griekenland komt er wel
E.k 2004
Collapse
X
-
Ik denk niet dat Griekenland het redt in de finale en eerlijk gezegd hoop ik ook van niet.
Heb absoluut bewondering voor wat ze voor elkaar hebben gekregen en hoe ver ze zijn gekomen hoor, maar vind het toch ten alle tijde prettiger om een echt voetballende ploeg te zien winnen. Hoe knap ook van Griekenland, echt voetbal is het niet. Meer een kwestie van de poppetjes extreem goed neerzetten en heel veel strijd en inzet.
Portugal is in ieder geval wel een voetballende ploeg en heeft daarom mijn voorkeur. We zullen zien...
Comment
-
Ga zelf zeker niet kijken vind het een finale van niks..
Als ik moet kiezen hoop ik dat Griekenland wint, is wel typerend voor het gehele EK vind ik..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Idd portugal wint de finale, ze gaan zich geen tweede keer stoten aan dezelfde steen, portugal is een voetballende ploeg, griekenland speelt het gewoon slim, en profiteerd van de fouten die de andere maken
Grtzstil growing
Comment
-
Vindt dat de grieken het bij deze wedstrijd wel verdiend hebben, als ze scoren gooien ze achteraan alles dicht maar dat was te verwachten. Ze hebben portugal goed vast gezet en zo konden de portugezen hun spel niet spelen en dat vindt ik fantastisch.
Niet vergeten dat de grieken nooit een wedstrijd gewonnen hebben op een groot tornooi, en nu winnen ze een ek
grtzstil growing
Comment
-
het zal mij een biet zijn allemaal want ik heb lekker mn pool gewonnen en ben nu 78 euro rijker
ben wel blij dat advocaat nu eindelijk opzout en hoop dat we eindelijk eens een aanvallend ingestelde coach krijgen.
ben erg benieuwd wat de KNVB er nu weer van bakt en met welke coach ze op de proppen gaan komen.
ik zou Adriaanse wel een leuke optie vinden maar die gaat het echt niet worden.
greetz arie
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jul. 07 2004,09:36)]ik was 2e in mijn pool ik had maar 1 punt minder als de eerste
bij onze pool kregen de nummers 1 t/m 5 een geldbedrag.
dat geld interesseert me helemaal niks want het gaat mij om de eer,ik win nooit zoveel dus was erg blij dat ik nou wel eens een keer wat heb gewonen.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
17 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment