Originally posted by [b
ik kan me ook heel goed verplaatsen in wat rodg zegt alleen is het erg ongenuanceerd.
het verhaal van een dictator kan ik niks mee omdat een dictator ook alleen maar aan zichzelf denkt en alleen zn eigen zakken vult want kijk maar naar de landen die een dictatuur hebben;het zijn allemaal relatief arme landen maar de hoogste baas is onmetelijk rijk.
dus de stelling dat een dictator het beste voor heeft met zijn volgelingen gaat natuurlijk compleet mank.
wat hitler betreft;waarom moesten nou al die joden vergast worden?
toevallig zijn de joden qua geld verdienen en een land opbouwen nummer 1 van alle volkeren en dat zat hem waarschijnlijk dwars.
kijk maar wat er nu in de staat Israel gebeurt;palestijnen zijn allemaal jaloers omdat de israeli's iets gemaakt hebben van dat stukje land(lees braakliggende grond)want in de jaren 60 was israel een grote zandvlakte waar geen mens fatsoenlijk kon wonen.
ze zijn wellicht wat ver doorgeschoten in het bouwen van nederzettingen met al die muren er omheen maar dat komt weer voort uit alle aanslagen die er gepleegd zijn.
ikzelf begrijp wel dat je een hekel aan marrokaken hebt want ik vind het zelf ook geen prettig volkje(uitzonderingen daargelaten)en het leuke is,dat de meeste goede marrokanen dat zelf ook vinden.
heb zelf marrokaanse kennisen en die zeggen zelf ook dat al dat tuig hard aangepakt moet worden.
natuurlijk te gek voor woorden dat de meeste van dat tuig stonden te juichen toen die vliegtuigen het WTC invlogen.
ik maak keer op keer mee in mn omgeving dat die lui iedereen proberen te terroriseren en dat elke mooie vrouw uit gescholden wordt voor k*nkerhoer omdat ze geen blik krijgen als ze weer eens ongemaniert lopen te fluiten of sissen.
wat geloof betreft ben ik heel makkelijk;IK GELOOF NIET!
Ik vind het de grootste bullsh*t die er is(met alle respect voor de mensen die wel geloven).
laatst niet gehoord van dat grote seks schandaal in amerika?
die vrome priesters en dominee's die kleine jongetjes misbruikt hebben op grote schaal!
dat is dus megadubbel,he?
a;ze gaan vreemd want ze hebben allemaal een vrouw.
b;het zijn minderjarige kinderen dus hoef niet uit te leggen hoe ziek ze zijn
c;en dat vind ik het ergste;het zijn nog homoseksuelen ook terwijl de kerk dat verwerpt!!!
en dan wel de schone schijn ophouden met hun eigen vrouw en kinderen.........WALGELIJK!
en weet je wat nog erger is.....dat die zielige figuren nog in de veronderstelling zijn dat als ze biechten dat alles ze nog wel vergeven word ook!
hoe krom kan je denken?
ik kan hier nog veel meer aan toevoegen maar ik ben moe en ga lekker mn bed in.
ik zal morgen deze topic aandachtig lezen en vooral mn mening geven.
ik vind dat er tot nu toe erg goed gediscuseert word in deze topic,houden zo,alles met respect voor elkaar!
welterusten allemaal
greetz
Comment