          Dus volgens jou kijk IK er te simpel tegenaan?
          Grappig, dat is namelijk precies wat ik van jou vind...

Wel blijven lezen trouwens hoor, dat er meer autochtonen dan allochtonen in Nederland wonen is namelijk precies wat ik zei. Of moet ik ze buitenlanders noemen om het duidelijk te krijgen?
          ehm miss S.. dat was een verduidelijking van het probleem ik had wel degelijk gelezen wat jij zei... maar er wonen minder van ze en meer van ze doet illigalen activiteiten... do i need to say more...

ik vind overigens dat je erg persoonlijk bezig bent en flink probeerd uit te halen.. ik kan ook zeggen dat door mensen zoals jou de blanke nog eens uit geroeit zullen worden.. maar dat hoor je mij ook niet zeggen

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:05)]en als zo n hoofddoek ooit aan de macht komt dan ziet het er shit voor ons uit, want die willen ons gewoon uitroeien zo simpel is het.. het staat gewoon in de koran ffs.. bv 11 september die aanslagen kwam er op de nederlandse tv zo n programma over moslims die hier in ned woonde die ons varkens vonden etc etc maar ze wonen wel hier, trekken onze dienst.. als die ooit aan de macht komen, die schieten ons allemaal kapot, en gebruiken onze vrouwen als sex speeltjes want het zijn freakin perverts.... dan ben ik ze liever sneller af en laat ik DER FUHRER hun afknallen    klinkt oersimpel maar dat is de kern van het probleem ook
            nu begin ik een beetje te twijfelen of dit een discussie is of een doordrammende mening waar gewoon een paar vooroordelen in een extreem jasje zijn gestopt...
            Ik vind dat je niet echt met feiten komt. En die heb je wel nodig om je standpunt een beetje te onderbouwen.

Je vind hitler een goede leider, maar je vind het nie tgoed dat ie invaliden ook vergaste, etc.??

I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:05)]en als zo n hoofddoek ooit aan de macht komt dan ziet het er shit voor ons uit, want die willen ons gewoon uitroeien zo simpel is het.. het staat gewoon in de koran ffs..
              Wederom fout. In de Koran staat net als in de Bijbel een tekst die neerkomt op "Gij zult niet doden".
              Net zo goed trouwens als dat in de Koran de vrouw helemaal niet minder is dan de man. Het beeld dat jij hebt bij "de moslimvrouw" is dan ook gebaseerd op een deel van de moslimcultuur, het is een misverstand dat iedere moslimvrouw in de hele wereld als een hond behandeld zou worden.

Het probleem zit hem zoals altijd in de uitleg die de mensen aan dat soort geschriften geven.
              Ik vind jouw oplossing belachelijk extreem, alles uitroeien wat niet is zoals jij.
              Jij vind mijn oplossing belachelijk extreem, gewoon de hele mensheid uitroeien.

Weet je wat pas echt een groot verschil zou maken?
              Het geloof afzweren. En dan uiteraard wel de hele mensheid tegelijkertijd hé.
              Dat is hetgene wat al zo vreselijk lang zorgt voor oorlogen, haat en onverdraagzaamheid, niet iets simpels als huidskleur...

Comment

de heilige oorlog... ring a bell?

ik vind dat overigens wel een heelgoed idee alle geloven afzweren.. ik betwijfel of het zou werken maar het blijft een goed idee,

@ adonis ik heb niet gezegt dat ikhet 100% met hem eens was, dat ben je met niemand dat heb ik van te voren geloof ik al eens verteld, zo niet bij deze

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:08)]ik vind overigens dat je erg persoonlijk bezig bent en flink probeerd uit te halen.. ik kan ook zeggen dat door mensen zoals jou de blanke nog eens uit geroeit zullen worden.. maar dat hoor je mij ook niet zeggen
                  Als ik persoonlijk zou worden zou je het weten Rodg, geloof me dat er dan hele andere dingen zouden staan...

Volgens mij ben jij hier de enige die het persoonlijk maakt, onder meer door te vragen naar mijn geloof en afkomst.
                  Ik zal het nog even terug lezen maar tenzij ik me erg vergis heb ik het heel behoorlijk bij feiten gehouden...

Comment

het zijn toch harde feiten... ik het zo de statistieken niet bij de hand, en achter veel dingen kun je niet komen want hitler heeft de kans niet gekregen om te doen wat die wilde doen.. want daarvoor moest die eerst oorlog voeren etc..

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Apr. 02 2004,16:14)]Weet je wat pas echt een groot verschil zou maken?
                      Het geloof afzweren. En dan uiteraard wel de hele mensheid tegelijkertijd hé.
                      Dat is hetgene wat al zo vreselijk lang zorgt voor oorlogen, haat en onverdraagzaamheid, niet iets simpels als huidskleur...
                      ik weet niet of dit sarcastisch is bedoeld. Maar ben het hier niet mee eens. Ik ben zelf gelovig, ga niet meer naar de kerk, maar ben er wel zeker van dat god bestaat.
                      Een geloof is meestal de reden om het uit te voeren(rechtvaardigen), maar in mijn ogen nooit de echte oorzaak.
                      vb. Bij het zuid-oosten en het westen komt het door het geven van een eigen staat aan de israeliers.
                      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:18)]de heilige oorlog... ring a bell?
                        De kruistochten... Ring a bell?

Laten we even realistisch blijven, hetgene waarvoor jij nu het liefst alle moslims zou uitroeien is uitgevonden door blanke christenen.
                        Extremisten heb en hou je altijd en overal. In de tijd van jouw grote voorbeeld was je al extremist trouwens als je alleen maar je oude moedertje, die langer productief was, in leven wilde houden. Of je kindje dat toevallig blind was ofzo.

Denk je zelf nou echt niet dat het een beetje kortzichtig zou kunnen zijn om vele miljoenen of zelfs miljarden mensen de dood in te willen jagen op basis van de actie's en gedragingen van een klein aantal daarvan?

Comment

Niet persoonlijk... maar wel grappig op een ambtenaren manier van uitleg geven het was overigens niks persoonlijks om te vragen waar je vandaan komt, alsje een buitenlander bent dan geef ik het op heel simpel met die mensen valt hier niet over te redenen geef ze eens ongelijk ik zou ook niet zeggen dat ik het beter dan andere heb en ook nog eens zeggen dat ik wil dat andere het beter krijgen en wij slechter...

Maar er werd gevraagt waarom ik hitler goed vond.. ik dnek dat ik genoeg dingen heb opgenoemd die niet door de beugel kunnen en een fout zijn van onze leiders van tegenwoordig met hitler DENK Ik dat je dat niet zou hebben, dat weet je niet want die kans heeft hij niet gekregen nog maals..
                          ik vind wel dat ik op zn minst voldoende heb opgenoemt waarom ik...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Shannasse @ Apr. 02 2004,16:25)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,16:18)]de heilige oorlog... ring a bell?
                            De kruistochten... Ring a bell?

Laten we even realistisch blijven, hetgene waarvoor jij nu het liefst alle moslims zou uitroeien is uitgevonden door blanke christenen.
                            Extremisten heb en hou je altijd en overal. In de tijd van jouw grote voorbeeld was je al extremist trouwens als je alleen maar je oude moedertje, die langer productief was, in leven wilde houden. Of je kindje dat toevallig blind was ofzo.

Denk je zelf nou echt niet dat het een beetje kortzichtig zou kunnen zijn om vele miljoenen of zelfs miljarden mensen de dood in te willen jagen op basis van de actie's en gedragingen van een klein aantal daarvan?
                            ja de kruistochten... maar dat zijn kerkenloewies en ik heb ook gezegt dat ik de kerk ook niks vond...

en op dat laatste vind ik niet kortzinnig.. maar een extreme oplossing.. maar andere dingen blijken niet te werken..

Comment

het binnenvallen van nederland door hitler is dan misschien een beter voorbeeld. Hoe wil je dat rechtvaardigen dan
                              I live to end the game

Comment

dat kan je niet rechtvaardigen.. hij was toch voor de duitsers he niet voor de nederlanders.... en om 1 rijk 1 volk en 1 FUHRER in werkelijkheid te kunnen brengen moet je eerst alle andere landen innemen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X