Bodynet on chatroulette !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by okidoki71 View Post
    als ik dit zo lees is het dus een verkapte gay-chat, wtf doe je daar dan, ook al is het voor de fun???!!, je gaat toch ook niet met een stel maten een gay-bar binnen, just for the fun of it?.........TS/piellemuis/kojak/ijsblok en cihad42... allemaal gay dus??....zo, weten we dat ook weer, niets om je voor te schamen hoor jongens maar om er nou een topic over te beginnen op een bodybuilding/fitness forum gaat mij toch wat te ver.....
    Zeg, fluitketel.. Moet je niet naar een speeltuin om daar plezier van mensen te bederven.

Comment

als ik dit zo lees is het dus een verkapte gay-chat, wtf doe je daar dan, ook al is het voor de fun???!!, je gaat toch ook niet met een stel maten een gay-bar binnen, just for the fun of it?.........TS/piellemuis/kojak/ijsblok en cihad42... allemaal gay dus??....zo, weten we dat ook weer, niets om je voor te schamen hoor jongens maar om er nou een topic over te beginnen op een bodybuilding/fitness forum gaat mij toch wat te ver.....
      hey schat wanneer daten we?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dat dominique een beetje "vreemd" was dat wisten we natuurlijk wel al langer achja, zo is er alleen nog maar eens bevestiging
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
          is leuk man,, sirieus, je kan kloten als weet ik veel wat, als laatst kwam ik zo'n man tegen die homo was hij zat met zijn handen in zijn onderbroek te masseren
          Respect voor jou, dat je hier uit de kast durft te komen.
          Bedankt voor de goede samenvatting!

Originally posted by Matthias87 View Post
          Zeg, fluitketel.. Moet je niet naar een speeltuin om daar plezier van mensen te bederven.
          Flipfluitketel...

Comment

Maar laat die foto's maar komen hoor goos, als erom gelachen kan worden

Comment

Het is maar waar je je tijd mee wilt verdoen....
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                excuses mijnerzijds.....ik had werkelijk geen idee dat ook jij......hoe grof van mij je naam niet te noemen in dat befaamde rijtje.....maar om mij daarvoor nou namen te roepen en dat ik je het plezier bederf gaat toch wel erg ver, je kan er zelf toch ook mee voor uit komen, dat hoeven anderen toch niet vóór jou te doen.....nah zeg!

Originally posted by kojak View Post
                hey schat wanneer daten we?
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  95% zijn mannen die met zich zelf aan het spelen zijn.
                  1% vind dat leuk
                  1% zit met een groep die mensen uit te lachen
                  1% zijn gekke dingen aan het doen, muziek spelen, speciaal pak aan of wat dan ook
                  overige 2% zijn dames die niks te doen hebben
                  om chatroulette zijn ze daar wel streng in tegenwoordig. voor een sausage fest moet je op omegle zijn? just sayin
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

haha ik gay Nee ben ik niet!
                    beetje raar om ons in een hokje stoppen omdat we zoiets deden
                    en ik ben wel eens in een homobar geweest maar niet voor me zelf.

Originally posted by roelinho View Post
                    om chatroulette zijn ze daar wel streng in tegenwoordig. voor een sausage fest moet je op omegle zijn? just sayin
                    oowh wist ik niet, hoe chekken ze het?
                    Calisthenics / Street workout

Comment

chatroulette is een leuk begrip
                      jammer dat als je er ooit op zit eerst 50 naakte fappende mannen voorbij moet klikken
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

excuses mijnerzijds....

Na het excuus ben ik gestopt met lezen, eind goed, al goed.

Comment

Was 2 jaar terug op Lowlands en hadden ze vlak voor het concert Chat Roulette aangezet. Op het scherm zag het publiek de chatter en de chatter zag in ene een hele tent met duizenden mensen. Reacties waren best geinig toen de hele zaal ging joelen naar de webcam
                          Train hard or go hormone

Comment

Comment

Ahahahah. Humor. Ook het topic overigens, je zal er toch maar eens op zitten en dan een bekende zien die de taas even door het vuistje laat gieren. Ik vind het wel een giller.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat zei Cartman over chatroulette?
                                You have to go trough a lot of dicks to find some friends.

Chatroulette echt vet..

En Iguana, je moet echt een sociaal leven hebben want alleen achter de chatcam doen maar weinig.
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X