De maatschappij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (bruce @ Apr. 02 2004,23:36)]zoo, wat een discussie hier zeg. unbelievable.
    dr zit onze vriend rodg wel wat dwars dat hij vandaag ineens zoveel posts neerzet. watis er gebeurd, rodg??

btw, wat jullie ook van mij denken, ik kan me erg goed in rodg verplaatsen. alleen dat hitler gedoe is bullsh it.

wat de politiek betreft: die wordt voorgekauwd wat ze moeten zeggen. zeggen ze wat anders, liggen ze eruit. waarom denk je dat fortuin zo op zn ####### kreeg....

affijn... ik vraag me af of hier nog iets nuttigs uit komt.
    vind het wel apart.
    exact mijn gedachten,bruce.

ik kan me ook heel goed verplaatsen in wat rodg zegt alleen is het erg ongenuanceerd.

het verhaal van een dictator kan ik niks mee omdat een dictator ook alleen maar aan zichzelf denkt en alleen zn eigen zakken vult want kijk maar naar de landen die een dictatuur hebben;het zijn allemaal relatief arme landen maar de hoogste baas is onmetelijk rijk.

dus de stelling dat een dictator het beste voor heeft met zijn volgelingen gaat natuurlijk compleet mank.

wat hitler betreft;waarom moesten nou al die joden vergast worden?

toevallig zijn de joden qua geld verdienen en een land opbouwen nummer 1 van alle volkeren en dat zat hem waarschijnlijk dwars.

kijk maar wat er nu in de staat Israel gebeurt;palestijnen zijn allemaal jaloers omdat de israeli's iets gemaakt hebben van dat stukje land(lees braakliggende grond)want in de jaren 60 was israel een grote zandvlakte waar geen mens fatsoenlijk kon wonen.

ze zijn wellicht wat ver doorgeschoten in het bouwen van nederzettingen met al die muren er omheen maar dat komt weer voort uit alle aanslagen die er gepleegd zijn.

ikzelf begrijp wel dat je een hekel aan marrokaken hebt want ik vind het zelf ook geen prettig volkje(uitzonderingen daargelaten)en het leuke is,dat de meeste goede marrokanen dat zelf ook vinden.

heb zelf marrokaanse kennisen en die zeggen zelf ook dat al dat tuig hard aangepakt moet worden.

natuurlijk te gek voor woorden dat de meeste van dat tuig stonden te juichen toen die vliegtuigen het WTC invlogen.

ik maak keer op keer mee in mn omgeving dat die lui iedereen proberen te terroriseren en dat elke mooie vrouw uit gescholden wordt voor k*nkerhoer omdat ze geen blik krijgen als ze weer eens ongemaniert lopen te fluiten of sissen.

wat geloof betreft ben ik heel makkelijk;IK GELOOF NIET!

Ik vind het de grootste bullsh*t die er is(met alle respect voor de mensen die wel geloven).

laatst niet gehoord van dat grote seks schandaal in amerika?
    die vrome priesters en dominee's die kleine jongetjes misbruikt hebben op grote schaal!

dat is dus megadubbel,he?
    a;ze gaan vreemd want ze hebben allemaal een vrouw.
    b;het zijn minderjarige kinderen dus hoef niet uit te leggen hoe ziek ze zijn
    c;en dat vind ik het ergste;het zijn nog homoseksuelen ook terwijl de kerk dat verwerpt!!!
    en dan wel de schone schijn ophouden met hun eigen vrouw en kinderen.........WALGELIJK!

en weet je wat nog erger is.....dat die zielige figuren nog in de veronderstelling zijn dat als ze biechten dat alles ze nog wel vergeven word ook!

hoe krom kan je denken?

ik kan hier nog veel meer aan toevoegen maar ik ben moe en ga lekker mn bed in.

ik zal morgen deze topic aandachtig lezen en vooral mn mening geven.

ik vind dat er tot nu toe erg goed gediscuseert word in deze topic,houden zo,alles met respect voor elkaar!

welterusten allemaal

greetz

Comment

Deze topiv ging hard
      Ben het kleine deels eens met rodq in de gevangenis(heb er gewerkt) is gewoon 60 tot 70% allochtoon omdat het gewoon de kleinere criminelen zijn waar de maatschappij het meest last van hebt en de wittenboorden criminaliteit wel door de blanken zelf zijn maar die worden niet gepakt en zijn toch maar een klein deel van de criminelen.
      De cultuur van die mensen zijn gewoon zo anders dan die van onze en vind dat ze wel wat van hun eigen cultuur mogen houden maar voor een groot deel moeten aanpassen wat dus over het algemeen niet gebeurd.Groot deel turken en marokanen hebben gewoon minder respect voor vrouwen dat zal altijd zo blijven denk ik maar dan moeten de nl vrouwen maar uit hun buurt blijven als ze niet zo behandeld willen worden. Ken meerdere turkse mannen en daar is het echt de vrouw blijft maar thuis en de mannen gaan op stap en als ze vrouw kunnen versieren doen ze het meteen zonder te twijfelen en sochtends stappen ze weer bij eigen vrouw in bed zonder ook maar enig scxhuld gevoel te hebben.
      Het is niet voor niks dat als er weer een azc in de buurt ergesn komt het diefstal, aanrandingen, verkrachtingen,bedreigingen en diefstallen percentage omhoog schieten. Dat vind dus echt te gek voor woorden je wil in nl komen wonen je hebt asiel aangevraagd en ondertussen leeg je alle winkels helemaal kaal!! Die mensen zouden zonder pardon op het eerste vliegtuig gezet moeten worden.
      En we kunnen gewoon een groot deel de politiek de schuld geven naar mijn mening. Die hebben veel teveel getolereerd in nl. Als mensen uitgezet werden kregen ze ook nog 800 gulden mee om weer effe een beginstart temaken!
      Dit zal een never ending discussie zijn war iedereen ze eigen mening over heeft alleen denk ik als je om je heen kijkt dat er steeds meer mensen gedeeltelijk met rodq eens gaan zijn buiten het hitlerrijk en de pure afslachting van volkeren.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

wat me opvalt: het is een never ending disucussie, maarrrr.....
        ik kom voor me werk overal door heel nederland. en OVERAL waar het ter sprake komt zijn we het allemaal eens. ik ben nog NIEMAND tegen gekomen die er anders over dacht.

WELKE POLITIEKE PARTIJ ZOU DAN DE STEM VAN HET VOLK ZIJN???

juist niet een. het gaat ze om de macht en de centen. maar ik denk dat zo gauw je zo'n partij op zou willen richten, die tevens ook ruiterlijk toegeeft dat de euro k.u.t. is, en alles WEL duurder is geworden, dan krijg je alle partijen tegen en ben je gedoemd te mislukken.
        nederland is politiek vergiftigd. een grote mislukking. er zijn grote financiele tekorten, maar als ik zie wat sommige dingen kosten, ministers in autos die duurder zijn dan een huis, met chauffer, als ze dan zien dat het zo moelijk wordt economisch, waarom gaan ze dan niet in wat goedkopere autos rijden, en kijk es wat er voor kunstwerken, die nergens op lijken wordt betaald, en die staan dan op een rotonde ofzo.

wat je zegt, dino; eindeloze discussie, maar wel een waar iedereen het bloed van gaat koken. (vooral omdat je het allemaal moet meedokken, of je wil of niet)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Rodg @ Apr. 02 2004,14:58)]Maar goed zo kijk ik erop, ik ben het zat om uit te gaan en een stel turken zitten aan je vriendin, zeg je erwat van willen ze je gelijk op je bek slaan.. uiteindelijk moeten we er maar mee leren leven want er zijn te weinig mensen die echt er wat aan willen doen.
          Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat je zulke meningen hebt over buitenlanders. Maarja, er moet toch wel veel dingen gebeurt zijn in je leven om zo over onze "zogenaamde" multiculterele samenleving te denken. Ik heb de hele topic gelezen en wilde alleen maar op een ding reageren. Ik ben een Turk en een moslim, en ik ga ook af en toe uit. Heb nog nooit tot nu toe aan iemands vriendin gezeten en zal het ook nooit doen (behalve als zij het wilt natuurlijk ). Maar al zou een Turkse vriend aan jouw vriendin zitten en mij om hulp vragen om je inelkaar te slaan omdat je er wat van gezegd zou hebben. Dan denk ik toch wel dat ik aan jou kant zou staan en jou helpen als ze je inelkaar willen gaan slaan. Dit wilde ik eventjes duidelijk maken. Voor de rest, het is jou mening en ik respecteer het.
          God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

nou rodg, kom op met je antwoorden.
            of is de agressie nu afgezakt?
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oh ik was er ff niet, ik kan niet altijd aan de pc komen :P ik heb broertjes die game verslaafd zijn...

ehm waarom die agressie... het is nu presies 8 jaar geleden dat mijn zus verkracht en doodgestoken is geworden, de politie dacht dat het buitenlanders waren zo doende misschien is hitler helemaal wel niet de juiste keuze, maar ik vind gewoon dat die buitenlanders hier niet kunnen leven en flink gestraft moeten worden voor wat ze doen, niet 3 jaartjes cel ofzo... Het zit me hoofdzakeljk met die buitenlanders die alles verpesten, En nog een aantal zaken die gewoon eigelijk niet moeten kunne... Leef en laat leven is wel een goed motto maar dan moet wel iedereen gelijke kansen krijgen. Ik moet wel erbijzeggen dat mijn mening zo veranderd is sins ik verkering had met mijn toen malige vriendin, die heeft het helemaal niet op buitenlanders.. heb overigen nog een picture van haar op me pc staan, wel een niet al te goeie maar oke.. posten?
              beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

en is je avatar je huidige vriendin want dan heb je het niet slechgt getroffen
                Maar van je zus is echt zwaar klote!!!! en waar je mee omgaat word je mee besmet he
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik kan best begrijpen dat je veel van die gedachten er op nahoudt. Ook al zijn ze vaak niet echt objectief. Ken zelf ook 2 personen die verkracht zijn door negers en moet ook zeggen dat toen ik dat hoorde na korte tijd ik een soort van dezelfde standpunt had als jou (op hitler na). Maar ken nou ook wel een paar goede negers. En ik kan niet 2 standpunten hebben. Ik kan ze niet allemaal fout noemen als ik zelf aardig wat goede ken, ken alleen nog geen normale marokanen, maar ik neem maar aan dat ze dr zijn.

En een foto van je ex kan je altijd posten jongen.  

I live to end the game

Comment

Kan ook best begrijpen dat je er nu zo erover denkt, maar stel uzelf nu voor dat het een nederlander of belg was geweest had je dan ook zo gereageerd. Ben het overigens eens met arie wat betreft die dictatuur, je ziet alle landen die een dictatuur hebben zijn arme landen maar de dictator is stinkend rijk en deelt de lakens uit, wie niet wil gehoorzamen wordt gewoon omgebracht en mee in één van de massagraven gegooit.
                    Wat betreft de marokaanse mannen die mogen inderdaad er meer vrouwen op nahouden en dat weet de eerste vrouw waarmee hij getrouwd is ook, dat zijn zaken die met hun geloof te maken hebben waarmee wij niks te zien hebben, het is idd spijtig dat marokaanse vrouwen onderdanig moeten zijn maar die zijn zo opgevoed en hebben daar geen probleem mee denk ik

grtz
                    stil growing

Comment

Een foto van je ex vriendin kan je gerust posten. Altijd leuk om te zien, zeker als ze op dat meisje van je usericon lijkt  
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

begrijp nu beter je woede rodg,als je zoiets meegemaakt hebt als wat jou overkomen is met je zus dan zijn je gevoelens compleet op zijn plaats.

je bent zelf nu gelukkig wat genuanceerder wat hitler betreft dus ook dat hebben we dmv deze topic al bewerkstelligd,een positief punt dus.

ik kan alleen maar zeggen dat iedereen zijn portie sh*t in het leven krijgt alleen jij hebt wel een hele extreme portie gehad daarom leef ik ook helemaal met je mee en kan er zelfs tranen in mn ogen van krijgen.

probeer ondanks alles toch het leven wat positiever te benaderen want daar zal je voor beloont worden!

@hakki

goed om te lezen dat er gasten zijn zoals jij die een eigen mening hebben en niet klakkeloos voor je vrienden kiest als ze een k*t streek uithalen bij een ander omdat ze weten dat ze op dat moment in de meerderheid zijn,TOP!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 05 2004,02:08)]begrijp nu beter je woede rodg,als je zoiets meegemaakt hebt als wat jou overkomen is met je zus dan zijn je gevoelens compleet op zijn plaats.
                          Rodg, laat ik  voorop stellen dat ik uiteraard helemaal met je mee leef wat betreft het gebeurde...  

Toch wil ik bovenstaande uitspraak een beetje nuanceren, vooral omdat je zelf zegt dat de politie dacht dat het buitenlanders waren. Als ik dat lees krijg ik niet de indruk dat de dader(s) bekend of gepakt is/zijn?
                          Daarbij heeft Snipke natuurlijk ook een heel sterk punt, wat als het gewoon een nederlander was geweest...

Het blijft hoe dan ook een vreselijke situatie natuurlijk daar doet niets ook maar iets aan af.
                          Jij moet en gaat echter wel verder en ik hoop dat je niet de rest van je leven gaat verzuren met haat richting andere mensen die met het hele gebeuren zeker persoonlijk niets te maken hebben gehad!
                          Dat je jezelf erg laat beinvloeden door een vriendin is niet zo vreemd zeker gezien je eigen achtergrond, maar blijf ook zelf nadenken en probeer waar mogelijk dingen wat te relativeren, daar kun je zelf uiteindelijk alleen maar beter van worden.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Hakki @ Apr. 03 2004,14:42)]Ik heb de hele topic gelezen en wilde alleen maar op een ding reageren. Ik ben een Turk en een moslim, en ik ga ook af en toe uit. Heb nog nooit tot nu toe aan iemands vriendin gezeten en zal het ook nooit doen (behalve als zij het wilt natuurlijk ). Maar al zou een Turkse vriend aan jouw vriendin zitten en mij om hulp vragen om je inelkaar te slaan omdat je er wat van gezegd zou hebben. Dan denk ik toch wel dat ik aan jou kant zou staan en jou helpen als ze je inelkaar willen gaan slaan. Dit wilde ik eventjes duidelijk maken. Voor de rest, het is jou mening en ik respecteer het.
                            Hele goede instelling én post Hakki!  
                            Ik hoop dat met jou ook andere leden zich niet persoonlijk aangevallen voelen...
                            Klasse hoe je hierop reageert in ieder geval.  

Comment

Hakki, KLASSE!!

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik begrijp de haat van rodg wel. Ik vraag me af wie er nog allemaal zo verdraagzaam zou zijn als je zoiets overkomt. In dat licht kan ik hem die opmerkingen over Hitler denk ik wel vergeven.
                                Het is een feit dat het ras HELEMAAL NIETS zegt over iemands karakter of persoonlijkheid. Maar als je 3 keer bent gebeten door een Duitse Herder, wat voor een gevoel krijg je dan als je een Duitse herder tegenkomt? Juist ja.

Ik vind het verschrikkelijk om te moeten zien dat een grote groep allochtonen die de beste bedoelingen hebben moeten lijden onder het wangedrag van een kleine groep raddraaiers.

Het enige waar ik absoluut een bloedhekel aan heb is geloofs extremisme. Deze mensen staan voor alles wat ik haat. Begrijp me niet verkeerd: ik heb net zo’n bloedhekel aan extremistische moslims als aan extremistische christenen, joden, etc…..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X