Getting Ripped In 30 Days

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Getting Ripped In 30 Days

guys ik las laatst deze artikel en ik weet niet wat ik ervan moet denken
    sounds to good to be true, check het effe en zeg wat jullie ervan vinden

hier is de link Mens Health 8

Work it, make it, do it,
    Makes us harder, better, faster, stronger!

haha
    http://forum.bodynet.nl/algemeen/415...tml#post740466
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

hahaha vet droog
      serieus mensen nemen echt de tijd om zo'n artikel te plaatsen get a life maar klinkt wel geloofwaardig especially voor mensen die weinig over voedel en training weten.
      en dat is de meerendeel van het bevolking
      Work it, make it, do it,

Comment

Originally posted by abasinp View Post
        hahaha vet droog
        serieus mensen nemen echt de tijd om zo'n artikel te plaatsen get a life maar klinkt wel geloofwaardig especially voor mensen die weinig over voedel en training weten.
        en dat is de meerendeel van het bevolking
        jep inderdaad..
        zou het perfecte product zijn, na 30 dagen zonder dat je moet trainen, krijg je perfect ripped lichaam..
        maar zo werkt het niet
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

kennelijk is dat ook de mening onder de fitnessopleidingen, gast in de gym beweerde een poosje geleden dat je in 30 dagen idd ripped kan zijn. Toen ik vroeg, wat zijn je referenties zei die ja dat zegt mn fitnessleraar. Je moet er alleen wel snachts uit om whey shakes te nemen enzo en daarvoor ben ik te lui.

Echt.... wat een grap.
          Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
            kennelijk is dat ook de mening onder de fitnessopleidingen, gast in de gym beweerde een poosje geleden dat je in 30 dagen idd ripped kan zijn. Toen ik vroeg, wat zijn je referenties zei die ja dat zegt mn fitnessleraar. Je moet er alleen wel snachts uit om whey shakes te nemen enzo en daarvoor ben ik te lui.

Echt.... wat een grap.
            Waarschijnlijk heeft zijn fitness leraar dit ook niet gezegd en wil ie gewoon aandacht. Anders heeft ie wel een heel onprofessionele fitness leraar.
            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

DNP=ripped is 30 days.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Unexist View Post

Echt.... wat een grap.

Waarom zou het niet kunnen?
                Zal het niet aan je bf liggen en aan hoe je traint en eet?
                En wat is ripped?

Ik vind het wat zwart-wit zo.

iig is het nog steeds zo dat de gemiddelde wedstrijd-BB'er ripped staat in enkele weken....dusss.....
                De weg van en beginner met 30%bf is een stukje langer, dat dan weer wel.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ja je kunt wel veel bereikien in 30 dagen sowieso als je goed eet en traind (cut) dan kun je wel 3/4 % van je bf kwijtraken.
                  en als je dat combineert met een fatburner (persoonlijk vind ik dat fatburners niet echt werkt)
                  en sowieso wat marnop zegt wat is ripped verschild per persoon voor mij is het dat je gepierd bent en een laag bf hebt.
                  Work it, make it, do it,

Comment

weetje laatst had ik gesprek met een collega (hij is personal trainer harstikke breed en laag bf)
                    ik vroeg aan hem of hij een dieet had.
                    zijn antwoord was. No i just eat.
                    en sinds dien probeer ik gewoon ook het zelfde te doen gewoon veel gezonde dingen eten en lekker hard trainen.
                    ik heb nooit moeite gedaan om een voedingsschema te maken.
                    wat is jullie idee daarbij vinden jullie een voedingsschema heel belangrijk en houden jullie er ook aan.
                    Work it, make it, do it,

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Waarom zou het niet kunnen?
                      Zal het niet aan je bf liggen en aan hoe je traint en eet?
                      En wat is ripped?

Ik vind het wat zwart-wit zo.

iig is het nog steeds zo dat de gemiddelde wedstrijd-BB'er ripped staat in enkele weken....dusss.....
                      De weg van en beginner met 30%bf is een stukje langer, dat dan weer wel.
                      bb'ers hebben spieren en al een laag percentage vet(<10-12% over het algemeen). De gemiddelde leek in de sportschool niet.
                      Still shrinking.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        DNP=r.i.pped is 30 days.
                        ...
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X