Testo boys net 5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testo boys net 5

NET 5.Doc: Testosterone boys
    Sommige jongens van achttien jaar hebben er alles voor over om eruit te zien als een volwassen man. Hoe groot hun spieren ook zijn, het is nooit genoeg. Het hormoon testosteron zorgt voor de mannelijke kenmerken als baardgroei en spierontwikkeling maar ook voor agressiviteit. Deze documentaire volgt jongens in hun tienerjaren met lichamen als Arnold Schwarzenegger. De obsessie die de jongens hebben over hun lichaam wordt ook wel vergeleken met meisjes met anorexia.

vanavond even kijken om 22.35 u

thnx voor de goede tip zker weten dat ik het ga kijken.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hij is al voor de zoveelste keer op tv... Maar wel leuk om te kijken als je hem nog niet gezien hebt.

Op Veronica vanavond (20.30) een film met Arnold Schwarzenegger: Conan, the destroyer  
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

donderdag die komt op Koppen (TV1 België) gaat het over testosteron. 21 u 40

lijkt me ook interessant.

greetz
        I just live once and I want the max out of it!

Comment

Is het 2e topic vandaag en het 4e in totaal geloof ik...

Inderdaad de zoveelste herhaling maar goede tip voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

had hem nog niet gezien en vond wel leuk programma alleen gaatr er bij mij niet in dat ze niet gebruikt hebben. Vooral die gozer van 19 jaar met kale kop vond ik super lichaam hebben. Alleen vond die toch echt zwaarder lijken dan die zwaargewichten en hij zat in de halfzware klasse.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Zijn mamma wist inderdaad van niets...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 08 2004,10:09)]Zijn mamma wist inderdaad van niets...

Greets...
                zou je denken?

mijn ervaring is dat ouders altijd meer weten en/of aanvoelen dan je zelf hoopt.

ik heb gelukkig een relaxte moeder die er niet moeilijk om doet dus ik kan gewoon eerlijk zijn,ben ik wel blij om want heb er een hekel aan om mn moeder voor te liegen.

greetz

Comment

heb hem nu niet gezien,m aar weet nog wel dat die kale goeie gynos had.

eens met arie: mijn moesje weet ut ook. en die geeft er niks om, want die is zo dat alles wat bruce doet zal wel goed zijn. gegege
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind het wel heel belangrijk dat een partner het weet.
                    Mijn moeder heeft het van mijn ex te horen gekregen maar is er nooit over begonnen...

Greets...

Comment

ik heb het mijn ouders ook eens tussen neus en lippen doorverteld, ze vermoeden al wel iets dus het kwam niet zo hard aan, ze reageerden er ook lauwtjes op.
                      Alleen toen ik me een keer stond te spuiten terwijl mijn moeder binnenkwwam begon ze wel te flippen

En een partner zou ik het zeker ook wel vertellen als de tijd daar rijp voor was. hoeft niet direct de 1e maand

Comment

Gisteren was er een docu over testosterongels op de belgische zender, een dokter schreef deze voor aan patienten die sex problemen hadden of zich gewoon niet lekker voelde in hun vel. Zelfs aan vrouwen schreef hij het voor, lieten ze een vrouw zien die test prikte, de nadelen vond ze zo erg niet , vergroten van de klitoris vond ze zelfs stimulerend, de haargroei op haar borst rond de tepels nam ze er ook maar bij . De meeste mannen namen een gel van 4ml / mg en moesten deze op hun arm smeren, sommige mannen voelde zich weer jong en gingen met de auto racen en zo van die zaken, maar het mocht niet gebruikt worden voor bb

Grtz
                        stil growing

Comment

Deze docu is ook weleens op de NL tv geweest volgens mij!
                          Voor bodybuilders vond ik die niet echt boeiend!!!
                          Idd erg lomp van die vrouwen!!! Of je moet er van houden?
                          Arie misschien???
                          Mr. HOLLAND 2006 NAC
                          Mr. HOLLAND 2007 NAC
                          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

niks arie misschien! arie zeker weten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...