Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 29 2004,21:37)]Dan is dat ex vriendje een grote jongen want denk niet dat ik daar een klein ventje gezien heb, of is je ex misschien cuppens
Grtz
Hij is ook wel van redelijk formaat.
Maar is niet Cuppens.
Volgens mij gingen ze weleens samen uit.
Denk dat frank iets van een 175cm is , hij is geen grote jongen in de hoogte dan wel, voor de rest een heel knappe fysiek,niet megabreed of een massa monster maar wel serieus ripped en een volledige fysiek
Spijtig dat Turnhout zo ver voor me is, relatief dan om te trainen, an ders was ik allang in zulke centrum bezig hehe... (ongeveer 100km heen ehhe)
Ik mis toch soms competitie een beetje, alhoewel we nu een serieuze beer bij ons hebben rondlopen. Schat hem toch rond de 120 kg voor 1m72 zoiets ehhe... Een echte kolos met een superingesteldheid. Vriendelijk en geen gezever... Dit in tegenstelling tot de imaginery LAT-boys van 15-18 jaar bijvoorbeeld HIj komt ook van 50 kg af, zei ie een paar jaar terug ehhe...
Mijn neef heeft ook al met Siggi gebabbeld gehad een keer... Toffe kerel... Windt er ook geen doekjes om als je hem vraagt of zulke fysiek natuurlijk is of niet. Hij zei er niets specifieks over, maar beaamde wel dat natuurlijk zulke dingen niet mogelijk zijn...
waar woon jij dan B_L_C want voor mij is dat ook zo een kleine 100km, ik vindt het ook zeer spijtig dat het voor ons zo ver is was anders daar aan het trainen. Wat mij zo tegensteekt is dat ik 47euro per maand moet betalen om te trainen en bij siggi betaal je denk ik 32 euro per maand en heb je een degelijke begeleiding, als je iets wil vragen krijg je direct een goed antwoord, als ik aan de begeleiders bij mij in de gym iets wil vragen weten ze nooit het antwoord laat staan dat ze me kunnen helpen. Tussen al die grote jongens trainen moet ook een serieuse stimulans zijn denk ik
dat is bij ons in de gym ook zo hoor snip.begeleiding is 0.
ik weet zelf meer van't trainen dan de eigenaar zelf,maar ik trek mijne plan he.btw van welke omgeving ben jij,snipke?(als ik dat vragen mag)
ik ben van de omgeving aarschot ,leuven.
Wat jullie zeggen is correct. Wij 'amateurs' weten er vaak meer van dan bepaalde gym-owners, vooral als die gefocuseerd zijn op het cardio publiek...
En ja het is zo dat je beter gemotiveerd wordt tussen de big boys ipv tussen bijvoorbeeld cardio-mensen... Het verschil is te groot en vaak bekijken ze je toch wel een beetje scheef. ( daar loopt weer zo'n macho opgepompte volgespoten moron, e heh). En dan ben ikzelf nog maar een latje in vergelijking tot echte bodybuilders zeg ik zelf altijd. Maar ja bij ons is mijn neef het meest gespierd en ikzelf ben nou ja ook een beetje gespierd, maar ook zeer ontevreden ook over mezelf, maar dat is een ander verhaal...
Maar nu met die kolos bij ons, vind ik dat super... Kun je ne keer gewichten checken en zo... En constateren dat je sterker bent en maar half zo breed... ehhe Nou ja, dan weet je waarvoor as dienen he? Dat zijn nu die extra 5% als het ware
Nogmaals goeie bouw en superingesteldheid... Maar ken hem nog niet goed genoeg om ne keer over wat ie cycled te hebben...
sportopolis is redelijk duur vindt ik, wij hebben in Leuven ook eentje en ben daar eens gaan kijken, veel hi tech aparaten en weinig dumbels, of geen zware dumbells
Je moet echt via een bedrijf bij sportopolis kunnen beginnen en dan valt de prijs nog mee. Ikzelf betaal geloof ik rond de 400 euro geloof ik, maar kan me vergissen..
Ander probleem vind ik bij andere centra hier in limburg is dat de centra met de geavanceerde Bodybuilders hier, vaak een serieus stigma dragen ivm de bollen weetjewel... En dat is gevaarlijk hier in Belgie is mijn indruk, zeker de laatste tijd...Ik weet niet hoe het zit in de rest van Belgie, maar goed, het is gevaarlijk in mijn ogen daar je ding te doen vooral nu ze zo'n heksenjacht bezig zijn (al effen) op bollendealers etc...
Daarom dat ik het zo raar vind dat een centrum als dat van Siggi waar zoveel kolossen trainen toch een beetje ongemoeid blijft, maar goed. De vibe is daar ook anders denk ik... Lopen hier in Limburg veel marginalen rond in zulke centra en dat brengt de algehele impressie om daar  te beginnen toch wel omlaag... Neen ik zit goed bij sportopolis momenteel... En de rest zorg ik zelf wel voor, if you catch me
In heist trainen en tussen leuven en aarschot wonen, in aarschot zijn toch ook sportscholen, en wat loopt daar rond in heist,zijn dat een beetje serieuse gasten
Spijtig dat ik dat nu pas weet, anders konden we eens samen trainen
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment