Het goede daden topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emilio75 View Post
    Gelukkig maar, anders wordt het hier veel te saai!!!

Haha, tegen jou blijf ik vast altijd praten, darling!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mag het hopen! Belofte maakt schuld hè!

Comment

Zaterdag 8 km hardlopen voor de black people's in Afrika. Laatste 4 km met 5 liter water. En ja daar word ik voor gesponsord. Lijkt me dat ik de eerst 2 volgende maanden niks meer hoef te doen!

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
          Zaterdag 8 km hardlopen voor de black people's in Afrika. Laatste 4 km met 5 liter water. En ja daar word ik voor gesponsord. Lijkt me dat ik de eerst 2 volgende maanden niks meer hoef te doen!
          Moet je dat drinken, of op je hoofd zetten?
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
            Moet je dat drinken, of op je hoofd zetten?
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Wat knap! Dat lukt mij maar heel zelden.
              Eigenlijk alleen als ik betreffende mensen echt zó waardeloos vindt, dat ik er helemaal niets meer tegen wil zeggen.
              Ik zeg tegenwoordig nog weinig dan... Jammer, zou dringende eens een andere buurt moeten zoeken.
              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Ik heb vanneweek een tas gevonden met een notebook, paspoort enzo erin van een of andere buitenlander uit Letland. Heb die met al mijn goedheid gewoon naar het politiebureau gebracht Zelfs nog contact opgenomen met die kerel met de gegevens die ik uit zijn laptop heb verkregen, gezegd dat hij z'n spul op kan halen. Vond dat best een goede daad.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Eindelijk eens een noemenswaardig iets in dit topic.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik ben naar school gegaan vandaag.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Ik heb vanneweek een tas gevonden met een notebook, paspoort enzo erin van een of andere buitenlander uit Letland. Heb die met al mijn goedheid gewoon naar het politiebureau gebracht Zelfs nog contact opgenomen met die kerel met de gegevens die ik uit zijn laptop heb verkregen, gezegd dat hij z'n spul op kan halen. Vond dat best een goede daad.
                      Originally posted by seanl94 View Post
                      Eindelijk eens een noemenswaardig iets in dit topic.
                      Inderdaad een zeer goede daad!!

+10 voor FitnessBoer

ik ben blij dat er toch nog best veel goede daden worden verricht onder de members van Bodynet.

Comment

Ik heb gisteren een zanglijster opgelapt. We hoorden op kantoor opeens een knal tegen de ramen en zagen een vogel naar beneden pleuren. Iedereen lachen, maar ik rende naar beneden. Lag dat vogeltje K.O. maar leefde nog wel. Liep een collega langs, probeert het vogeltje weg te vliegen, vliegt ie weer tegen een glazen wandje bij de parkeergarage aan. Weer K.O. Ik naar binnen om bij de kantine een theedoek te vragen, vogeltje gevangen, mee naar binnen genomen en in een doos in een donker hoekje gezet om hem bij te laten komen. En na een uurtje weer vrijgelaten.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dit topic terug halen:

Mijn goede daad:
                          wat machines in de sportschool verzetten zodat een persoon in een rolstoel erdoor kon rijden (hij ging naar de kinesist in de sportschool maar dan moet je eerst langs allerlei machines die nogal dicht bij mekaar staan).
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Gisteren een portemonee gevonden in een parkeer garage na een avondje stappen met een date..

Ik zag dat er nog aardig wat geld inzat en alle pasjes.
                            Zonder twijfel heb ik via facebook opgespoord en een bericht gestuurd..

vanmorgen nog niets gehoord en ik zag dat haar vriend werkt bij een bedrijf en dat heb ik opgebeld om te zeggen dat ik wat gevonden had..

net belde het meisje op van wie de portemonee was en was zielsgelukkig dat ik haar portemonee gevonden had en moeite deed om hem terug te geven..

vanavond komt ze het ophalen bij mij..

eind goed al goed...

al met al heeft ze geluk gehad dat ik het gevonden heb..

Comment

4 dagen bij mijn oom in Duitsland geweest die in een revalidatie centrum zit na zijn beroerte.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                                Gisteren een portemonee gevonden in een parkeer garage na een avondje stappen met een date..

Ik zag dat er nog aardig wat geld inzat en alle pasjes.
                                Zonder twijfel heb ik via facebook opgespoord en een bericht gestuurd..

vanmorgen nog niets gehoord en ik zag dat haar vriend werkt bij een bedrijf en dat heb ik opgebeld om te zeggen dat ik wat gevonden had..

net belde het meisje op van wie de portemonee was en was zielsgelukkig dat ik haar portemonee gevonden had en moeite deed om hem terug te geven..

vanavond komt ze het ophalen bij mij..

eind goed al goed...

al met al heeft ze geluk gehad dat ik het gevonden heb..
                                Net heeft haar vriend de portemonee opgehaald en ik kreeg een zeer royale beloning voor het terug geven (€20,00) .. eerlijkheid loont toch de moeite

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X