Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ze hebben het zeker niet verdiend nederland, 1ste goal was geen strafschop , Davidts laat zich maar vallen, 2de goal buitenspel. Sorry noorderburen maar dit was geen voetbal, de spelers van letland hadden ook geen zin voor te spelen precies, dit is niet verdiend. Ik troost me met de gedachte dat ze niet verder dan de kwart finale komen, want tegen eender welke serieuse ploeg komen ze niet aan de bak.
kom op nou snipke.nederland speelde een heel stuk beter dan de letlanders.dat het geen strafschop was en de ander coal buitenspel is de fout van de scheidsrechter maar ze hebben wel verdiend gewonnen!!!!
of we tegen zweden winnen zal de toekomst uit wijzen
Citaat[/b] (people @ Jun. 24 2004,00:38)]kom op nou snipke.nederland speelde een heel stuk beter dan de letlanders.dat het geen strafschop was en de ander coal buitenspel is de fout van de scheidsrechter maar ze hebben wel verdiend gewonnen!!!!
of we tegen zweden winnen zal de toekomst uit wijzen
Nu ga jij letland vergelijken met nederland, ten eerste zijn de letten amateurs , dit zijn geen professionele voetballers, die mensen hebben moeten gaan geld lenen bij de bank om kunnen mee te spelen op dit E.K. Die jongens doen dat gewoon met het idee dat één of andere ploeg hen ziet spelen en ze zo misschien kunnen overgaan naar een andere ploeg en ook professioneel worden. Een ploeg als nederland met die spelers , het zijn allemaal spelers uit topclubs hebben een rampzalige match gespeeld en om op die manier te moeten winnen , triestig
Oh Snipke komt nu pas je frustratie naar boven dat Belgie er niet bij zit!!!? Ik vond dat ze het goed gedaan hebben en ja.... ook geluk natuurlijk! We moeten die Tjechen heel erg dankbaar zijn!!!!!! Maar ja snipke had jij dan liever dat die Mof...uhh Duitsers door gingen???
En zaterdag maken we van die Zweden Knackerbroden!!!
We gaan ervoor toch! En als de belgen onder ons ons ook steunen komt het vast goed!!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Dat Davids een penalty kreeg was afwachten en een kwestie van rekenen...v Nistelrooy was al 2 keer gevloerd in het strafschop gebied en daar was telkens niet voor gefloten. En ja, ook de Schwalbe hoort bij het voetbal. Maar om te zeggen dat de Letten amateurs zijn... volgens mij hebben de Letten in de voorrondes Turkije uitgeschakeld (nr3 van vorig WK! en oh ja België(!, wonnen ze bijna van Tsechië en speelden ze gelijk tegen Duitsland. Dus al met al niet slecht voor een stelletje amateurs.
In elk geval leverde de uitslagen van gister me 16 poule punten om en heb er nu 63. Hoeveel heb jij er Arie?
Groeten
Ps: die Zweden zijn goed te verslaan als ze Larsson en Ibrahimovic goed afdekken.
Die *** van Ajax dekt zichzelf wel af, Larsson is echt gevaarlijk... feyenoorder geweest dan krijg je dat... Zodra ze ergens anders gaan spelen worden het sterren...hahahaha
Ik vind deze reactie erg overdreven en niet geplaatst!
Meningen mogen natuurlijk altijd, maar moeten wel op feiten gebaseerd zijn! Ik vind het gewoon erg jammer dat sommige weer zo moeten reageren!!! Voor de andere die wel normaal reageren KLASSE!!!
HAHAHAHAH
Wat vonden jullie ervan? Volgens mij zou ik een goede MOD zijn!!!! HAHAHAHAH
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Nee de frustatie van mij dat de belgen er niet bij zijn is het niet, belgen hebben een goede ploeg als ze willen , kijk maar naar het vorig wk, als colina die penalty voor ons gevloten dat een penalty was zaten we in de halve finale en hadden we Brazilie geklopt , maar daar hebben jullie niet naar gekeken denk ik want oranje was er weer niet bij toen. Maar dit is oude koek het gaat over het ek nu, laat ik duidelijk zijn ik heb niks tegen de nederlandse ploeg, ik vindt het enkel jammer dat zo een ploeg met zoveel klasse het niet beter kan doen en het moet hebben van de scheids zijn fouten. V nistelrooy kan je niet vloeren jaapB want die gaat liggen voor je hem geraakt hebt, en van davidts was een echte schwalbe, ik weet niet of de nederlandse tv de herhalingen gegeven heeft maar op de belgische wel en aangezien wij neutraal zijn is het makkelijker te oordelen, ze trokken aan Davidts zijn shirt voor hij in de 16meter kwam maar liep verder en liet zich vallen in de 16meter want daar hebben ze hem niet meer aangeraakt, en de 2de goal was zeker buitenspel . De letten zijn echt een amateurs deze zijn geen prof voetballers en hebben zeker de Belgen er niet uitgespeeld in de voorrondes, je moet de machten eens bekijken van de letten in het begin van het ek en de match van gisteren , dag en nacht verschil, die jongens waren gewoon opgespeeld. Je kan niet uit alle eerlijkheid zeggen dat de letten deftig meegevoetbald heeft.
Ik heb het nederlands elftal altijd hoog ingeschat, want het is een wereldploeg als je ziet wat daar in speeld, maar de manier waarop ze nu voetballen vindt ik onder hun niveau juist zoals de duitsers. Bij elke tornooi zijn er onverwachte wendingen , je ziet nu wel spanje eruit italia eruit allemaal wereldploegen
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment